Autor Tema: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks  (Pročitano 10476 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #30 poslato: 11. Feb, 2018. 10:52 »
+10
Od reci do reci se slazem.
Kao sto rekoh svaki od tih motora je projektovan tako da izvlaci maksimum performansi iz komponenti(apsolutno nisu isti motori iako nose iste oznake). Tamo stotine ljudi rade na tim motorima godinama,a onda odes u servis i oni za 2 sata napisu bolju mapu-aha vazi.
Zamisli tek scenu cipujes auto i otkaze DSG,a oni provere i kazu jbg,nema garancije  =)) . Nov DSG je koliko,5k?

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #31 poslato: 11. Feb, 2018. 11:08 »
Ja se ne slazem  :B=) Naravno da je lepo kupiti automobil kakav ti odgovara, ali cesto to nije moguce ili finansijski izvodljivo.
I da ne stavljamo u isti kos lepljenje folija i plastika sa ebay-a sa originalnim delovima ili originalnom dodatnom opremom.
Tom logikom svako ko je nakon proizvodnje auta bilo sta dodao na auto za*ebao se.
Ne znas koliko stvari koje su "fabricke" servis ugradi pre isporuke kupcu - navigacije, felne, volani, lajsne, spojleri, zastite poda, nastavci auspuha, ... ima gomila primera.
Znam coveka koji je kupio tada najjaci Style Superb, ali nije hteo 19" pa su skinuli 19" i ugradili 18" u servisu, itd...
Znam zasigurno da je je pre x godina na barem 100 Fabija i Octavija naknadno ugradjena klima pre isporuke; ili npr. Yaris R'n'B je lokalno pravljen paket, i30 Sporty su pakovali nakon prozivodnje a pre isporuke, itd...
Sto se motora tice, istina je i tamo i ovamo  :B=) tvoj 1.6TDI postoji sa 75,90,105 ks; a motori isti; ili 2.0TDI CR od 110 i 140 ks; isti motor.
« Poslednja izmena: 11. Feb, 2018. 11:17 -nebojsa- »
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže shuxx

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #32 poslato: 11. Feb, 2018. 11:20 »
Činjenica je da proizvođač gleda da sebe zaštiti maksimalno, tako da sigurno ostavlja npr 20/30% mesta za poboljšanje performansi. S druge strane, debelo se doplaćuje za malo više KS/NM...

Takođe, retko se uopšte u svakodnevnoj vožnji izvlači max iz motora. Tako da tih par sekundi ili minuta neverujem da mogu da doprinesu oštećenju / kvaru sklopa kao što je DPF/DSG...

E sad, kad dođe ko kvara tih skopova u garanciji..... servis će svakako pokušati da se izvuče iz troškova....

U principu, ja sam ZA ..... samo iz  uverenja da te modifikacije u svakodnevnoj vožnji daju malo više zadovoljstva..... a mislim da nemogu da nanesu štetu sklopu....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži Markkoni

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #33 poslato: 11. Feb, 2018. 11:55 »
Ja sam uvek za cip. Uporedjivanje sa silikonima je nebulozno. Ne radi se o zivim bicima i kompleksima. Svestan sam da sam odredjenim sklopovima skratio radni vek za par procenata, opet sam svestan i da bi mi stock auto, sa mojim odrzavanjem i nacinom voznje, trpeo manje od 99% ostalih. Verujem da ce cipovan auto koji vozim sahraniti za istu km bar 80% ostalih stock. S' tim da sam ja uvek za najjaci motor u ponudi + cip. :)

Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #34 poslato: 11. Feb, 2018. 12:29 »
Poređenje sa silikonima, meni nije nebulozno već odlično. Biti/imati ono što nisi/nemaš.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže nidza

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #35 poslato: 11. Feb, 2018. 12:31 »
@Markoni, Normalno.

Ja bih sutra odradio remap kad bih imao crno na belo da neće biti problema sa garancijom.

Ne samo remap, čitav univerzum unapređenja postoji za MQB sa VAQ, DCC i 2.0 TSI na tržištu, koje fabrika ne nudi. Iz tog razloga ne stoji argument da je trebalo kupiti odgovarajući auto. Ne možeš kupiti nešto što ne postoji, zato je tu bogato aftermarket tržište.

