Autor Tema: Neće u brzine?  (Pročitano 13295 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nesas

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #15 poslato: 29. Sep, 2013. 23:41 »
Pre nego krenes do servisa pogledaj nivo kocionog ulja, nisam siguran kako se tacno odrazava, slicne probleme zna da pravi istrosen kocioni disk. Samo auto nije hteo ni u jednu brzinu. Poz


Na mreži hakkler

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #16 poslato: 30. Sep, 2013. 00:00 »
Pre nego krenes do servisa pogledaj nivo kocionog ulja, nisam siguran kako se tacno odrazava, slicne probleme zna da pravi istrosen kocioni disk. Samo auto nije hteo ni u jednu brzinu. Poz

kakav vražji disk?

kakve to veze ima sa šaltgeblom? :D

da nije i tekućina za pranje šajbi možda? :D

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #17 poslato: 30. Sep, 2013. 00:13 »
Jes da ne znam kako bi moglo da ima veze ali diskovi nisu ni blizu istrošeni a nivo kočione tečnosti je ok. Svakako nema nikakvih anomalija sa kočnicama i kočenjem.

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #18 poslato: 30. Sep, 2013. 09:14 »
Ostavio sam auto u servisu. Ne znaju šta je.

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #19 poslato: 30. Sep, 2013. 11:12 »
Izvadili menjač napolje. I dalje ne znaju šta je. Neće me Škoda u životu videti pa da je dvaput ovako jeftina i praktična. Mogao sam kupiti 520d E60 za ove pare da se vozim ko čovek mesto ovog govanceta.

Van mreže Neba

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #20 poslato: 30. Sep, 2013. 12:10 »
Izvadili menjač napolje. I dalje ne znaju šta je. Neće me Škoda u životu videti pa da je dvaput ovako jeftina i praktična. Mogao sam kupiti 520d E60 za ove pare da se vozim ko čovek mesto ovog govanceta.
Kakav je to govor mrznje !? :) salim se i ja sm je tako napljuvao kada sam cuo da jedan mali elektomotorcic klapne kosta 110evra a njegova zamena jos toliko...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #21 poslato: 30. Sep, 2013. 12:23 »
Nije nego sam ja i pored lanca, podloške na wastegate-u, brljavih podizača prozora, onog anlasera i ventilčića prošle nedelje bio baš zadovoljan korisnik auta ali ovo sada je previše, još kad dodaš ovo od ranije nije baš malo problema za manje od 3 godine i 50kkm na novom autu, to bi i za polovnjaka bilo malo mnogo. Baš sam razočaran. Servis je korektan i kolegijalan i tu nemam zamerku. Sad će da vidimo šta je ovo i koliko će da košta.

Van mreže dulefontana

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #22 poslato: 30. Sep, 2013. 13:25 »
Nije nego sam ja i pored lanca, podloške na wastegate-u, brljavih podizača prozora, onog anlasera i ventilčića prošle nedelje bio baš zadovoljan korisnik auta ali ovo sada je previše, još kad dodaš ovo od ranije nije baš malo problema za manje od 3 godine i 50kkm na novom autu, to bi i za polovnjaka bilo malo mnogo. Baš sam razočaran. Servis je korektan i kolegijalan i tu nemam zamerku. Sad će da vidimo šta je ovo i koliko će da košta.
Jedino sto stvarno moze da bude problem, a to je da je birac u menjacu vrisnuo. Ono sto sam primetio kod drugara u garazi, gde mu dolaze automobili starosti od 30 godina pa sve do 5 godina jeste da je na novijim automobilima ucinjena usteda na delovima koji su navodno nebitni, a kasnije se ustanovi da su i te kako bitni. Poluga kvacila se radi od metala, ali biksne su od plastike, i ono najgore ne mogu da se menjaju, tako da kada tu dobije luft strada korpa, lamela i druk lezaj za max 50k kilometara, i onda imas izbor, promena menjaca, ili cesta promena seta kvacila.
Dolaze mu automobili koji su kao case, ali su kvarovi tako cudni da se ne isplati popravljati auto, vec ih prodati ispod cene ili kupusati u delove.
Ne nerviraj se toliko oko Skode, to je slucaj na gotovo svim novijim automobilima. Neka ga poprave, daj caletu auto, a sebi kupi nekog youngtimer-a i uzivaj u voznji. Nije sve u klimi i podizacima, a opet i mozes da prepravljas do mile volje. :D
Edit: juce pricam sa jednik likom, koji je upoznat u sva desavanja oko mog Favorita i pita me koliko si ulozio u auto, ali ne na estetiku vec na stvarne probleme koji uticu na ispravnost vozila. Kada sam se sracunao u glavi koliko me je sve kostalo dosao sam na cifru od 150e za zamenu seta kvacila, zamajca, vodene pumpe, remont anlasera i karburatora, 6000 za sredjivanje trapa (delovi: krajevi spone, silen blokovi, solje amortizera, kugle= 2500 dinara + 3500 ruke), i pre neki dan sam sam promenio dve kugle i donji nosac motora samo delovi 2300 dinara. Sa kolima sam presao 40k od kada sam ga kupio 2009–
« Poslednja izmena: 30. Sep, 2013. 13:34 dulefontana »

