Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 36184 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #90 poslato: 02. Dec, 2019. 08:55 »
Ja ne znam kako ljudi voze, ali meni uspeva i sa obicnim atmosferskim 1.4 sa 85-86 KS u sluzbenoj Fabiji da se "odlepim" na semaforu oko 500-800 metara od svih, za manje od 5-8 sekundi i to bez ikakvog napora ili preterivanja i drndanja auta. Osecaj (ili citanje knjige) gde je maksimum momenta i brz rad menjacem i sve bude ok.
Motoru 1.0 nista ne fali, ono sto meni (na papiru) smeta je ipak malo uzan raspon max obrtnog momenta (2000-3500). Kod 1.2 TSI je to na 1500-3500 ali verujem da se u samoj voznji ovo ne primeti toliko. Nisam imao priliku jos da probam 1.0 TSi ali ne sumnjam da je sasvim dovoljan.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže mboban

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #91 poslato: 02. Dec, 2019. 10:05 »
Bobaneee ! Spašavaj me. Ovi su svi protiv mene.  =))

Ta man'te čoveka, pa normalno je da je nama Novosađanima najvažnije kako vuče uzbrdo.   :)

...šalu na stranu, novih iskustava u brdima nemam.

Vibracija od motora nema ili su zanemarljive. Može da se oseti nekada u leru, verovatno u nekom stepenu zagrejanosti motora, ali i to je minimalno. Na pedalama se ne oseća ništa specijalno. Čak mogu da pohvalim da su ga jako lepo podeseli za kretanje iz mesta, sva manevrisanja na parkingu se rade bez gasa jer kada ubaciš u brzinu i kreneš da puštaš kvačilo on sam malo podigne gas da se pripremi za polazak.

Onaj rezak zvuk motora se čuje samo pri jačim ubrzavanjima, preko 3000 obrtaja, ali ne bih ja to nazvao neprijatnim.

I ne treba da brineš o tome da nema dovoljno snage, sasvim je agilan za muvanja po gradu, a i za dosta više od toga. Treba mu nekih 1500 obrtaja pa da baš lepo povuče, ispod toga je više za održavanje brzine.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #92 poslato: 02. Dec, 2019. 13:39 »
Ja ne znam kako ljudi voze, ali meni uspeva i sa obicnim atmosferskim 1.4 sa 85-86 KS u sluzbenoj Fabiji da se "odlepim" na semaforu oko 500-800 metara od svih, za manje od 5-8 sekundi i to bez ikakvog napora ili preterivanja i drndanja auta. Osecaj (ili citanje knjige) gde je maksimum momenta i brz rad menjacem i sve bude ok.
Motoru 1.0 nista ne fali, ono sto meni (na papiru) smeta je ipak malo uzan raspon max obrtnog momenta (2000-3500). Kod 1.2 TSI je to na 1500-3500 ali verujem da se u samoj voznji ovo ne primeti toliko. Nisam imao priliku jos da probam 1.0 TSi ali ne sumnjam da je sasvim dovoljan.
1.0 tsi ide osetno bolje od 1.2 86ks,pogotovo onaj sa 115ks.

Ali ako ti predjes 500m za 8 sekundi ti pod hitno u F1 da se prijavis  ;)

Na mreži observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #93 poslato: 02. Dec, 2019. 14:12 »
Za matematicke terace maka na konac neka bude 250 metara za 10 sekundi.
Mislim da je sasvim jasno sta sam hteo da kazem.
Gomila vozaca ne ume da iskoristi ono sto ima i onda im je svaki auto trom i slab.
Ako 1.4 radi posao, 1.0 ce ga bez sumnje odraditi duplo bolje (mozda i ovo "duplo" treba da matematicki potkrepim?)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #94 poslato: 02. Dec, 2019. 14:35 »
ono sto trenutno vozim, 1.2 60 KS, 1.2 86 KS i 2.0 140 KS, razika izmedju svakog je ko nebo i zemlja u jacini.  :bravo:

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #95 poslato: 02. Dec, 2019. 14:44 »
Za matematicke terace maka na konac neka bude 250 metara za 10 sekundi.
Mislim da je sasvim jasno sta sam hteo da kazem.
Gomila vozaca ne ume da iskoristi ono sto ima i onda im je svaki auto trom i slab.
Ako 1.4 radi posao, 1.0 ce ga bez sumnje odraditi duplo bolje (mozda i ovo "duplo" treba da matematicki potkrepim?)
Znam sta sinhteo da kazes,ali poredjenje sa polaskom sa semafora je nikakav parametar. Koliko hoces ljudi je neprisutno,polazi na vrh gasa,gleda na telefon pa kasni 5 sekudni sa polaskom itd.
Da li je auto slab ili ne jeste subjektivno,ali to se pre svega ogleda u voznji pri preticanju(pogotovo pod teretom),"mucenju uzbrdo","primanju gasa" i sl okolnostima.
Nije nikakva nauka izvuci ubrzanje iz auta(pogotovo iz mesta),gas u patos i teraj  :) . Nekada auto jednostavno nema snage,ako ti za preticanje kamiona treba 500m i 20min cekanja za priliku na magistrali taj auto je slab.

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #96 poslato: 02. Dec, 2019. 18:53 »
Nema loših motora, već samo loših vozača.   =))

Treba znati voziti benzinca a posebno "slabijeg" benzinca. Jedna ruka na volanu a druga na menjaču ... all the time.  ;)

Ako imam zadovoljavajući rezultat sa 1.4 MPI 75 KS  112 Nm / 3000 rpm u vozilu od 950 kg onda Karoqić sa 1.0 TSI  115 KS  200 Nm / 2000 rpm od 1265 kg ima da lepi za sedište. Ekonomičan u gradu , oštar na auto-putu dok uz brdo cepa asfalt i prkosi zakonima fizike i ostalima koji se vuku iza njega.

Da da ... to je Karoq 1.0 TSI.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #97 poslato: 02. Dec, 2019. 20:08 »
Tesko da ima samo 950 kg...moha fabija je imala 1050 kg plus 100 og vozac plus 100 kg plin i stvari. 1250 kg da povuce 60 KS teorijske sanse nema. Nisam se usudjuvaio da preticem. Ni u jednoj brzini na 5000 obrtaja ili kolioko vec snage nema. Dakle zavraniti da se proizvide kola ispod 90 KS

Vrv tvoja dacija ima malo kg vise zajedno sa vozacem i stvarima. Mislim racunajmo relane tezine kao i realne potrosnje a ne kataloske :o

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #98 poslato: 02. Dec, 2019. 21:32 »
1.0 tsi ide osetno bolje od 1.2 86ks,pogotovo onaj sa 115ks.

Ali ako ti predjes 500m za 8 sekundi ti pod hitno u F1 da se prijavis  ;)

A kako 1.0 TSI 115ks ide u odnosu na 1.2 TSI 130ks?
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #99 poslato: 02. Dec, 2019. 21:38 »
Tesko da ima samo 950 kg...moha fabija je imala 1050 kg plus 100 og vozac plus 100 kg plin i stvari.

Moja Dačija je klotara i na papiru je masa praznog vozila 950 kg. Nemam ništa od opreme. Škoda iskazuje "radnu težinu" sa masom vozača od 75 kg. Stvarnu masu praznog Karoqa sam dobio oduzimajući 75 kg od radne težine. Može to da varira u zavisnosti od opreme. Podrazumeva se da će vozilo u realnim uslovima biti opterećeno ali polazna tačka mi je stvarna masa stvarno praznog vozila.

Ako pođemo od "radne težine" onda isti princip moramo primeniti na oba vozila koja se upoređuju pa dodati predviđeni teret. Fora je što Renault/Dacia drugačije iskazuje masu vozila od Škode pa sam ujednačio svođenjem Škodine "radne težine" na Dačijinu "masu praznog vozila".
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži petarp031

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #100 poslato: 02. Dec, 2019. 22:01 »
A kako 1.0 TSI 115ks ide u odnosu na 1.2 TSI 130ks?
Kad isti stejdzer nabilduje 1.0 kao tvoj 1.2, mora da ide bolje
Salu na stranu, 1.2 86 i 1.2 90 ks sam vozio i ide bas lepo, ali 1.0 115ks se po meni mnogo lepse vozi i zivahnije dostize vece obrtaje, mom stilu voznje vise prija, obzirom da 1.2 bez cipa dzaba vrteti preko 4500rpm, dok 1.0 ide od 1500 do 6500 bez zadrske.