Sent from my SM-N9005  
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #36 poslato: 11. Feb, 2018. 12:56 »
Fabrika je godinama, testirala mape, uticaj na motor, menjač, razne druge sklopove automobila... izduvne gasove... baš su glupi ti stručnjaci u fabrici, tolike novce potrošili na razvoj a trebali su samo da se obrate nekoj tjunerskoj kući, zar ne, slažete se?

Da li mislite da je RevoChip ili bilo koja druga tjunerska kuća testirala bilo šta drugo osim koliko na valjcima da ispeglaju i izvuku iz motora?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže fobia24

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #37 poslato: 11. Feb, 2018. 13:50 »
Ja ne verujem mnogo u priče bilo koje tunerske kuće da su isti motori kao što govore, samo je razlika u softveru. Mene su ubeđivali da je 2.0CD mazdin motor od 122KS identičan onome od 141KS. I da se oba čipuju na istu snagu, što jeste tačno, na 169KS. Ja sam rizikovao, ali sam više puta našao neke segmente da nisu identični na oba motora. Npr, dizne, turbina nisu identični. Ima razlike, dok dobar deo delova jeste isti. Mada sam odlučio da rizikujem jer se mazda na kojoj sam radio čip vozila malo i bila je više auto za posebne prilike. Isto verujem da nisu identični motori 2.0 tdi jače i slabije verzije. Pod tim mislim na sve segmente. Svi mi računamo da fabrika pojedine sklopove testira na veće naprezanje od onoga koje se dobija u eksploataciji i zato čipujemo i rizikujemo. Ja sam isto tako, ali ne nasedam na priči, isti je motor, razlika je samo u programu.

Na mreži Markkoni

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #38 poslato: 11. Feb, 2018. 14:19 »

Ima dosta motora koji su zaista identicni hardverski. I sve ce ih vise biti. 'Ajte u 21 veku da ne pravimo atomsku fiziku od mapiranja motora. Slazem se da na trzistu ima svakojakih tjunera, ali uvek se moze izabrati. Samo treba svako da bude svestan da motor i sklopovi trpe veca opterecenja pri koriscenju viska snage, i da se u skladu sa tim prema njima i ophodi.

slažete se?

Slazemo se. :)
Mozda ti tjuneri ustvari i ne postoje, mozda je sve fake.
Niko nekoga ko ne zeli da mapira auto u to ne ubedjuje. Ne znam cemu onda konstantno pametovanje oko tih stvari.
Mene si licno uvredio jer me poredis sa silikonjarama, mogu i ja tebe time sto te smatram ozbiljnim kenjatorom,  smaracem i redovnim dusebriznikom. :)

Eto da budemo kvit. :D



Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #39 poslato: 11. Feb, 2018. 14:26 »
Diskutujemo, ne ubeđujemo se.

Mene si licno uvredio jer me poredis sa silikonjarama, mogu i ja tebe time sto te smatram ozbiljnim kenjatorom,  smaracem i redovnim dusebriznikom. :)

Eto da budemo kvit. :D

Ma raspali slobodno (mada postoji PM za tako direktno obraćanje) preživeh i strašnije uvrede bravo2 ipak sloboda mšljenja treba biti zagarantovana.
« Poslednja izmena: 11. Feb, 2018. 14:32 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži Markkoni

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #40 poslato: 11. Feb, 2018. 14:28 »
Hvala Bogu. :)

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #41 poslato: 11. Feb, 2018. 16:44 »
1.6 tdi 75, 90,105 ks jesu isti, raspali po etki deo po deo pa proveri.
Ovo sto kod se kod nas podrazumeva pod tunere mala je maca. AMG je poceo kao tuner, Montune je Ford tuner a sa garancijom, Polestar je prvo bio tuner, TRD je tuner, itd... rade i tamo neki inzenjeri. Sta je Olihns nego aftermarket, tunerski deo koji je stigao do prve ugradnje?
Nego dzaba je polemika, neko voli auto takav kakav je, neko da ga doradjuje. U redu je i jedno i drugo, ali nije uredu nametati svoje misljenje kao jedino ispravno.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #42 poslato: 11. Feb, 2018. 16:57 »
Naprotiv, polemika, sloboda izražavanja, sukobljavanje stavova... nego ljudi osetljivi kada pomenes da je cipovanje neregularno i lose u nekom smislu. Oni tvrde jedno, ja drugo, sta je lose u tome?

