Autor Tema: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva  (Pročitano 22396 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #45 poslato: 09. Dec, 2018. 20:26 »
Marko slazemo se u tome da je zabavnije naravno  ;D

Svasta sam hteo da radim i uvek odustanem na kraju sa tim da cu uzeti drugi jaci auto , pa cu ovaj tesko prodati , a izgubiti dosta para .

Kod mene 1.9tdi stg1 vec 70kkm+ , 2.0tdi rs stg2 35kkm bez problema oba  :) . A za oba sam imao neki plan , za rs dosta bolesniji i skuplji ali opet razmisliim racionalno i batalim ;D
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #46 poslato: 09. Dec, 2018. 20:55 »
Jasno, ja sve sto doradjujem ne samo na kolima radim licnog zadovoljstva radi.
Retko ko na doradjenom automobilu vrati pare koje je ulozio.

Послато са SM-J710F  


Na mreži ivanm

Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #47 poslato: 09. Dec, 2018. 23:10 »
Hvala na sugestijama. Pa tih 180ks bi bilo stage 1.5 neki...Zamenim turbo i na 180ks :) Video sam na cipovanoj  Fabiji jednoj neku sipku kod motora kao ojacanje, od jednog do deugog amortizera. Sta je to i jel sluzi necemu?


Sent from my iPhone   Pro

Van mreže petarp031

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #48 poslato: 09. Dec, 2018. 23:25 »
Ivane, ja bih prvo proverio da li je tvoj auto sada cipovan, a velika sansa da jeste obzirom da je iz CH. Pisao sam ti da velika vecina auta odozgo dolazi cipovana.
To sto pominjes da si video sipku na nekim fabijama izmedju amortizera, popularni naziv koska, cak sta vise moguce da je tvoj auto fabricki ima ali da je skrivena u tunel brisaca, ne mogu da se setim. U svakom slucaju ako je nema, mozes uzeti neku od proverenih proizvodjaca, sluzi da ti ojaca prednje vesanje, da ukruti, zbog boljeg lezanja i da veliki motor ne bi rastresao mali auto.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #49 poslato: 09. Dec, 2018. 23:31 »
Nema fabricki ali lako se i stavlja i jaftnina je 50ak e vec moze da se nadje , mada nije ni potrebna iskreno , vise za izgled realno  :) (naravno mislim na fabiju trenutno , za jace race automobile svakako) .

Svakako treba proveriti da li je radjen vec remap , mislio sam da si to vec proveravao
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži ivanm

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #50 poslato: 10. Dec, 2018. 08:25 »
Nisam Buco. Jel to mora na valjcima da se gleda?


Sent from my iPhone   Pro

Van mreže petarp031

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #51 poslato: 10. Dec, 2018. 08:51 »
Ne mora, VAS dijagnosticki alat u dobrim rukama moze da prepozna cipovan racunar. Skidanjem racunara se vidi da li je cipovan.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži ivanm

Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #52 poslato: 10. Dec, 2018. 13:08 »
Ok. Ja sam gledao na You Tube da cipuju cak bez da skidaju Ecu... Odustao sam 90%, jedino ako naleti neki Forge intercooler polovni, a to je nikad, ili neki Seat Sport nekad... Bez ic nema nista... Preko ebay da narucujem, ne bi me 800e zavezalo...


Sent from my iPhone   Pro
« Poslednja izmena: 10. Dec, 2018. 13:17 ivanm »

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #53 poslato: 10. Dec, 2018. 13:52 »
Ko god da se bavi tim videce da li je nesto radjeno , ne mora da se skida racunar . Ako nije , onda mapa pa kad se zasitis onda se igraj posle sa budzenjem :)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži AcoSk

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #54 poslato: 10. Dec, 2018. 14:33 »
Ja mislim da je skidanje racunara pa "cipovanje" prevazidjeno jos od vozila oko 2000.god pa na ovamo (negde od kada se pojavio OBDII). Kao sto svi (vecina) znamo, otuda se i ustalio naziv "cipovati", jer se menjao cip.
Sada se sve radi preko OBD-a.
Svaki mapiran ("cipovan" :) ) motor mora imati povecan boost turbine, tako da bi moglo i preko VCDS-a da se vidi pritisak turbine pri punom gasu. Samo treba znati fabricki.