Van mreže Neba

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #23 poslato: 30. Sep, 2013. 13:37 »
a sebi kupi nekog youngtimer-a i uzivaj u voznji. Nije sve u klimi i podizacima

Covek se nije ni bunio mnogo oko klime i podizaca vec je puko oko menjaca a i 2010god je. Kolega s posla je posle 3 god i 30Kkm menjao (dakle na "novom" Puntu) te neke sajle izmedju biraca brzina i menjaca na Puntu doslo ga je 8500 u LAV autu... Tako da kao sto dulefontana rece desava se i kod drugih... Elem nekad su se automobili pravili da traju a danas se prave da bi ziveo i servis...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže dulefontana

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #24 poslato: 30. Sep, 2013. 13:41 »
Ma znam da nije rekao to, ali nekad ipak sam osecaj voznje moze da zameni luksuz koji pruzaju novi automobili. Ne kritikujem nikoga, posebno Urosa. Gledam drugara, vozi Keca iz 80-e, spusten i sredio ga za svoju dusu, svaki put ima osmeh na licu :P

Van mreže Neba

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #25 poslato: 30. Sep, 2013. 13:44 »
Gledam drugara, vozi Keca iz 80-e, spusten i sredio ga za svoju dusu, svaki put ima osmeh na licu
Vozio sam do pre godinu i po dana YUGO 45 Koral Amerikanac u miljama, kupljen nov presao preko 200 000 na 160 radjena generalka stavljen plin kostao me skoro duplo manje po km nego Fabija, isao sam u Grcku s njim. I dan danas ga provozam, sjajan je osecaj voziti 100% mehaniku, cak i kod kocnica. Znam mu napamet svaki sraf. Ali nije to poenta ove price... :)
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže TurboZapočeo temu

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #26 poslato: 30. Sep, 2013. 13:46 »
Sad sam zvao da vidim šta se zbiva. Reče mi šef servisa da ga pakuju nazad i da verovatno neće naplatiti ništa. Videćemo na nalogu ćta su radili. To mi miriše na to da su oni s*ebali nešto i da su sad to shvatili pa su se pokrili ušima.


Da je kupljen domaći puntilak pa i ajde. Ipak je to poluproizvod. Zato je i uzeta Škoda. Čitam na forumima da i Ameri imaju dosta problema na našim 500L sa samo par stotina milja. Uglavnom oko uklapanja delova, zvečanja, otkačinjanja. To je ono što mi radimo a poznato je da smo majstori kakvih nema da ukakimo i ono najbolje.


Imam i ja osmeh na licu, zato i kažem da sam pores svega zadovoljan. I svaki put kada je parkiram okrećem se 10 puta da je pogledam. Volim taj auto i uradio sam neke stvari koje me baš čine srećnim. Nadam se da je ovo bila njihova krivica i da ćemo nastaviti leponda se družimo. Posebno što ja baš pazim taj auto kako samo pravi zaljubljenici rade. To će biti samo potvrda da ni ovl servis nije garancija dobro urađenog posla. Iako, moram ponoviti, sj do sada stvarno bili servis za poželeti. Dugo rade isti majstori što znači da i oni imaju pristojne uslove i dobri su momci zaista.

Van mreže dulefontana

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #27 poslato: 30. Sep, 2013. 13:48 »
Javi sta je bio kvar.

Van mreže djordjebg

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #28 poslato: 30. Sep, 2013. 13:50 »
Ne verujem u te price da nasi slabo rade, rade oni isto kao i svi drugi za bedne pare. Ako ima zalbi to je do projektovanja tog auta.

To mi je bio i los utisak kada sam seo u ta kola, nista u unutranjosti ne daje utisak robusnosti i dugotrajnosti.

Van mreže dusko zemun

Odg: Neće u brzine?
« Odgovor #29 poslato: 30. Sep, 2013. 14:36 »
a o kom servisu je rec?
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...