Ja samo tvrdim da svi tjuneri u Srbiji prisutni, za 300e ne garantuju da se nece nista lose dogoditi automobilu. Garantuju samo da ce modifikovani softver raditi neko vreme kao i prvog dana. Toliko garantuje RevoChip.
Kazem, ne dizite ih u nebesa.

Evo pomenuti 1.6 tdi CR, ko kamila, sporo ubrzava ali prelazi ohoho sa jednim rezervoarom. Trenutno odgovara.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #43 poslato: 11. Feb, 2018. 17:05 »
Ja se ne slazem  :B=) Naravno da je lepo kupiti automobil kakav ti odgovara, ali cesto to nije moguce ili finansijski izvodljivo.
I da ne stavljamo u isti kos lepljenje folija i plastika sa ebay-a sa originalnim delovima ili originalnom dodatnom opremom.
Tom logikom svako ko je nakon proizvodnje auta bilo sta dodao na auto za*ebao se.
Ne znas koliko stvari koje su "fabricke" servis ugradi pre isporuke kupcu - navigacije, felne, volani, lajsne, spojleri, zastite poda, nastavci auspuha, ... ima gomila primera.
Znam coveka koji je kupio tada najjaci Style Superb, ali nije hteo 19" pa su skinuli 19" i ugradili 18" u servisu, itd...
Znam zasigurno da je je pre x godina na barem 100 Fabija i Octavija naknadno ugradjena klima pre isporuke; ili npr. Yaris R'n'B je lokalno pravljen paket, i30 Sporty su pakovali nakon prozivodnje a pre isporuke, itd...
Sto se motora tice, istina je i tamo i ovamo  :B=) tvoj 1.6TDI postoji sa 75,90,105 ks; a motori isti; ili 2.0TDI CR od 110 i 140 ks; isti motor.
Naravno da se ne misli na felne(pogotovo originalne),to se menja ispred zgrade,niti dodati nesto originalne dodatne opreme,pa ni iskodirati nesto preko VCDS-a. Pricam o cipu,kineskim navigacijama,nekim levim oprugama,glupostima sa ebaya,ksenon kitovima itd.
OEM izmene su potpuno na mestu (pogotovo kada se kupi polovan auto ili sa lagera) ali npr cip nije oem izmena.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #44 poslato: 11. Feb, 2018. 19:16 »
Ja se uopste ne sporim sa vama, da to tako kazem, samo u svakom ubedjivanju za ili protiv modifikacija nema pobednika. Slazem se i sa navedenom rezervisanoscu u vezi rada domacih tjunera da ih tako nazovem. U tom poslu kao i u svakom drugom kod nas ima profesoinalaca, amatera, prevaranata...
I meni izaziva nepoverenje poplava raznih cip tjunera koji obecavaju silna povecanja snage uz obavezno drasticno smanjenje potrosnje a pri tom ti ljudi od kvalifikacije iskustva i opreme imaju uglavnog lap top , softver i interfejs koji je neko drugi razvio i mape koje je neko drugi napravio. To nije cip tjuner. Ili bih mozda i ja mogao da se samoprozovem jednim od tjunera, reprogramirao sam barem 50ak automobila softverom i dijagnostikom koju je neko drugi napravio . Naravno da ne.
Ljudi zeljni brze zarade, bez profesionalne etike, pa im nije problem da obecavaju svasta.
Koliko vidimo ovde na forumu ima i pozitivnih iskustava. Doduse tema o cip tuningu se ovde nije ostrasceno rasplamsala kao na drugim forumima; a mozda je i bolje tako.
Sto se kineskih navigacija tice, iznenadio bi se sta je sve "made in China" kod originalnih delova; pocev od filtera, felni, radio aparata, guma, do navigacija i racunara. Kod kineskih proizvoda sve je stvar cene izgleda.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.