Van mreže petarp031

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #55 poslato: 10. Dec, 2018. 14:39 »
Mislim da nisi u pravu, ali javice se neko kopetentniji oko cipovanja. Za tdi mozda moze bez skidanja racunara, ali 1.8t mora skidanje, menjanje cipa.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #56 poslato: 10. Dec, 2018. 14:45 »
E bas za 1.8T znam da ide sve preko OBD-a, prosle godine drugar cipovao

Na mreži ivanm

Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #57 poslato: 10. Dec, 2018. 15:01 »
Ja sam gledao, cak online rade ljudi. Skines njihovo programce i zakacis se i oni sve odrade, samo ti napisu da je gotovo, kao team speak....

Nema dobrog chipa bez kasvetnog ic. Kakav je i gde je na Fabiji,  i 160ks je mnogo..


Sent from my iPhone   Pro

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #58 poslato: 10. Dec, 2018. 18:29 »
Drugar 1.8t na a3 nema 2 meseca remap preko obd a ne mora skidanje . A opet evo na bmw e90 skidali racunar pa ga zakljucali nekako tek sutra dan ga sredili , msm da je mancic u pitanju bio za bmw
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže t.salai

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #59 poslato: 11. Dec, 2018. 11:54 »
1. Razlika ASZ/BLT i ARL-a je u sarafima glave ( ASZ/BLT su manjkavi i tokom vremena dodje do headlifta, sada kada kupujes sarafe imas samo od ARL-a u prodaji ), turbini, FMIC-u i jos ponekih detalja koje ne trebaju da te interesuju za remap.

2. Tvornicki KKK ili 1749v daje ti maximum na 180-185bhp ali ne valja nikada goniti turbo do samog maximuma, plus imat ces pregrijavanje usisa na toj snazi. Ja sam svoj gurnuo na 180bhp i nakon 3 potezanja temp usisa mi je skocila na 76°C nakon cega je tlak zavrnut na 1.5bar oko 150ak bhp. Idealan za tvornicki vRS-ov turbo je negdje snaga oko 170-ak bhp.

3. FMIC moras imati ako ga mislis zavrnuti na max sa turbom od PD150-PD160 sto je gt1749vb kako u mene.
    3.1 Od FMIC-ova imas na ponudi originalni SeatSport (smece jer jezgra je presana a ne varena i na vecem tlaku savovi popuste), SeatSport look-a-like koji su vareni FMIC-ovi poput Seatovog samo jezgra je deblja, sa 65 na 76mm (taj je kao kod mene), Airtec, Darkside (sve isti), Forge (Forge je inace smece na odnosu ulozeno/dobijeno, a njihovi FMIC-ovi su posebno govno za Fabiju, premalen je, pretanak u jezgri i ima previse crijeva, prednost sto mozes zadrzati perace farova).

4. Ako ides na FMIC trebat ce ti u druga crijeva. Preporucujem staviti tada metalna da se spasis muke od puno sastava i koljena, na ebayu se daju naci za 150ak €.

5. Ako ides na aftermarket crijeva trebat ce ti turbo spojnica 50/51mm (pogledaj moju garazu od Fabie), EGR delete kit ili EGR spojnica (taman sam u proracunu da napravim rucno jednu testnu)

6. Pameti u glavi po mokrom, jer je Fabia dosta lagana, moja kanta zavrce u trecoj na mokrom i moram paziti pri preticanju a jos je na njoj mjenjac dugih omjera.

Eto, ako imas sta pitanja pucaj  bravo2

  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+