Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
Razno
»
Auto Moto Forum
»
Novi metod merenja brzine na auto-putu
Strana:
«
1
...
19
20
21
»
Dole
Autor
Tema: Novi metod merenja brzine na auto-putu (Pročitano 31573 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #285 poslato:
08. Avg, 2025. 16:15 »
Tu je neko zatajio. Koliko god da su neke stvari automatizovane što se tiče kamera i prekoračenja brzine, živ čovek na kraju mora da potvrdi prekršaj i naravno da proveri da li se tablice sa snimka slažu sa onim koje je sistem očitao. A pouzdano znam da sistem zna da čita najblaže rečeno "problematično".
Nije neobično da sistem ne prepozna tablice a na snimku se lepo vidi registracija.
zzeelljjkkoo
Laurin&Klement
Poruke: 1470
Like ukupno: 504
L&K ugled:
7
Lokacija: Београд
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #286 poslato:
08. Avg, 2025. 20:28 »
Питао сам полицајку како то функционише, да ли систем сам све ради аутоматски или ипак има и учешћа живог човека. Рече да би човек требао сваки појединачни случај да провери, али да се ипак провуку грешке. Ценим да ипак немају довољно ресурса да човек провери сваки случај јер је требало 11 месеци да обавештење дође до мене. Из телефонских разговора полицајки са другим "несретницима" сам чуо да је сада актуелан септембар 2024е.
Али да не мислимо да је проблем са људским ресурсима само код нас, недавно сам читао о случају, мислим у Енглеској, где је у неком месту камера на једној локацији бележила толико прекршаја прекорачења брзине, а и код њих све жив полицајац мора да провери, да су били присиљени на неколико месеци да искључе камеру да би стигли обрадити и послати возачима казне за до тада учињена прекорачења!
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023
fobia24
Laurin&Klement
Poruke: 3845
Like ukupno: 612
L&K ugled:
42
Lokacija: Slovenija
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #287 poslato:
09. Avg, 2025. 10:23 »
Ovo pre lici na sustem app. Otimanje para u korist budzeta. Jel rok zastarelosti za pokretanje postupka i dalje godinu dana od ucinjenog prekrsaja? Ako jeste, eventualno traziti pismeni dokaz zadnji dan roka da je u pitanju to vozilo i onda cekati na odgovor i na rok za placanje pa ima sanse da se probije rok jer je razmak samo mesec dana.
(1 Like)
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #288 poslato:
09. Avg, 2025. 11:56 »
Nije otimanje para nego nepoštovanje zakona. A toliko ga ima da mnoge kazne i zastare jer nema ko da ih obradi.
sebekkg
RallyeSport
Poruke: 108
Like ukupno: 25
L&K ugled:
0
Lokacija: Svet
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #289 poslato:
09. Avg, 2025. 11:57 »
Зато ове казне у 99% случајева оборе адвокати.
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #290 poslato:
09. Avg, 2025. 15:49 »
Neće biti baš tako. To je bilo nekad kad se radilo po sistemu ako prođe, prođe. Svi su naučili šta treba, sad se baš ne bih pouzdao u to.
ugljesa50
RallyeSport
Poruke: 211
Like ukupno: 118
L&K ugled:
13
Lokacija: Jagodina
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #291 poslato:
10. Avg, 2025. 11:17 »
U vecini drzava u USA ogranicenje brzine je 88 km h Jedino u pet drzava od 50 je vece. Samo kod nas mnogi tripuju da je 130 km h malo. Svi koji voze brze treba rigoroyno kaznjavati jer ugrozavaju bezbednost svih ostalih ucesnika u saobracaju.
Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #292 poslato:
10. Avg, 2025. 12:05 »
Nije problem da li je ograničenje 120, 130 ili 140 i više koliko bi mnogi voleli, koliko vidim. A pozivaju se na to da sa novim, savremenim kolima se ta brzina ne oseća. I slažem se, ne oseća se sve dok ne treba da reaguješ i uradiš ono što treba da uradiš ako znaš. A 99,9 % ljudi ne zna. Ne zna da vozi ni na mnogo manjim brzinama a ne na 130 ili 150 da koči iz sve snage ili da izbegne nešto na putu.
