Autor Tema: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore  (Pročitano 35817 puta)

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #30 poslato: 17. Avg, 2018. 15:46 »
Ok. Za sekvente sam upoznat. Interesuju me ovi sistemi za TSI motore...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI


Van mreže ИгоР

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #31 poslato: 17. Avg, 2018. 17:12 »
Колега, већ сам написао који систем имам на ауту и колико ме је коштао, а у потпису ми је ауто и мотор. Моји коментари су ишли у општем правцу: ТНГ - економска исплативост у односу на малу потрошњу TSI и рекао бих да је то и евидентно.

Што се тиче TSI, колико сам упућен, ТНГ не може баш на све ТSI моторе, али и FSI такође. Постоје онлајн каталози (BRC нпр.) у којима можеш потражити свој аутомобил, мотор и ознаку мотора, и провјерити који систем постоји за твој ауто, и да ли уопште постоји.
Као примјер, навешћу мој случај контактирања BRC у Бг везано за 3.2FSI за Ауди А6. Том приликом су ми понудили њихов “SDI-секвент систем” уз објашњење да не постоји BRC-ov LDI систем за 3.2 FSI (2005-07), а ја сам желио/очекивао могућност уградње LDI система и на крају одустао од куповине А6. Ако они немају (јер не могу гарантовати да то што уграде ће да ваља), лично сматрам да нема нико. Знам да ће неко рећи да пољаци уграђују ТНГ у TSI и FSI, али...

Na mreži bugarin

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #32 poslato: 17. Avg, 2018. 19:18 »
Kolega, potpis se ne vidi kada se forumu pristupa sa tapatalka. Da si otvorio svoju garazu pa da kazes: imate sve u mojoj garazi. Ovako...........
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže gari021

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #33 poslato: 21. Avg, 2018. 10:35 »
Plin se uvek isplati za km koja je oko 30.000 godišnje. Uložiš u startu i kasnije vraćaš. To ne mislim na najnovije motore koji troše u određenom odnosu uvek benzin. U njih ne bih ugrađivao.

Evo moje racunice, doduse nije tsi (1.4/63kw je u pitanju), al nek ostane zabelezeno.

Pravi mi problem sadasnji plinski uredjaj, doslo mu vreme, mora da se menja ili vadi. Uz to na prolece me ceka zamena boce (10g) i reatest.

Opcija 1: vadim sve napolje i vozim na benzin. "veliki" atest , nova saobracajna i ruke majstora cca 150e
Opcija 2: stavim novo sve komplet. Ugradnja  + reatest 440e.

Uz sadasnje cene goriva razlika u novcaniku mi je oko 5000din na 1000km, odnosno razliku izmedju gornjih cena vracam za samo 6-7000km. Tako da se isplati, i za manje kilometraze.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #34 poslato: 21. Avg, 2018. 11:53 »
Gari,

ako si već iskusan sa TNG i 1.4 86ks motorom, bio bih ti zahvalan da daš komentar / iskustvo u ovoj temi

http://forum.skodaforum.rs/fabia-2007/fabia-mk-2-1-2-51kw-i-1-4-63-kw/

vidim da si puno prešao, piši iskustva, troškove, šta te mučilo...
vidim da je skoro 9 godina boca, koliko si prešao, troškovi... kakvo je stanje motora, i na kojoj kilometraži....

pozdrav i hvala
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Skorpion

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #35 poslato: 26. Jul, 2020. 23:57 »
Posto je drzava najavila subvencije za ugradnju plinskih sistema da li u medjuvrememu pala cena na LDI sisteme za TSI motore?

https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2020&mm=07&nav_id=1711184
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Na mreži Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #36 poslato: 26. Sep, 2020. 14:32 »
Do sada su direktni sistemi bili cak i iznad 2000 €, zadnje sto znam jeste cena Prins uredjaja u SLO oko 1500 € i to je pozitivno,cak i od ove cene vredi ugraditi. Cene idu dole. Jos je skupo za nas,ali da vredi-e vredi svaki dinar. Racun na pumpi je u pola cene, na kraju je usteda 35-40%, lepo je i to.
Kod nas ima,dakle, 3 opcije:
* Beograd Eko Forte BRC LDI sistem,
* Futog (i ostale filijale AC Stanisic) Zavoli LDI,veoma su pokriveni i uopste dobar je uredjaj,ja imam sekvent njihov
* i cuveni,ali tesko nalazeni holandski PRINS koji je pravi state-of-the-art uredjaj,pratim ih na LinkedIn-u, fantasticni su,stavljam link pa vidite sami,nema za koji auto nemaju uredjaj,data je lista,u drugom linku, klik na dnu. (Nadam se da ce i STAG to imati,ako to vec i nije Stag 400 Dpi sistem,no nisam proverio).
Par korisnih linkova:

https://www.prinsautogas.com/en/partners.html

https://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html

  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #37 poslato: 26. Sep, 2020. 15:43 »
Sa sadasnjim cenama goriva, i malom razlikom BMB / TNG.. Trenutno se sporo usplati cak i sekvent od oko 450eur. Sa njim je usteda nesto iznad 20%. Trenutno... Mada cenim da ce drzava brzo vratiti cene na pred corona period sa 150din BMB i oko 75din TNG... A takodje sad u toku zime ce porasti cena TNGa...

