Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 43841 puta)

0 članova i 14 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže zverko

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #45 poslato: 09. Mar, 2019. 12:43 »
Ne verujem da će da mu fali snage, 1.0 je potentan motor. Na spritmonitor postoji samo jedan unos za potrošnju, još je svež auto:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/923942.html


Mislim da je potrošnja 7-8 realna koju možeš da očekuješ, ako normalno voziš. Octavia eventualno troši litar manje, zbog manje mase i povoljnijeg oblika karoserije.


Performanse su OK za namenu vozila i najslabiji pogon. Ne pronalazim spec za Octu 86KS, ali vrlo verovatno će Karoq biti za nijansu performantniji.
http://www.zeperfs.com/en/fiche7642-skoda-karoq-1-0-tsi.htm





Hvala puno. Poručio sam na kraju, čekanje od 4-6 meseci. Ka-ta-strofa :) Toliko se ne čeka ni na Teslu koja ima problem sa produkcijom.

U međuvremenu sam našao i ovaj graph, koji objašnjava princip rada novih 1.0. tsi motora. Plavo je 1.0. tsi a zeleno su klasični benzinci.



Koliko sam ja razumeo brzo "pali" obrtaje i klipovi, iako ih ima samo tri, rade u rotirajućoj sinhronizaciji, tako da bi u teoriji trebalo da radi više nego dobro. Videćemo kad stigne. I dalje jako malo informacija na netu, prosto mi je neverovatno s obzirom na ogromnu potražnju i velikom broju isporuka u svetu.


Van mreže Neba

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #46 poslato: 09. Mar, 2019. 13:24 »
Plavo je 1.0. tsi a zeleno su klasični benzinci.
Зелено је графикон снаге у зависности од обртаја, плаво зависност обртног момента од обртаја за исти мотор.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #47 poslato: 09. Mar, 2019. 15:45 »
Hvala puno. Poručio sam na kraju, čekanje od 4-6 meseci. Ka-ta-strofa :) Toliko se ne čeka ni na Teslu koja ima problem sa produkcijom.

Neverovatno da je tolika razlika u čekanju karoq-a u odnosu na kodaq, duplo! Tesla ima problem ne sa produkcijom nego sa prevelikom tražnjom.

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #48 poslato: 09. Mar, 2019. 16:30 »
Benz vs. ozloglaseni dizel. Zato se ceka.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže zverko

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #49 poslato: 09. Maj, 2019. 08:39 »
Samo da javim, ostao sam dužan, auto je stigao  :B=) Za nekih 2,5 meseca. Umesto prvobitnih 5.

Ali, glavna stvar: kakav je Karoq 1.0 115hp? NEMA RAZLOGA ZA BRIGU. To me je najviše brinulo, jer nigde u Srbiji nije bilo da se testira, jer niko ne kupuje, jer se svi plaše. Ali ja sam oduševljen. Čim stisnem gas odmah reaguje i bogami jako, jako lepo ubrzava. Nisam očekivao tako dobro da će da ide jer su ljudi pričali “gluposti” po internetu, iskazivali sumnje, a zvanični testovi govorili da je motor dobar ali da preporučuju ipak jači motor. Bukvalno nema potrebe za jačim motorom. Naravno, ko želi slobodno.

Eto, da prenesem utiske, da se oni koji žele da kupe najmanji motor ne brinu.

Potrošnju ne znam jer još nisam ni 100km prešao.

P.s. Pronašao sam ovaj Škodin eksperiment gde su pitali novinare kakav je 1.0 svi su rekli da ne da je “đubre”. Onda su uzeli oktaviju 1.0 i na tablice stavili da je u pitanju jači motor i kao wow vrhunski ide. Onda su skinuli tablice i rekli da je to 1.0. Zanimljiv eksperiment https://youtu.be/JXrjpWZFpiQ

Živi bili

Van mreže observer

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #50 poslato: 09. Maj, 2019. 10:46 »
To je lepo. Cekamo izvestaj o potrosnji :)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže shuxx

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #51 poslato: 09. Maj, 2019. 11:07 »
Neka je sa srećom, da te dobro služi i da uživaš u vožnji    :bravo: :RR) bravo2
 
prevelika fama se napravila oko malolitražnih motora, lično mislim...nepotrebno... kao 1litar.. ko će to  da vozi...

pre puno godina su bila sportska vozila sa par hiljada ccm, a sada bre iz 2000 i 4 cilindra prave aždaje na putu
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #52 poslato: 09. Maj, 2019. 15:03 »
Kolega, hajde otvori onda garazu pa detaljno opisi auto...

Cekamo da ga vidimo uzivo na nekom skupu.
Sve najbolje ti zelim, da uzivas sa njim :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže zverko

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #53 poslato: 24. Maj, 2019. 21:56 »
Hvala svima na lepim rečima, čestitkama i željama :)

Nažalost, još uvek nisam prešao 100 kilometara (iz opravdanih razloga) ali sam prešao 88 km :)

Evo, par utisaka da podelim:

Potrošnja

danas sam prešao 45 kilometara, pola u gradu, pola na autoputu do aerodroma. Kompjuter kaže prosečna brzina 5,7 l/100km. Čak šta, na autoputu me je auto posavetovao da prebacim na tempomat, i kada sam to uradio, na nekih postavljenih 90-100 km/h average je pokazivao između 3,9 i 4,5. Jer sam tih nekih pet-deset minuta vožnje konstantno održavao brzinu i toliko je pokazivao kompjuter. Dakle, do Grčke očekujem potrošnju ne više o jedno 5,5 sa klimom i stvarima :)

U gradu je već druga priča. Tu ne uspevam da ga spustim ispod 8,8 pa nekad čak i 10 l/100km. Jednostavno, to je grad. Ni oktaviju 1,9 TDI nisam uspevao. To je to. Kraj.

