Autor Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda  (Pročitano 18296 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #60 poslato: 12. Maj, 2023. 17:56 »
Vozim ja 1.4TGI.
Nema sta da eksperimentises, slobodno uzmi. Bukvalno nema nekih ustaljenih mana, a pritom ne postoji auto na trzistu koji trosi manje metana.

p.s. Npr. Cacak - CH (i voznja po CH) - Cacak

Bas iz ch gledam da uvezem skromnija je oprema, da li tvoj ima dsg koje je godiste koliko je presao i da li ima veci rezervoar benzina od oktavije?
  • Vozi: Superb

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #61 poslato: 12. Maj, 2023. 18:03 »
SEAT Leon ST 1.4 TGI Reference DSG, 04.2018 / CHF 8'900.–, Automatisiertes Schaltgetriebe, Erdgas (CNG) / Benzin, Kombi, 110 PS, schwarz, Occasion

https://www.autoscout24.ch/9704678?utm_campaign=as24_share_android&utm_medium=social_sharing&utm_source=app_share
  • Vozi: Superb

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #62 poslato: 12. Maj, 2023. 18:20 »
Manuelni 2016god, 180k km, normalan rezervoar 60ak litara.

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #63 poslato: 12. Maj, 2023. 18:22 »
Da taj rezervoar je najveća prednost naspram oktavije. Koliko staje metana 16,17kg?
  • Vozi: Superb

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #64 poslato: 12. Maj, 2023. 18:37 »
Mislim da i Octavije do neke godine imaju normalan rezervoar. I Leon negde od 2018 ima mali rezervoar. Ovaj sto si gledao gore ima normalan (bar sto mogu da vidim po slikama instrument table)
Metana staje od 15 do 18kg (zavisi da li je leto, zima... A naravno i od pumpe).

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #65 poslato: 12. Maj, 2023. 19:28 »
Kako da znam koliki mu je rezervoar benzina?
  • Vozi: Superb

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #66 poslato: 12. Maj, 2023. 20:46 »
Kada rezerva pocinje od pola rezervoara, kao na slici, onda je mali.
Sad nesto gledam, kod Leona od 2019god pocinje da se ugradjuje 1.5TGI 130ks i od tada ide mali rezervoar, a sve do tada je 1.4TGI i veliki.


Van mreže Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #67 poslato: 12. Maj, 2023. 22:35 »
Mogu da potvrdim iz prve ruke da Octavia A7 prefacelift do 2017 i facelift do 2018/2019 sa 1.4 tgi 110ks motorom ima benzinski rezervoar standardne veličine od 50 litara, dok varijante od 2018. godine sa 1.5 tgi 130ks motorom ima taj umanjeni benzinski rezervoar od 9 litara dok je na uštrb njega navodno stavljen treći rezervoar za cng koji je ukupnog kapaciteta oko 17.5kg (ovo važi za sve modele iz VAG grupacije iz tog perioda) Po mom mišljenju totalna budalaština, pogotovo za zemlju gde još uvek ima taki mali broj punionica CNG-a... Inače ponovo ste mi bacili rovca da razmišljam o 1.4 tgi i metanu. Tražio sam Octaviju limuzinu nekih skoro godinu dana i digao sam ruke jer nisam mogao da nađem ovde ništa da valja po nekoj razumnoj ceni i kao svaki Balkanac čim mi je izleteo po razumnoj ceni u dobrom stanju, ipak na kraju uzeo TDI-a... i opet igranke sa EGR-om, DPF-om, regeneracijom...

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #68 poslato: 12. Maj, 2023. 23:46 »
Da definitivno je tako 1.4 ima normalan rezervoar cak i 2018 svaki 1.5 ima kanister od 9l.
  • Vozi: Superb

Van mreže Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #69 poslato: 14. Maj, 2023. 13:43 »
Elem mala digresija, ne znam kakav je 2.0 tfsi g-tron od 170ks u Audi A5. Da li isto ima zupčasti kao 1.4 tgi i kakav je generalno motor (onaj stari 2.0 tfsi se i nije nešto proslavio)?! Znam da ima benzinski rezervoar od 30 l i 20kg za metan. Auto je brutalan, ali i košta ko dve Octavije 1.4 G-tec istog godišta...

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #70 poslato: 14. Maj, 2023. 14:00 »
Taj motor se ugradjuje i u A4 b9 od 2017god (sto je ista platforma sa tim A5) sto je negde moj sledeci auto, ako ostanem na metancima.
Motor ima lanac, ali mislim da nema nekih poznatih (ustaljenih) problema. Ipak je to onaj najnoviji 2.0 tfsi na kome je sve ispravljeno (neka me neko ispravi ako gresim).
Svakako je to najjaci metanac na trzistu, pa uz malu potrosnju ima i dobre performanse. Sa remapom ide na nekih 200ks, tako da za nekih 400-600din na 100km ganjate čadjavce po putevima bez problema :)

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #71 poslato: 14. Maj, 2023. 14:01 »
Po meni je glupost dati tolike pare za taj auto,ako vec uzimas auto na metan uzimas ga da bi ga eksploatisao a ne manekenisao.
  • Vozi: Superb

Van mreže Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #72 poslato: 14. Maj, 2023. 14:26 »
Nije to makenenisanje. Mislim da je TSI (TFSI) na metan kod vagena najnovije generacije mnogo bolja varijanta od TDI. A4 ili A5 u tom godištu sa TDI ili TSI motorom samo na benzinu koštaju vrlo približno ovom na fabrički metan. Zašto se ne bi vozio jeftinije na metan, a imaš istu ili približnu snagu  i performanse kao benzinac/dizel za duplo manje para na 100km. Opet s druge strane Audi je druga dimenzija za sve ostale iz VAG grupacije. Da je skup kao polovnjak jeste. Slažem se, nikad ne bih dao tu lovu za polovan auto. Do skora se za tu cifru cca 25000 evra uzimao ozbiljan nov automobil sa 0km.

Van mreže Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #73 poslato: 08. Avg, 2023. 16:35 »
@Mareska
Jesi kupio metanca na kraju, ako jesi kakvi su utisci?
@Ostali
Je l kupio još neko VAG TGI-ja u međuvremenu i ako jeste kakvi su utisci?
Opet počinjem da razmišljam o TGI-ju i imam neopisivu želju da se otarasim TDI-ja, jer mi je više zlo od čestih regeneracija i ko zna kakvih drugih za*ebancija... Mada vidim da je cena CNG-a i dalje na 123 dinara, a po ostatku Evrope je to mnogo-mnogo više...ako ne skoči cena iz nekog samo državi znanog razloga i dalje se itekako isplati - sa trenutnim cenama je to i dalje minimum 50% jeftinija vožnja nego na dizel...

Van mreže Neletaksista

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #74 poslato: 13. Feb, 2024. 08:28 »
Odgovor iz prve ruke za Octaviju 1.5 gtec 130A8, 2022. I to od taksiste, tako da kod nekoga drugoga potrošnja može biti samo manja. Potrošnju inače pratim preko aplikacije Spritmonitor i ukupna potrosnja od momenta kupovine do sada je 4,67 kg.
Na otvorenom, autoput 3,5-3,8
Regionalni put 3,2-3,6
Grad sa klimom 5-6
Grad sa grejanjem 5
Grad bez klime i grejanja 4,5

Benzin staje 9l i potrosnja je:
Autoput 5,5
Regionalni 4,5
Grad 5,5-7 zavisno od klime,grejanja,itd
  • Vozi: Škoda Octavia 1.5 g-tec