Sent from my SM-A920F  


Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #101 poslato: 02. Dec, 2019. 22:34 »


Za matematicke terace maka na konac neka bude 250 metara za 10 sekundi.
Mislim da je sasvim jasno sta sam hteo da kazem.
Gomila vozaca ne ume da iskoristi ono sto ima i onda im je svaki auto trom i slab.
Ako 1.4 radi posao, 1.0 ce ga bez sumnje odraditi duplo bolje (mozda i ovo "duplo" treba da matematicki potkrepim?)

Jel ide svaka brzina u crveno? Jesi uvijek prvi na semaforu
250m za 10 sek? I rsicu podereš onda bez problema...
Tek tolko... matematički i realno moja kanta prelazi 200m malo iznad 11sek..a 402m najbolje 17.5sek za sad..kad joj mast izvadim. (Cca 135ks )
Kolko got se ti ljutio Maximus ti je dobro napisao.

Nema loših motora, već samo loših vozača.   =))

Treba znati voziti benzinca a posebno "slabijeg" benzinca. Jedna ruka na volanu a druga na menjaču ... all the time.  ;)

Ako imam zadovoljavajući rezultat sa 1.4 MPI 75 KS  112 Nm / 3000 rpm u vozilu od 950 kg onda Karoqić sa 1.0 TSI  115 KS  200 Nm / 2000 rpm od 1265 kg ima da lepi za sedište. Ekonomičan u gradu , oštar na auto-putu dok uz brdo cepa asfalt i prkosi zakonima fizike i ostalima koji se vuku iza njega.

Da da ... to je Karoq 1.0 TSI.
Ne nije..trebaš napraviti probnu vozñju a ne baviti se internet podacima i stvarati subjektivne zaključke. Pogotovo usporedbe atmosferac vs turbo benzinac..tss.

Što se tiće 1.0 tsi u Karoqu..to nije model za race i paljenje guma na semaforu. Ide sasvim zadovoljavajuće i sa 1.0 tsiem. I uzbrdo.

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #102 poslato: 02. Dec, 2019. 23:40 »
Ok. Malo sam se zezao za "cepanje asfalta" i te fore.  :) 
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #103 poslato: 03. Dec, 2019. 09:30 »

Jel ide svaka brzina u crveno? Jesi uvijek prvi na semaforu
250m za 10 sek? I rsicu podereš onda bez problema...
Tek tolko... matematički i realno moja kanta prelazi 200m malo iznad 11sek..a 402m najbolje 17.5sek za sad..kad joj mast izvadim. (Cca 135ks )


Nikad u zivotu nisam bio ni blizu crvenog, ni sa jednim autom, prosto nema potrebe za tim ako se brzo radi menjacem. Sa atmosferskim benzincima jedva dodjem do 5000 obrtaja i to kratkotrajno da se navuce dovoljno obrtaja za sledeci stepen prenosa (nema potrebe ni logike ici preko toga).

Da zakljucimo, 1.0 TSI je sasvim dovoljan i tvrdim da ce biti sasvim ravnopravan ucesnik u prometu, ako ne i brzi od 80% danasnjih raspalih kanti koje vidjamo na cestama.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #104 poslato: 03. Dec, 2019. 11:31 »
Glupo je komentarisati doživljaj snage, šta je nekome slabo drugome je jako. To je subjektivan osećaj u kombinaciji sa nečijim potrebama i navikama. Zato i postoje različite jačine motora u istoj karoseriji. Ja sam vozio sve jačine i svakako 1.0 poteže jako lepo ako se zaborave tehnički podaci na papiru. Za svakodnevnu normalnu vožnju, većinom gradsku je dobar izbor.



Pretraga foruma [Google]