Anketa

Koji tip motora imate u svojoj Feliciji?

Š 781.135B – 1289 cc (OHV) Bosch Mono Motronic single-point fuel injection 40 kW
6 (11.1%)
Š 781.136B – 1289 cc (OHV) Bosch Mono Motronic single-point fuel injection 50 kW
1 (1.9%)
Š 781.135M – 1289 cc (OHV) Siemens multi-point fuel injection (MPI) 40 kW
0 (0%)
Š 781.136M – 1289 cc (OHV) Siemens multi-point fuel injection (MPI) 50 kW
7 (13%)
AEE 1.6 MPI – 1598 cc (SOHC) Magneti Marelli multi-point fuel injection (MPI) 55 kW
9 (16.7%)
AEF 1.9 D – 1896 cc (SOHC) Lucas AEF distributor injection pump, indirect injection with whirl chamber 47 kW
8 (14.8%)
Motor kao kod Favorita sa karburatorom
22 (40.7%)
Custom
1 (1.9%)

Ukupno glasova: 54

Autor Tema: Motori kod Felicije i njihove razlike  (Pročitano 8354 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Motori kod Felicije i njihove razlike
« poslato: 17. Apr, 2013. 15:41 »
Tabela ugrađivanih motora u sve tipove karoserija Felicije. Ukoliko u tabeli ne možete da nađete svoj motor, pogledajte tabelu motora koji su ugrađivani u Favorita.
« Poslednja izmena: 17. Apr, 2013. 16:13 dulefontana »

Van mreže drale01

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #1 poslato: 05. Maj, 2013. 19:57 »
A gdje ovdje moj motor od 43 kW sa karburatorom?
  • Vozi: Фелициа, 1.3 lx, мотор 43 кW (бензин/ LPG), производња 11/2001 год.

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #2 poslato: 05. Maj, 2013. 23:40 »
Ukoliko u tabeli ne možete da nađete svoj motor, pogledajte tabelu motora koji su ugrađivani u Favorita.
« Poslednja izmena: 08. Apr, 2014. 13:51 dulefontana »

Van mreže crki

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #3 poslato: 07. Avg, 2013. 17:48 »
Koja je radna temperatura  motora 1.3  ajnšpric?Pročitao sam jedno 30-ak sajtova-foruma i piše u rasponu 70-100 stepeni   :(
  • Vozi: škoda felicia 1.3 glxi

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #4 poslato: 07. Avg, 2013. 19:42 »
Skodini motori inace imaju malko povisenu temperaturu, nadji termostat koji otvara na 86 stepeni i slicnu vrednost termodavaca. Inace moj motor dogura do 90 i onda opadne dok burazerov ne stigne ni do pola a vec mu krene hladjenje, oba motora su 1.3 ali karburatori ali isti su kao kod tebe

Sent from my HTC Desire X


Van mreže FavoRAT

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #5 poslato: 05. Sep, 2013. 21:44 »
meni na feliciji otvara termostat na 87 stupnjeva a ventilator pali na 97 cini  mi se...i uvijek se drzi izmedju te 2 vrijednosti
  • Vozi: '98 Felicia LX 1.6

Van mreže bratislavbelic

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #6 poslato: 08. Apr, 2014. 12:03 »
Ukoliko u tabeli ne možete da nađete svoj motor, pogledajte tabelu motora koji su ugrađivani u Favorita.
A gdje ovdje moj motor od 43 kW sa karburatorom?
Motor sa karburatorom je bio isključivo za izvoz ( tamo gde su propisi dozvoljavali "prljavi izduv " ). U ČR ili SR forumima nećeš naći nešto o tim motorima kod Felde, eventualno kod Fava/Fačka. Na ČR wikipedii sam pronašao taj podatak o motoru: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_Felicia

Van mreže VlajkoKG

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #7 poslato: 07. Jan, 2015. 19:56 »
ja isto imam 1.3 glx 2000god sa karburatorom. nemam nekih vecih priedbi sem sto nikako nemozes da joj nastelujes plin i sto uvek iybacuje antifriz jel lonce tj onaj povratni deo previsoko postavljen
  • Vozi: skoda felicia 1.3 GLX

Van mreže olajkris

Odg: Motori kod Felicije i njihove razlike
« Odgovor #8 poslato: 14. Jan, 2015. 23:00 »
ja isto imam 1.3 glx 2000god sa karburatorom. nemam nekih vecih priedbi sem sto nikako nemozes da joj nastelujes plin i sto uvek iybacuje antifriz jel lonce tj onaj povratni deo previsoko postavljen

Ja imam isti motor 97.god. i nemam tih problema tj vise ih nemam... tako da nije da ne moze samo malo majstora danas radi svoj posao posteno kako treba i svaka cast izuzetcima skidam kapu. ali plin moze da se usteluje lepo. a za antifriz mozda ti ne valja posuda. ili ti se stvara previsok pritisak u sistemu pa izbacuje tecnost.