Vozim na TNG... Pratim situaciju
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #38 poslato: 26. Sep, 2020. 16:18 »
Juce sam tocio na Omv Palic, lpg je 67.90. Ista cena je na Petrolu u Kikindi,jutros. A njihov BMB95 je 132.90 din. Na duzi niz godina,ovo se isplati, 7 god skupljam sve racune za benzin i plin,Excel tabela,sve zavedem. 5 god sam vozio i 1.4 Bxw Fabiu na plin,sluzbenu, 400k km. Atest/reatest,boca,to i nije puno kao opterecenje ustede. Usteda,ma kolika bila, jeste dobra. Uskoro ce i brat da ugradjuje plin u manje od 1g stari Duster 1.33Tce,kaze, vise garancija ga ne zanima...odemo na Sitoniju i vratimo se na Palic,za 95€, pa to nema nigde...neka nije usteda 40%, neka je 30%, ako se kupuje novi auto koji ce ostati u kuci npr.8,9,10 god,tek tu dileme nema. Sto vise vozis,vreme radi za plin. Plus,mnogo je cistije za motor. Ne treba se bojati ugradnje. Ima primera na YT, Energy Gaz Polska, Turci,Italija,Japan,daleka Australija,sve su to gasne velesile. Naravno, naftaski lobby radi na tome da se Lpg ugradi u sto manje vozila i npr buseva; pa nije im u interesu...cilj je da potrosac trosi...dakle,samo hrabro napred sa ugradnjom,stisnuti zube pri ugradnji i posle osmeh. Pozz za sve
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #39 poslato: 26. Sep, 2020. 16:28 »
Ma druze postujem ja to. I ja preferiram TNG, prelazim po 20 do 23K km. I znam sve prednosti TNGa. Samo ne shvatam kako ne padaju cene ovih TNG sistema za turbo benzince.

I ono sto sam rekao, prilicno je spora otplata investicije. A sve to zbog jake cene sistema, ai zbog male razlike u ustedi. Usteda postoji, samo je bitno manja nego pre corone... Tad je odnos cena bio 150bmb i 75 tng. Manje vise.

Sve je na strani TNGa, veca autonomija, jeftinija voznja, manje prljanje motornog ulja. Ja vec desetak godina i oko 200 000km imam na TNGu...

Bas bih voleo da padne cena sistema za turbo benzince. Turbak na TNG... To je prava stvar

Pisi o iskustvima, i ceni za instalaciju za tog turbasa DUSTERA... Bas me interesuje
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #40 poslato: 26. Sep, 2020. 16:42 »
Sve se slazem sa tobom,iste stvari podrzavam.
1.33Tce su motori u saradnji sa Mercedesom,zasto ne dolaze sa fabrickom instalacijom,niko ne zna,ima 3 opcije,Prins,Landirenzo i BRC,nije u pitanju Srbija. 1.0 turbo Lpg Dusteri 115ks se u HU prodaju fantasticno,ispratio nisam sve,ali im drzava to i pomaze sa necim. ...Videcemo,iskustva ce biti. A pre 2,3 god sreo sam jednu porodicu iz Poljske, na benz.pumpi,pricali smo...prenocili sa mora...vozili su Octaviu 1.4tsi 140ks sa direktnim Lpg,kazu,puno se ne razumeju,a nisam hteo da im otvaram haubu...uglavnom,fabricki su ga kupili iz salona u Krakowu sa porucenim uredjajem,i nikad vise nece menjati ovu vrstu goriva.
Koga zanima vise,na engleskoj verziji sajta Gazeo.pl ima dosta sire o Lpg, imaju svetske clanke,koji su trendovi itd,preporuke od mene.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #41 poslato: 16. Mar, 2021. 12:29 »
Evo novost,od pre neki dan...malo smo se dopisivali. Ide plin u 1.5tsi 150ks,opet Prins,ali stari-novi sistem,ovaj su odlucili da dalje razvijaju VSI-3 DI (uz Direct Liqui Max - DLM),verovatno i zbog cene i zbog traznje.
https://youtu.be/9Bj7M5c_yj8
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #42 poslato: 16. Mar, 2021. 12:38 »
Daj neku matematiku. Ulaganje, usteda, koliko trosi kog goriva. Sada je prilicno los trenutak za vozace na TNG, mala je usteda, zahvaljujuci jakoj ceni TNGa.
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #43 poslato: 16. Mar, 2021. 12:43 »
Sad citam, obecavaju potrosnju benzina manje od 5 %, sto je manje i na sekvent sistemu. Gde je min 7 %
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #44 poslato: 16. Mar, 2021. 12:47 »
Evo ga link
https://www.prinsautogas.com/en/news/vsi-3-di-revolutionary-lpg-system
Najpre cemo proveriti cenu za SRB,tek tada neka matematika. Generalno,meni se svidja. Ovi motori su jos i "cylinder-on-demand" tj.na odredjenim ⁰/min se iskljucuju 2 srednja cilindra,tako da ustede ima...no,videcemo to jos.
Za pocetak-dobro je,ima nade! Uh,kako bi mi legla jedna 1.5tsi Scala na Lpg!  :)
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024