Pre neki dan vidim (u prolazu pa nisam baš sve tačno zapamtio) u Oslu prošle godine ni jedna nastradala osoba u saobraćaju a bilo je 200 i nešto udesa. Kod nas, ne sećam se koliko nastradalih a desetine hiljada udesa. Ograničenje svuda u gradu 30 km/h. I nije samo do ograničenja nego do kulture, vaspitanja, poštovanja ostalih učesnika u saobraćaju. Do svega onogo što kod nas ne postoji.
(3 Like)
ugljesa50
RallyeSport
Poruke: 211
Like ukupno: 118
L&K ugled:
13
Lokacija: Jagodina
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #293 poslato:
10. Avg, 2025. 12:10 »
Uglavnom se slazem sa svim. Veca brzina povecava smrtnost kod udesa. Rigoroznije kazne, posebno za velika prekoracenja, zatvorske kazne i oduzimanje dozvole. Za voznju u pijjanom stanju odmah oduzimanje dozvole.
Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI
fobia24
Laurin&Klement
Poruke: 3845
Like ukupno: 612
L&K ugled:
42
Lokacija: Slovenija
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #294 poslato:
10. Avg, 2025. 13:37 »
U SAD jeste uglavnom 88 ali milja ne km na cas. U nekim delovima ima i vise. Imam cesto amere i bas sam pitao. Na autoputu je problem premalo rastojanje za one vozace koji su spori u reakcijama. Neko reaguje odmah, neko kasni po sekund do dva. Ljudi precenjuju svoje mogucnosti. Izvan Srbije se dosta vozi iznad ogranicenja jer nema toliko efikasan sistem nadzora. Problem su ugkavnom rastojanje jer vozi 150-160 na 2 metra razmaka da ne moze niko da uskoci.
(1 Like)
zzeelljjkkoo
Laurin&Klement
Poruke: 1470
Like ukupno: 504
L&K ugled:
7
Lokacija: Београд
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #295 poslato:
10. Avg, 2025. 14:55 »
У САД су на једноставан и свима добро познат начин направили "културу" вожње.
2019е био сам тамо службено, у Индиани, и цело време возио нас је исти Амер (иначе Индијац), који је возио тако дисциплиновано и 100% у складу са прописима да је то нама Балкањеросима изгледало смешно, да не кажем "болесно". Када сам констатовао како сви поштују прописе и питао га зашто је тако, а нигде за неколико дана нисмо видели ни траг од саобраћајне полиције, он је малтене са страхом одговорио "осигурање". Нисам га питао даље и није ми било најјасније, али неку годину касније сам сазнао. Наиме, осигурања имају приступ полицијским базама саобраћајних прекршаја, и када ти дође време за продужење полисе, осигурање баци поглед у ту бази, и што си већи "колекционар" прекршаја, нормално, сматраш се ризичнијим возачем, и онда осигурање има право да ти одрапи вредност полисе да уши отпадају, тако да ми је тада постало јасно зашто је његов одговор био са страхом.
Колико се сећам, у Индиани је на АП ограничење 75 миља (120 кмх), и видео сам да га евентуалнои прекораче за макс 1 миљу, и сви држе поприлично растојање, бар 40-50 метара.
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023
(1 Like)
ugljesa50
RallyeSport
Poruke: 211
Like ukupno: 118
L&K ugled:
13
Lokacija: Jagodina
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #296 poslato:
10. Avg, 2025. 15:00 »
Преглед вештачке интелигенције
Ограничења брзине на аутопутевима у Сједињеним Државама нису иста у свим државама, али су обично у распону од 65 до 75 миља на сат (105 до 121 километара на сат). Неке државе имају више ограничење брзине на одређеним деоницама аутопутева, док друге могу имати ниже ограничење брзине у урбаним подручјима или у близини школа
Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #297 poslato:
10. Avg, 2025. 16:10 »
Moj drug vozi uglavnom po Njujorku mada ide i dalje i kaže da se na putevima van grada uglavnom poštuju propisi. Vozi se za dlaku iznad ograničenja.
U gradu je haos kao kod nas. Kada bi i tu kažnjavali ne bi moglo da se vozi, i ovako ne može. Prestrojava se kako ko stigne bez žmigavca, seku, uleću... opšti haos. Za nas, normalno stanje stvari.
