Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 34685 puta)

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #30 poslato: 22. Maj, 2018. 16:43 »
Kolika ti je boca...a koliko u nju max mozes da sipas.... trebalo bi max 80% zapremine boce.... a one diodice za kolicinu...se lako podesavaju ...naravno kod majstora....skupljaj utiske pa odi da ti fino podesi.

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI


Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #31 poslato: 31. Maj, 2018. 07:38 »
na PP sam upitao člana Zox024, za komentar o fabiji, ovo mi je odgovorio....

Druže,

otvorio sam temu

http://forum.skodaforum.rs/fabia-2007/fabia-mk-2-1-2-51kw-i-1-4-63-kw/30/

za fabiu 1.2 i 1.4, s obzirom da imaš 1.4 i to na plin, što me baš ineteresuje, kada imaš vremena prenesi nam tvoje iskustvo, potrošnju, kvarove, održavanje, naročito me interesuje 1.4 i lanac, tj kada je velik servis i zamena lanca... ako znaš. koliko ti troši na otvorenom...

pozdrav
Rado ali pise da nemam dovoljno privilegija da otvorim tj udjem u temu.

Ekstra zadovoljan, potrosnja na plin (35L boca) oko 400km i malo jace, grad i medjugradska. Ja sam radio veliki servis na 80.000km, zbog starosti od 8 god na autu pa za svaki slucaj, cena oko 16.000 kompletni delovi.
1.4 benzin ima kais, a plin je kod mene BRC, servis plina na 20.000km a redovan mali servis radim na 10.000km.
Auto pervektan, ulja ne trosi nista i ne bih da ga ureknem ali kvarova nekih nemam tako da je meni i shodno mojim potrebama ekstra.
Putujem oko 150km svaki dan na posao i nazad i preporucujem ga.

P.S. kopiraj ovo na temu posto ne mogu na zalost da joj pristupim

Послато са Lenovo P1a42  


Zamolio bih admine, da provere u čemu je problem da bi Zox024 mogao da doprinese ovoj temi, Hvala i pozdrav
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Karlheinz

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #32 poslato: 02. Jun, 2018. 23:43 »
tapatalk brlja linkove (stavi jedan umesto drugog, ne znam zašto) pa verovatno član zox024 u tapatalku vidi "pogrešan" link.
neka zox24 proba web pristup i sve će biti ok.
  • Vozi: Yeti

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #33 poslato: 11. Jun, 2018. 15:12 »
evo i ja da dodam update,
posle 500km smo otisli kod majstora onog problema trzanja pri ubrzanju odnosno posle kocenja motorom.
to je sredjeno. Potrosnja mi otisla u PM :D 7.5l mi je trosio, nakon toga jos nekih 500 je bila tu izmedju 7 - 7.5 da bi otisla i preko 8, ali tad sam poceo plin da osecam u kabini pri paljenju kola, znaci ostala mi ventilacija upaljena kad sam ugasio auto i kad sam dao kontakt izbacilo mi miris. pa sam opet bio kod majstora. on sve dotegao. I sad nisam siguran dal se malo oseti ili to silikonska creva mirišu. Zadnja tura 470 km od toga 120 sa klimom. mi je 35l sto opet dodje na 7.5l.

Videću još bocu dve kako se ponaša.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #34 poslato: 11. Jun, 2018. 16:59 »
Sto se mene tice. Potrosnja ti je odlicna. Meni je toliko trosila 1.2HTP, godisnji prosek mi je 7.4 + BMB... .

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #35 poslato: 26. Jul, 2018. 14:47 »
Drmika druže, trošiš li ta kola malo, daj neke povratne informacije.... kako ide na TNG...
pozzz
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #36 poslato: 26. Jul, 2018. 15:02 »
Tu sam okolo :D od ugradnje do sada smo prešli 7500 8000km i nikakve logike nema.
U nekom proseku 7.7. usput se pojavili novi problemi, ali nikako da stignem oterati,
Kad je jako vruće, upali na benzin i prebaci na plin i samo pufff ugasi i tako 4- 5 puta. ili jednostavno daš kontakt ugasiš plin i pališ na benzin, posle  min prebaciš na plin. Tipa upališ na benzin zveknes mu obrtaje i samo kad prebaci na plin sa 3000+ na 0 :D. al za 3 meseca jedno 10ak puta. ( Najača caka je što fabia imala problem sa benzinom da kad je vruć neće iz prve da upali, sad pali bez greške, čistio sam leptir ili je povezano sa gašenjem na plin)  Zatim u voznji isto kad je toplije ides 80 spremaš se da preteknes kvacilo da spustis u 4 i puf obrtaji na 0. ovo se desilo 3 ili 4 puta. Zbog ovog moram, al njaaa. Na seat forumu sa kordobom i mojim BXW motorom su imali problem i caka je bila fabrički softwer i Cut-Off
e sad potrosnja, najčešće vozimo medjumesno kroz sela. ispod 2000obrtaja. i trosi 7.5 recimo. nedavno sam na autoputu ga gazio gde on benzina trosio 7l  a ja zavrsio sa ispod 8l, pola voznje sa klimom.
Ocigledan problem mi je sa mapom u nizim obrtajima kako ga najčešće i vozim. na kraju cu kupiti kabl i sam štelovati.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #37 poslato: 26. Jul, 2018. 15:17 »
Kupi kabal. Ja imam. Cena je smesna par hiljada. Vredi za cimanje i odlaske kod majstora. Interesantno da je moja fabija sto se tice paljenja i rada na bmb i tng bila Besprekorna. Nikad ni zakasljala nije.... za 7 god i 140000km....