Vožnja

Auto je jako udoban. Jako je dobro izolovan, a motor se gotovo ne čuje. Spolja. Unutra da ne pričam. Ide jako fluentno, menjač odličan, šesta služi samo za autoput ili ako se baš razvije u gradu, mada ne preporučujem zbog ovih huawei kamera novopostavljenih :) Ali taj miris, miris nove Škode, savršenstvo. Motor kao što rekoh jako lepo vuče, mada danas sam tek stigao da ga "nagazim" i tek sad shvatio koliko lepo vuče. Preoduševljen sam. Naravno, što se više zgazi to više troši. Tako da to neću raditi mnogo, barem prvih 1000 km dok se ne razradi

Unutrašnjost

Nema potrebe da pričam o unutrašnjosti, mislim da je ona svim ljubiteljima Škode i nemaca jasna. Svaki element na svom mestu, moderno, lepo, funkcionalno. Prava klasika koja će trajati 10+ godina. Ali ono što bih napomenuo jeste odličan touchscreen ekran i Apple car play veza. Funkcioniše gotovo savršeno. Gotovo kažem zato što mi se danas desilo da sam nekog zvao i da nisam čuo sagovornika uopšte. Mene čuje ali ja ništa. Izvukao kabl iz telefona i vratio, i proradilo. Tako da se desi taj sitniji bug ponekad.

---
Sve u svemu, ja sam toliko oduševljen automobilom da reči nemam. Bukvalno savršen auto jer ima sve što treba jednoj modernoj poluzahtevnoj porodici, auto za svaku priliku, i grad, i putovanja, a sa najmanjim motorom se em smanjuju troškovi svega (registracija 20.000 rsd, servis 12-15.000 rsd, potrošnja), em se štiti životna sredina.

Eto, možda će nekom značiti ovi utisci. A za poziv za okupljanje hvala, pa se možda vidimo prvom prilikom kad se organizuje.

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #54 poslato: 25. Maj, 2019. 17:35 »
Potrosnja ti jos nije merodavna,em je nerazradjen em imas premale uzorke. Meni je potrosnja pala za preko litar kad sam presao 10 hiljada,doduse na dizelu.
Nek je sa srecom,to je stvarno dobar i praktican auto.

Van mreže vlado985

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #55 poslato: 25. Maj, 2019. 21:47 »
NIgdje ni jedna slika tog Karoqa osim ove testne sa pocetka teme ?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #56 poslato: 25. Maj, 2019. 22:11 »
Slike sa pocetka teme su moje  ^-^
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Tester

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #57 poslato: 20. Avg, 2019. 22:06 »
Zdravo drugari, razmatram kupovinu karoq 1.0 tsi. Interesuje me da li ste zadovoljni tim motorom i koja je realna prosecna potrosnja u gradu?
Hvala na odgovorima

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #58 poslato: 23. Avg, 2019. 22:08 »
Dok neko ne napiše, evo šta se može pronaći u vezi potrošnje za Karoq 1.0tsi 115ks:

po starom, naći ćeš dosta različitih podataka, evo jedan od njih:
4,9 van grada
5,9 kombinovano
6,3 grad

po novom, WLTP (pogledaj negde metode kako se meri po WLTP):
8,4 vožnja polako
6,7 srednje
6,0 brzo
7,3 vrlo brzo
6,9 kombinovano

Po meni, ova vožnja polako, i prosek od 8,4 bi mogao biti najpribližniji gradskoj vožnji. Međutim, postoje dosta individualnih faktora kod svakog vozača i vozila, (koji grad?, rute, težina noge na gasu, dužina vožnje, temeratura...) pa se ne može reći - e toliko tačno je prosek u gradu, pa će npr. meni i tebi biti različit prosek u gradu.

Evo kolega iznad je napisao da u gradu, u prvi mah, nije mogao ispod 8,8-10L.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #59 poslato: 30. Avg, 2019. 06:28 »
Ja sam novi član foruma. Pozdrav svim drugarima. Razmišljam o kupovini Karoq-a 1.0 TSI. Nisam navikao na vozila sa jakim motorima pa ni nemam velika očekivanja. Moli se ZVERKO da nam nakon do sada pređenih kilometara kaže svoj cenjeni sud. Pretpostavljam da je vozio po brdskim putevima i auto-putevima sa više osoba u vozilu. Ako ima neko novi sa iskustvima bilo bi dobro da   nam nešto kaže. U poređenju sa osnovnim motorom koji pokreće Hundai Tucson-a 1.6 atmo 132 KS 160 Nm na preko 4k obrtaja , čini mo se da je 1.0 TSI jači i bolji motor.
  • Vozi: Dacia Logan