Jedino za nepropisno parkiranje ne praštaju. Prođe Kinez, Indijac, Pakistanac samo ti očita kola i stiže ti kazna. Može i više komada dnevno.
Samo u ovoj priči ne treba gledati Amerikance. Oni su nacija koja živi na točkovima i baš zbog toga ono što kod njih može ne može nigde u normalnom svetu, posebno evropi. Imamo mi mnogo boljih i bližih primera na koje treba da se ugledamo.
Fbia
Laurin&Klement
Poruke: 338
Like ukupno: 196
L&K ugled:
12
Lokacija: Beograd
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #298 poslato:
10. Avg, 2025. 17:36 »
Kod voznje na autoputu (i inace) glavna kvaka je koliko rastojanje drzis prema vozilu ispred (pogotovo ako vozis levom trakom). Ako vozis preblizu, znamo svi, problem sa brzinom reakcije, iznenadno kocenje itd. Medjutim ako drzis preveliko rastojanje moze iznenada neko da ti se uvali iz druge trake i onda ide iznenadno kocenje, nerviranje i slicno. Sto je najludje, iz godine u godinu, ljudi sve manje koriste zmigavce cak i u situacijama kada je to neophodno zbog elementarne bezbednosti. Posebno iritira kada na autoputu vozis iza nekog kilavog koji drzi toliko rastojanje da kamion iz desne trake resi da udje u levu ispred njega da pretekne drugi kamion. Takodje tu je i mnogo onih iz leve trake koji nece da se sklone u desnu. Imam utisak da neki to namerno rade i sa posebnim uzivanjem. Takodje bude slucajeva da u levoj traci bude vise vozila nego u desnoj...
Sto se tice merenja proseka na autoputu, jako je tesko preci prosek od 130, uvek je tu neko usporenje zbog radova, autobusa i kamiona koji preticu, onih koji kilave i slicno. Sve to jako obara prosek. Po mojoj proceni na autoputu ne verujem da ima i par procenata onih koji predju prosek od 130. Naravno bude mnogo onih koji povremeno voze 150-180 ali da napravi prosek veci od 130, vrlo retko. Ja sam to uradio samo jednom zbog zurbe prema Presevu.
Presretaci su problem a ne prosek od 130. Licno imao sam skoro slucaj sa presretacem na autoputu (Superb 4x4), vozim u koloni levom trakom jer preticemo 2-3 kamiona, brzina oko 130. Taj Superb mi se lepi otpozadi i ablenduje. Ja ne mogu da verujem pa vidis da je kolona ispred mene. Sklonim se desno i kada je prosao zalepim se ja njemu. Pratim ga jedno deset minuta. Za to vreme on nekoliko puta uspori na 130 i skloni se desno ali ja strogo iza njega, necu da preticem. Par puta je vozio 180 a ja uredno iza njega. Nakon 10 minuta ja odustanem i vratim se na 120-130 a on ode napred. Nakon pola sata ja naletim ponova na njega ali on u desnoj traci vozi ispred nekog stranca ali sa ukljucenim plavim svetlima na zadnjem staklu a ja se mislim koji sam ja debil, inatim se sa jacima a ako ima kameru i laser za zadnje stane sleduje mi zabrana voznje jer me je navlacio do 180 ako ne i vise. Sad jos uvek strepim iako jer proslo vise meseci, nema zezanja sa presretacima, koriste se raznim trikovima.
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
(1 Like)
zzeelljjkkoo
Laurin&Klement
Poruke: 1470
Like ukupno: 504
L&K ugled:
7
Lokacija: Београд
Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
«
Odgovor #299 poslato:
10. Avg, 2025. 18:02 »
Временом се то све мења. Аутоматизација је кренула, мислим, мерењем просечне брзине између две наплатне рампе, што је могло да значи десетине и стотине километара између рампи, па се уз стајање систем "пробуши".
Отада су уведене, мислим, камере које снимају тренутну брзину + просечна се сада мери камерама и то на неким краћим релацијама + пресретачи.
Ова "честитка" што је мени стигла мерила је камерама просечну брзину на релацији дугој 6,5 км, вероватно некој где је погодно да му га се да по гасу, тако да је темпомат и 130-135 сада закон, и нормално, држање растојања.
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023
(1 Like)
Strana:
«
1
...
19
20
21
»
Gore