Autor Tema: Novi metod merenja brzine na auto-putu  (Pročitano 31549 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži zare

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #300 poslato: 10. Avg, 2025. 18:42 »
Ja ne prelazim 130 sem po nekad pa me sve to mnogo i ne dotiče ali jbg razumni smo ljudi valjda je koliko-toliko normalno da poštujemo propise.

Te što se zalepe i ablenduju dok pretičem kolonu sa 130 ne konstatujem baš mnogo. Ako su baš mnogo nervozni usporim i pretičem taman toliko da sam malo brži od onih koje pretičem. Pa ako mogu da prelete, neka idu  =)).


Na mreži maradona

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #301 poslato: 10. Avg, 2025. 19:37 »
Iz mog nekog iskustva, trenutno zbog guzvi na auto-putevima, nema smisla voziti brze od 130. More auta sa stranim tablicama vozi 150+ ali ih brzo stignem, jer uvek neko sporiji pretice, radovi i slicno..
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže fobia24

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #302 poslato: 10. Avg, 2025. 22:05 »
Tako se stvaraju fantomski zastoji. Slovenija nije u stanju da prosiri autoputeve pa ce resavati probleme fantomskih zastoja usporavanjem.prometa na 80 dosta pre zastoja. Jer kada.svi voze 150 brzo sustizu one sto uspore zbog necega i tako nastaje zastoj. Samo ne verujem da nam pametni umovi u Sloceniji tako resiti problem jer niko ne postuje ni 130 ogranicenje, a kamoli 80. Moram priznati ni ja kada je zbog radova na autoputu 60 vozim koliko i ostali 90-100, ali u Austriji koja je poznata po punjenju budzeta prekrsajima svi voze 60 jer stave mobilne radare na deonicama gde su radovi.

Na mreži observer

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #303 poslato: 12. Avg, 2025. 10:35 »
Samo ću reći da sam u Srbiji sa 140 među najbržima (obično me na relaciji NS-BG niko ni ne pretekne) a u Sloveniji moram da se držim vozne trake sa retkim izletima u levu :D Meni se jako dopada kako se vozi u Sloveniji (osim ako izuzmemo turiste koji najčešće kilave).

Inače, ovde nikad ne ablendujem, to je izuzetno seljački, normalnom čoveku to ni ne treba a šabanu ni ne pomaže. Problem jahača leve trake odavno rešavam tako što ih obiđem desnom pa neka isteruju tu svoju pravdu nekom sa manje živaca.

I samo bih dodao da sam primetio (evo juče ponovo) da kada smanjim brzinu na 130 dolazim u daleko više neugodnih situacija koje traže kočenje pa ubrzavanje nego kada sam na 140-150.

Zašto? Zato što sam ja od onih koji se sklanjaju bržima od sebe u levoj traci - dakle moram da kočim, vraćam se u desnu iza nekog ko vozi 80, sačekam da me pretekne ovaj što dolazi iza sa +140 pa onda naglo ubrzavam na 130 da što pre uhvatim tempo (da ne bih opet nekog usporio).

Dakle, vožnja koja nije ni tečna ni ekonomična ni bezbedna. Ali o tome neka brine firma koja nam je od pre neki dan redukovala brzinu na službenim vozilima sa 140 na 130.

Naravno, onaj koji ima kurcobolju što ometa saobraćaj njega sve to ne tangira - on će voziti na tempomatu svojih 110-120-130 i neće se nervirati što predstavlja smetnju i opasnost.

Sa druge strane, kada vozim 140-150 kočnicu vrlo retko pipam jer sve rešavam običnim skidanjem noge sa gasa, bude i dovoljno vremena i prostora za to. Ko na autoputu mora često da koči taj neka se dobro zamisli.
« Poslednja izmena: 12. Avg, 2025. 10:40 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže ugljesa50

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #304 poslato: 12. Avg, 2025. 10:40 »
Dozvoljena brzina je 130 na auto putu  i 100km na brzoj saobracajnici. Treba postaviti kamere svuda pa kazniti vozace koji prekoracuju na svakoj kameri. Kada budes platio 200 000 kazne odjednom ce ti dozvoljenih 130 biti ok.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži observer

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #305 poslato: 12. Avg, 2025. 11:19 »
130 po radaru je 140 po brzinomeru tako da se (sa privatnim autom) savršeno uklapam, ne brinem se ja za kazne, za 33 godine vožnje nisam dobio nijednu kaznu za bilo kakav prekršaj (ne samo brzinski).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Mareska

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #306 poslato: 12. Avg, 2025. 14:19 »
Samo ću reći da sam u Srbiji sa 140 među najbržima (obično me na relaciji NS-BG niko ni ne pretekne) a u Sloveniji moram da se držim vozne trake sa retkim izletima u levu :D Meni se jako dopada kako se vozi u Sloveniji (osim ako izuzmemo turiste koji najčešće kilave).

Inače, ovde nikad ne ablendujem, to je izuzetno seljački, normalnom čoveku to ni ne treba a šabanu ni ne pomaže. Problem jahača leve trake odavno rešavam tako što ih obiđem desnom pa neka isteruju tu svoju pravdu nekom sa manje živaca.

I samo bih dodao da sam primetio (evo juče ponovo) da kada smanjim brzinu na 130 dolazim u daleko više neugodnih situacija koje traže kočenje pa ubrzavanje nego kada sam na 140-150.

Zašto? Zato što sam ja od onih koji se sklanjaju bržima od sebe u levoj traci - dakle moram da kočim, vraćam se u desnu iza nekog ko vozi 80, sačekam da me pretekne ovaj što dolazi iza sa +140 pa onda naglo ubrzavam na 130 da što pre uhvatim tempo (da ne bih opet nekog usporio).

Dakle, vožnja koja nije ni tečna ni ekonomična ni bezbedna. Ali o tome neka brine firma koja nam je od pre neki dan redukovala brzinu na službenim vozilima sa 140 na 130.

Naravno, onaj koji ima kurcobolju što ometa saobraćaj njega sve to ne tangira - on će voziti na tempomatu svojih 110-120-130 i neće se nervirati što predstavlja smetnju i opasnost.

Sa druge strane, kada vozim 140-150 kočnicu vrlo retko pipam jer sve rešavam običnim skidanjem noge sa gasa, bude i dovoljno vremena i prostora za to. Ko na autoputu mora često da koči taj neka se dobro zamisli.
Bravo!
  • Vozi: Superb