Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Ostalo u vezi Škoda vozila
»
CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
Strana:
«
1
2
3
4
...
8
»
Dole
Autor
Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda (Pročitano 27556 puta)
0 članova i 11 gostiju pregledaju ovu temu.
AcoSk
Laurin&Klement
Poruke: 1873
Like ukupno: 245
L&K ugled:
37
Lokacija: Čačak
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #30 poslato:
03. Maj, 2022. 11:40 »
Cene metana u Evropi jesu i do 2e, ali ne bas svuda.
Recimo Madjarsku obilazim u sirokom luku, jer je oko 2.6e.
U Austriji i Nemackoj placam od 1.4 do 1.6e kilogram.
Npr. U CH jeste oko 2e.
Ali je zato gore dizel preko 2e.
Kad i ako kod nas bude metan 2e, dizel ce biti 3e, tako da...
Verovatno ce uvek postojati razlika u ceni (nekad i skoro duplo (kao sada kod nas)).
@Br@n@, nisam se odlucio za karavana zbog gepeka, nego je on izasao kao dobra prilika u CH, pa sam ga uvezao.
Meni je Leon jedan od lepsih karavana, svakako lepsi od Octavije karavan, ali o ukusima se ne ....
Ne znam da li Octavia unutra ima vise mesta od Leona? Jesi siguran?
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #31 poslato:
03. Maj, 2022. 13:20 »
Da, sad gledam uporedne cene metana u Evropi i definitivno je @Mareska u pravu - u većini zemalja je cena CNG-a preko 2 evra. Štaviše u Portugalu i Belgiji je oko 3 evra po kg. Zanimljivo da trenutno (ako je tačna lista sa cngeurope sajta) od Srbije trenutno jedino ima jeftiniji CNG Grčka i Moldavija i to nešto neznatno. Čudno mu je da Bugarska i Makedonija koje imaju sva ostala goriva jeftinija od nas kod njih je CNG duplo skuplji...Ne znam, ne bih da baksuziram (nadam se niko iz ministarstva energetike ovo ne čita :-) ali nešto mi se tu ne slaže da kod nas nešto bude najjeftinije i da država nije videla svoju šansu da uzme harač kao za ostala goriva...
@AcoSk
Neću da grešim dušu nisam vozio Leona karavana pa ne mogu da tvrdim, ali Leon i Golf hatch definitivno imaju manje prostora u kabini od Oktavije MK3, a i na papiru O3 ima veći medjuosovinski razmak.
Mareska
Laurin&Klement
Poruke: 687
Like ukupno: 182
L&K ugled:
1
Lokacija: Bg
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #32 poslato:
03. Maj, 2022. 13:35 »
U madjarakoj pre mesec dana liatr nafte 1.4e metan preko 2e/kg svakako ce i ovde skociti cena, da ne pricam da do Crne gore nemozez da odes sa tim autom jer tamo nema nijedne pumpe.
Nemojte se zavaravati na metan se kupuje samo nov auto. Znam licno 10tak ljudi koji su vozili ili se voze na metan taj 1.4 je bukvalno na svakom otvoran motor, eventualno ako moze da se nadje dobar primerak 2.0 onaj sto ide u turana. Za sada najbolji odnos ulozenog i dobijenog je 1.6tdi posle 2013godine fantastičan motor bez obzira u kojoj je sasiji bez ikakvih bagova i ozbiljne kilometraze prelazi sa umerenom potrošnjom.
Vozi: Superb
AcoSk
Laurin&Klement
Poruke: 1873
Like ukupno: 245
L&K ugled:
37
Lokacija: Čačak
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #33 poslato:
03. Maj, 2022. 15:20 »
Mozes da ides gde god hoces sa ovim autom, kada nestane metana vozis na benz sasvim normalno i potrosnja benz bude malo veca nego kod dizela. Ovaj Seat ima rezervoar za benz normalan, kao na benzinskoj varijanti (50-60l, koliko vec tacno ne znam).
Takodje se ne slazem da se auto na metan kupuje samo nov.
Ne znam da je iko otvarao ovaj motor, a da nije presao neku bas veliku km.
Prijatelj iz Svedske kaze da tamo taksisti prelaze i po 500k km bez otvaranja motora, sto sa Pasatom i komplikovanijim motorom, sto sa ovim prostijim od 110ks.
Cak sam pricao i sa nekim tvojim kolegama u Bg, svi zadovoljni (slucajan susret na SLAP pumpi).