Nebi smelo da na npr 4000obrtaja se zagusi ... opasno....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #38 poslato: 26. Jul, 2018. 15:26 »
Iskreno mi cimanje, ja odem kod njega on uradi autokalbiraciju i to je to radi :D sad ce servis pa cu tad da odem da Šteluje.

instaliraoo sam taj stag software i u demo sam Video sam da ima da se lepo podesi da kad se ispuni uslov temp, jos 10-15 sec ostane ne benzinu, time bih rešio to sa paljenjem.
A sad negasi on na 4000 obrtaja ili jace, vec jednostavno stisak kvacila aktivira cut off rezim na benzinskim, koji je do nekih 1000 obrtaja i tad opet aktivira benzinske, ocigledno ovde je caka što plinske kasne i ne stignu da ubrizgaju vec se auto ugasi. bar ja to tako vidim :D
opet u istom stagu ima VAG opcija koja nije lepo objasnjena al caka je sto u tom cut off rezimu Vageni puste jos jednom il dvaput neku kolicinu gasa.  jednostavno ne znam dal ga guši višak jer je smeša jaka (bord pokazuje i do l, manje od benzina) ili pak taj problem sa cut off.
I sad bih se ja sa tim igrao, ali nemam vremena, pa ni za majstora. Na jesen mi je registracija, Veliki, Mali servis, a kako se ovi za**ebavaju na tehničkom ko zna šta još  pa ću se tad i sa ovim igrati, kad je bal nek je bal :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #39 poslato: 26. Jul, 2018. 16:05 »
Mozes i da smanjis minimalni br obrtaja za prebacivanje na gas... ili povecas... .
Ili povecas temp prebacivanja... ona treba da je 30 do 40°C.....

Nesporno je da TNG trazi podesavanja. Ali takodje kad se namesti samo stedi. Ja sam imao periode kad me zezao... tng dizne.... i servisiranje isparivaca. Ali imao sam i npr 3 godine kada sam samo sipao i vozio...

Ipak 7.5L TNG je bitno manje od 5.6L BMB
... vredi....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže gari021

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #40 poslato: 22. Avg, 2018. 10:36 »
Gari,

ako si već iskusan sa TNG i 1.4 86ks motorom, bio bih ti zahvalan da daš komentar / iskustvo u ovoj temi

http://forum.skodaforum.rs/fabia-2007/fabia-mk-2-1-2-51kw-i-1-4-63-kw/

vidim da si puno prešao, piši iskustva, troškove, šta te mučilo...
vidim da je skoro 9 godina boca, koliko si prešao, troškovi... kakvo je stanje motora, i na kojoj kilometraži....

pozdrav i hvala

Kao uvod:
Plin vozim od 1999.  prvo na kecu pa posle na Lanceru. Onda izlet medju dizele, pa onda ovaj Roomster. Kupljen sa 100k na satu, Zavolli plin ugradjen na nekih 20k. Motor je ok, nista krupnije nije intervenisano, ulje trosi zanemarljivo. Menjan je 2x ulozak pumpe benzina, iako benzina uvek ima 15-tak litara u rezervoaru.
Sada je na 170k. Od kada je kod mene, potrosnja je oko 7.7, 7.8, problema sa gasom do skoro nisam imao. Filtere sam menjam, radjen je servis isparivaca na oko 120k, zato sto je majstor preporucio.

Kada sam bio na godisnjem krene da stuca na AP, prvo sam pomislio da su mi makedonci prodali los plin. Ali po povratku izmenjani filteri, gas uveliko potrosen, ali stuca i dalje. Posetim servis kaze da je otisla dizna, uz opasku da su dosta i izdrzale, a Zavoli je specifican... Morao bih da menjam sve 4 dizne i racunar, a i isparivac je blizu novog remonta. Boca mora da se menja sledece godine, tako da je svemu nekako istekao rok u isto vreme.
I evo upravo sam doneo odluku da radim komplet sve novo, s tim da sada uradim prednji deo, a zadnji deo na prolece pred reatest. Renomirani servis, garancija i sve sto ide. Kada na prolece uradim i reatest bicu miran i ja i sledeci vlasnik. A ceo zahvat ce mi se do proleca vec isplatiti.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #41 poslato: 22. Avg, 2018. 16:21 »
Samo me interesuje po kojoj matematici ti se tako brzo isplati.... kako ga vozis....pa toliko stedis.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže sasacalko

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #42 poslato: 22. Avg, 2018. 16:32 »
Tng-om stedis 2,5e na 100km, u odnosu na benzin, tako je ko mene. Jeftinije i u odnosu na dizel, svake godine kad idem na more, uvek ide i neki dizelas koji nekih 30% plati vise na pumpu u Djevdjeliju (u oba smera). Do 100 000km na plin samo se menjaju filteri, za istu kilometrazu je jedan kolega radio turbinu, a drug podloske(gumice) dizni i elektroniku turbine.

Sent from my ALE-L21  


Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #43 poslato: 22. Avg, 2018. 16:40 »
Ja sam od 2005te na TNGu... i prezadovoljan bio. Prosle godine predjem na TDI....i shvatim koliko me vise kosta od TNGa... oko 1€ na 100km samo gorivo a prelazim oko 20K km/godisnje. Tako da sam u potrazi za zamenom i vracanjem na TNG... ali opet treba vremena da se vrati 400€ investicije u TNG....



Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže observer

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #44 poslato: 22. Avg, 2018. 17:06 »
Koliko kostaju 4 gasne dizne?
Meni su vec 3 puta menjali ceo set (otprilike na svakih 30.000 km), ali je sluzbeni auto pa ne znam cenu...
Auto je ovaj iz naslova teme.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017