Autor Tema: Common rail sistemi-reparacija  (Pročitano 8029 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Dragi 91Započeo temu

Common rail sistemi-reparacija
« poslato: 18. Feb, 2018. 00:15 »
Vidim da se dosta polemise u raznim temama oko toga da su TdI motori osetljivi tj.common rail sistem na kvarove.Mnogo pricaju o tome da su novi delovi skupi(istina) ali eto da bismo znali nesto vise o tome otvaram ovu temu.Pri tome dodacu jedan link sa Youtube-a o reparaciji dizni i pumpi ovih novijih motora.Kako s sam vlasnik 1.6 TDI 110 ks 2016.godiste treba da budem i budete informisani kako da otklonimo ako se desi neka neprijatnost ali tako da bude lakse po nas novcanik.Inace pvp pumpa na mom motoru Delphi.Evo linka o reparaciji

https://m.youtube.com/watch?v=mq0oOryCvng
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #1 poslato: 18. Feb, 2018. 12:35 »
Evo malo uopsteno:
Ja nesto ne "mirisem" Delphi, svaki auto (sto model sto primerak) sa Delphi CR sa kojim sam se sreo direktno ili indirektno, imao je neki problem sa ubrizgavanjem.
Takodje kod VAGa poznat i Siemens kao malerican.
Cini mi se da je sa Bosch-om dosta bolja situacija.
Denso iz starijih CR generacija ne trpi lose gorivo, stradaju dizne.
Za jednog proizvodjaca CR sistema cuo sam od tehnicara da je projektovani vek dizni oko 80000 km. Sto ce reci preko toga kako ti se zalomi. Ne znam koliko je tacno ali znam da sam vidjao neispravne dizne i na 50000 km.
Sto se reparacije tice, sve vise servisera se time bave, a sve manje je to kvalitetno i pouzdano.
Imamo cesto slucajeve da dizne dodju sa "remonta" sa jednako losim parametrima kao i pre popravke.
Takodje cest slucaj da se dizne "steluju" napamet jer nedostaje oprema za podesavanje dizni (ispitni sto), pa nema ni novih kompenzacionih kodova, i dizna samim tim ne moze da radi pravilno.
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.
Ovo je problem kod Denso dizni, gde svega par servisa ima Denso ispitni sto, a daleko veci broj radi remont dizni.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #2 poslato: 18. Feb, 2018. 13:44 »
80.000 km????
Ja onda stvarno ne razumem zasto ljudi kupuju dizele, narocito polovne.
Gde nadju racunicu?
Osecam se kao magarac sto sam platio 16.000 eur za moj TDI.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #3 poslato: 18. Feb, 2018. 14:02 »
Kolega (iz jedne od bivsih republika, sadasnjeg "regiona"  :) )je bio u svojstvu skolovanja u tehnickom centru proizvodjaca CR sistema, i izmedju ostalog poluzvanicno im saopstili da se pri projektovanju to uzma kao rok trajanja. Dakle moze da traje i preko 200000, ali moguce ocekivati da rikne i na 80000  :-\
Mada u praksi, a kod mene je to najcesce Denso; izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina. Sudeci po kilometrazi i procentualnom broju kvarova, naravno.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Maksimus

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #4 poslato: 18. Feb, 2018. 14:47 »
S tim sto sam ja u 2.0 fsi (benzin) imao i common rail sistem,a ako se ne varam isto je i u tsi-tfsi.
Sta vise mislim da im je i egr isto problematican (cuveno talozenje garezi na usisnim ventilima,popularno nazvano audi lung).
Meni je na fsi crkla dizna na 240k,doduse ja se nisam potresao,nase gorivo,toliko kilometara (bar 2/3 gradska voznja) i 10 godina,puna kapa. Nova je u ovlascenom bila cini mi se 300-400e i morala je i da se ceka,pa sam nasao novu ali za nizu cenu i stigla je odmah  :B=)


Na mreži observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #5 poslato: 18. Feb, 2018. 15:10 »
Bilo bi lepo da cujemo ovde iskustva o trajnosti, koliko su kome trajale dizne. Skode su po meni merodavnije jer se daleko manje uvoze od ostalih marki i uglavnom su kupljene nove u Srbiji, odnosno lakse im je proveriti kilometrazu i poreklo.

Ja sam na TDI-u menjao EGR na samo 87.000 km.
Prosto je jezivo da neki auto ne moze da izgura bar 150.000-200.000 bez popravki vitalnih delova. Pa toliko je svojevremeno i Jugo mogao da izdrzi.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Maksimus

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #6 poslato: 18. Feb, 2018. 15:24 »
Nije,nego si bio mladji pa si manje cepidlacio  :B=)
Imao sam i novog juga,lepo sam se navozao njim,najveci problem su doduse bili delovi koje je radila mala privreda.
Inace meni je oktavija presla 220k bez ikakvih vanrednih troskova (jedino atipican kvar pumpe goriva koja toci iz jednog u drugi rezervoar,par meseci posle kupovine,reseno u garanciji). Kasnije su poceli da se javljaju sitne bubice.

Van mreže ugi85

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #7 poslato: 18. Feb, 2018. 16:19 »
Kompenzacioni kod dizne je heksadecimalni kod na vrhu dizne, i to je u stvari korekcija koju je u fabrici podesio proizvodjac da bi dizna imala priblizno idealno ubrizgavanje.

Zar dizne imaju ugradjen kontroler?

izdrzljivije su dizne na novijim CR motorima (sada uglavnom piezo) nego na onim od pre 10-15 godina.

Stare dizne su za aktiviranje koristile solenoide, a nove piezoelektricne pretvarace koji su dugovecniji i omogucavaju dosta bolje doziranje.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #8 poslato: 18. Feb, 2018. 16:54 »
Nemaju, kod sluzi da motorni racunar zna koliko da koriguje ubrizgavanje.
Kod solenoidnih strada uglavnom mehanicki deo (tzv. ulozak), a kod piezo (doduse ne cesto) elektronski deo.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #9 poslato: 18. Feb, 2018. 18:50 »
Da li se zna koliko tacno kosta nova dizna za 1.6 TDI?
Negde se moglo procitati da je 600 eur, mada ih vidjam na e-bay i za 150.
Zanima me konkretna cena u ovlascenom servisu sa ugradnjom (kalibracijom).

Pa zatim, koliko kosta pumpa visokog pritiska (500, 1000 eur)? Da li je ovlasceni servis salje na remont ili ugradjuju nove i koliko to tacno kosta.


  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017


Van mreže Dragi 91Započeo temu

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #10 poslato: 18. Feb, 2018. 19:36 »
Mene zanima koliko je okvirno reparacija kao ona na snimku ?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 110 ks Ambition 2016

Na mreži bigor

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #11 poslato: 18. Feb, 2018. 20:52 »
Meni su u jednom servisu uzimali 75evra po dizni, kompletna reparacija sa zamjenom ulozaka.
Delphi injektori su bili u pitanju
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže -nebojsa-

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #12 poslato: 18. Feb, 2018. 21:26 »
Nova dizna oko 300-600€, kako za koji brend; reparacija otprilike 70-120€.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže slobodanalex

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #13 poslato: 18. Feb, 2018. 22:02 »
70-120€.

Bas toliko su mi rekli u tom servisu sa snimka za PD dizne
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži observer

Odg: Common rail sistemi-reparacija
« Odgovor #14 poslato: 19. Feb, 2018. 00:26 »
Mi ovde pisemo o CR sistemu, koji je bunar za novcanik. PD se dokazao da nije smrtonosan za budzet ali na zalost pripada istoriji.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017