Njihovo, a i moje iskustvo, da cak ovaj motor ni ne trosi ulje, bukvalno na 15k km skine na sipci malo (ne mora da se doliva). Iskreno, to je za mene iznenadjenje.
3kg metana je 1.5l dizela.
Ne postoji dizel koji trosi 1.5l na 100km, pa ni duplo od toga.
Kolika je usteda, sve i da zahteva neko posebno odrzavanje i popravke, isplativiji je sigurno od dizela. Prosto.
Ja bih samo voleo da se javi jos neko ko moze da kaze iz prve ruke.
Mareska
Laurin&Klement
Poruke: 687
Like ukupno: 182
L&K ugled:
1
Lokacija: Bg
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #34 poslato:
03. Maj, 2022. 15:53 »
Ja pricam o 1.4 jacem koji ide u b6 i b7 bukvalno su svi ustedu u razlici goriva dali na popravke.. Svaki taj auto je neko kupio nov da bi prelazio dosta km, ali postujem ako ti znas bolje.. Naravno da mozes sa njim gde hoces pogotovo sa novijim gde je rezervoar za benzin 9l...
Vozi: Superb
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #35 poslato:
03. Maj, 2022. 15:58 »
@Mareska
Da li misliš na 1.4 tsi iz EA111 serije motora (tsi motori do 2013 godine) da su otvarani ili misliš i na 1.4 tsi sa zupčastim kaišem - serija EA211 od 2013 godine? Pošto nisam još nigde čuo da se neko žali na ove nove 1.4 tgi (EA211) motore, dok se na Passate pogotovo oni 1.4 tsi sa 150ks na fabrički metan svi živi žale.
Inače baš me briga što u Crnoj Gori nema nijedna punionica metana, ne ide se u Crnu Goru svaki dan. Ako baš mora ima u Čačku, a tih 400km nazad može i na benzin da se malo produva nije ni na otvorenom potrošnja benzina veća od 5-6l.
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #36 poslato:
03. Maj, 2022. 16:02 »
Pisao si u isto vreme kad i ja. Da na te 1.4 tsi na Passatu sam i ja čuo da se ljudi žale, ali isto i na 1.6 tdi da kukaju pogotovo ko se mahom vozi po gradu - dpf, egr... opet ne navijam za metan samo bih voleo da čujem još neka iskustva jer ovako kako stoji na papiru osim malog dometa rezervoara na metan i trenutni mali broj punionica ne vidim nijedan drugi nedostatak!?
A sto se tiče kupovine polovnjaka slažem se sa tobom sa konstatacijom da onaj ko je to preko kupio nije kupio da prelazi male kilometraže i bojim se da ispod 300k ne postoji primerak star 5-6 godina ili više! A i da tgi (tsi) nije 1.9 tdi i da se na 300k tek razradi i ko će to sa sve fabričkim cng uređajem da servisira u Srbiji kad krenu problemi!
«
Poslednja izmena: 03. Maj, 2022. 16:10 Br@n@
»
Mareska
Laurin&Klement
Poruke: 687
Like ukupno: 182
L&K ugled:
1
Lokacija: Bg
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #37 poslato:
03. Maj, 2022. 17:01 »
Da to je taj 1.4tsi stariji.
Ja ti mogu reci iz licnog primera i primera meni bliskih konkretno moj 1.6tdi 2015 370.000km ama bas nikakav problem jos uvek fabricko kvacilo(nema plivajući) dpf radi regenerecaju na 100km(meni ne smeta) na dijagnostici pokazuje zacepljenest u granici normale.
Egr nikada problem. Ima cak dve oktavije ja da znam 2016god sa preko 500.000km bukvalno samo redovni servisi se rade.
Vozi: Superb
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #38 poslato:
03. Maj, 2022. 23:03 »
Upravo taj detalj koji si pomenuo - radi regeneraciju na 100km - mi je dovoljan da zaobiđem CR dizela u širokom luku. Smučilo mi se na prethodnom autu da se vrtim kao budala unaokolo kad stignem gde sam krenuo, a on šmeker pokrene regeneraciju. OK možeš da zenemariš i da se praviš mrtav, nije drama, prekineš jednom, drugi, treći put ali onda cela priča gubi smisao. Da ne pominjem Adblue i slične gluposti koje su samo smišljene da kad crknu izbiju bar soma i kusur evra iz džepa. Znam zaštitnici prirode će reći da je uloga Adblue sistema da eliminiše štetne azotne okside iz izduvnih gasova i zadovolji EURO6 standard, ali to je toliko smešno na globalnom nivou ili dovoljno nivou jedne od toplana u Beogradu u roku od par sati koliko zagadi vazduh da ga Adblue za što godina neće neutralisati... Elem da ne skrećem sa teme ali za mene dizel motori u TDI izvedbi su umrli 2009. godine (ima i nekih Škoda na našem tržištu i do 2012.) odnosno onog trenutka kada su prestali da rade 1.9 TDI PD motor bez DPF-a!
P.S. Nisam znao da su na tom novijem 1.6 TDI izbacili plivajući zamajac, s obzirom na to da je prethodna generacija i na 1.2 TDI trocilindrašu imala plivajući zamajac!
(1 Like)
Mareska
Laurin&Klement
Poruke: 687
Like ukupno: 182
L&K ugled:
1
Lokacija: Bg
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #39 poslato:
04. Maj, 2022. 00:50 »
Nema zamajac, a nema ni ad blue.
Vozi: Superb
kod
Ambition
Poruke: 23
Like ukupno: 14
L&K ugled:
3
Lokacija: Pancevo, Srbija
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #40 poslato:
04. Maj, 2022. 19:48 »
sve zavisi ko kakve relacije ima i koliko prelazis. licno predjem dnevno 100km radnim danima tako da regeneracije ne osetim. da vozim krace relacije i vise po gradu, svakako bih se vise nervirao.
Vozi: Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Premium
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #41 poslato:
04. Maj, 2022. 22:19 »
Ma da, ti si na konju za takvu vožnju je CR TDI ili bilo koji novi dizel zakon. Ti takvim režimom vožnje skoro uvek odradiš regeneraciju i da ne primetiš povećanje obrtaja, takoreći idealno dok se voziš 4-5 brzinom preko 2k obrtaja. Za nas mučenike koji se vozimo mahom po gradu i to Belomgradu, metar po metar, moderan dizel nikako nije rešenje. Tu ne računam taksiste i slične komercijalne vozače koji uštedom na gorivu amortizuju i cene popravki, delova, čišćenja pa i zamene samog DPF-a...samo ne znam da li mogu da se amortizuju živci kad negde žuriš i taman si se parkirao, a on krene da bruji i diže obrtaje...
(1 Like)
observer
Laurin&Klement
Poruke: 1053
Like ukupno: 250
L&K ugled:
16
Lokacija: Novi Sad
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #42 poslato:
05. Maj, 2022. 12:52 »
Meni je čak i raspon od 500 km između dve regeneracije bilo previše (dakle oko dva puta mesečno - neko bi rekao super ali meni je to bilo "tek što se okrenem a on opet regeneriše
"). K tome, moj 1,6 TDI je bio jedna od prvih serija (2010), menjao sam mu EGR na samo 88.000 km (izbilo mi 600-700 eur, ne sećam se više) i čak i po rečima ovlašćenog servisa bio je tempirana finansijska bomba (dok u perspektivi zamenim 4 dizne i DPF dođem skoro do njegove tržišne vrednosti). A kupio sam ga novog - dakle iz mog ugla bila je to potpuno promašena kupovina, jedino što je ostalo je lepa uspomena na prelep dizajn (Polo V gen), kvalitet izrade enterijera i osećaj u vožnji ali od toga se ne živi. Da sam bio pametan pa da sam kupio 1.4 atmosferskog benzinca verovatno bih ga i danas vozio (al' u tom slučaju bi me nervirala potrošnja)...
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
Mareska
Laurin&Klement
Poruke: 687
Like ukupno: 182
L&K ugled:
1
Lokacija: Bg
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #43 poslato:
05. Maj, 2022. 13:33 »
Cak je i u severnoj makedoniji metan preko 100denara ili 200dinara...
Vozi: Superb
Br@n@
Style
Poruke: 91
Like ukupno: 8
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
«
Odgovor #44 poslato:
05. Maj, 2022. 15:27 »
@observer
Što bi rekao Flojd u Nacionalnoj klasi kad pe**ri ne prave više Tigrice 125 12, tako i u ovom slučaju kad ne prave više 1.9 TDI. Slažem se da je Polo V prelep auto ali su ga unakazili sa motorima!
@Mareska
Ajde što imaju Makedonci tu cenu nego i Bugari koji su poznati po vožnji na TNG/CNG i uvek imali jeftinije gorivo od nas! A da ironija bude još veća Grčka koja je oduvek važila za zemlju gde je gorivo najskuplje, trenutno ima najjeftiniji CNG!
(1 Like)
Strana:
«
1
2
3
4
...
8
»
Gore