Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 34692 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #45 poslato: 22. Avg, 2018. 17:10 »
dizne mogu da se menjaju / repariraju mogu samo elektromagneti. kod mene su valtek 3om crvene oko 3500 su.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW


Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #46 poslato: 22. Avg, 2018. 17:11 »
Moje su bile 50 € /4kom. Zavisi od toga koji sistem je ugradjen. Mogu da budu i bitno skuplje.

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #47 poslato: 22. Avg, 2018. 17:12 »
dizne mogu da se menjaju / repariraju mogu samo elektromagneti. kod mene su valtek 3om crvene oko 3500 su.
I moje samo mislim da je to nabavna cena ide i ugradnja.... a i moje su menjane pre 5 godina....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #48 poslato: 22. Avg, 2018. 17:14 »
Drmika... zasto si napustio spritmonitor..... nema te od ugradnje TNGa.....
Koliko te kosta voznja na TNG +BMB....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #49 poslato: 22. Avg, 2018. 17:18 »
da se i ja update : Od ugradnje plina prešao sad već 10k i ni sam ne znam, uštede ima to ne sporim, samo jos uvek se šteluje :D
ono što znam da mi se povecala potrosnja benzina, vozio sma ga jedno 500km na benzin i rute koje znam napamet troši više sad je preko 6.l mehanicar mi kaze da moze biti razlog sto je kabl dizni isecen benzinske idu preko ovog od plina, ali u svakom slucaju duže žice.
Posle zadnje intervencije mislim da je smanjen pritisak na isparivacu, mape su se bas razdvajale ko V :D pa je kalibracija uradjena opet, ali sad mi je klima bila ugašena kod autokalibracije pa liči da manje troši. međutim semafori + klima + ler haos :D samo puf, al dobro svaki 3/4 semafor. Ušteda je u svakom slucaju, a ovo ce se vec srediti :) pa vraticu se kad sredim potrosnju znaš kad sad ni na papiru ne vodim evidenciju. ista pumpa pa nekad mi stane 38l a nekad 32 u praznu bocu. komedija :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže gari021

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #50 poslato: 22. Avg, 2018. 21:48 »
Samo me interesuje po kojoj matematici ti se tako brzo isplati.... kako ga vozis....pa toliko stedis.....


Matematika mi je na osnovu potrosnje od 8l gasa ili 7l benzina. Iskreno, ni ne znam koliko mi auto trosi benzina, nikada nisam presao vise od 30-40km u cugu da bih mogao da izmerim. Tako da je racunica gruba, ali meni dovoljno dobra.

Van mreže gari021

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #51 poslato: 22. Avg, 2018. 21:57 »
Koliko kostaju 4 gasne dizne?
Meni su vec 3 puta menjali ceo set (otprilike na svakih 30.000 km), ali je sluzbeni auto pa ne znam cenu...

Zavoli su 13240din. Set za spajanje 1200, zamena 3720, podesavanje 1590. Ovo su cene ovlascenog servisera. Doduse kazu u sevisu da su iz prve ugradnje, znaci da su vozile oko 150k.
Ne mogu, bar ovaj moj stari tip, da se remontuju.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #52 poslato: 22. Avg, 2018. 21:58 »
U svakom slucaju.... nema povoljnije voznje .... jedino sto majmunska drzava udara reket sa atestima na 5 god i akcizama na tng

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #53 poslato: 22. Avg, 2018. 22:00 »
Mislim da je STAG + AC+ valtek jeftinija kombinacija a ima veliku prednost da su komponente za zamenu jeftine. Dizne 30 € + zamena. Raspitaj se malo....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #54 poslato: 22. Avg, 2018. 22:04 »
ja sam isao u zavoli 72000 je bila ugradnja imam negde papir po stavkama. Oni su ugradjivali za autoČačak one fabia sa kojima sam poredio moju. Moja je u startu trosila litru i po manje nego te službene :D a evo sad i litru+ plina. Moj majstor mi je predlagao isto da ugradim Zavoli jer ako ko bolje poznaje moju Škodu od njih, ali cena je bila na strani ac stag tomaseto, stim da tu je majstor pitanje. sto se ugradnje tiče ja sam zadovoljan. al nikako da se softwerski sastavimo :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #55 poslato: 22. Avg, 2018. 22:14 »
Znam da kazu da je Zavoli bolji. Ali ja nisam imao bitnijih problema sa ac stag valtek kombinacijim. A ona je sada oko 360eur. I tada sam isao na to da mi je lakse servisiranje. Vecina majstora radi AC.... i ima dijagnostiku za nju

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže gari021

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #56 poslato: 23. Avg, 2018. 09:45 »
Mislim da je STAG + AC+ valtek jeftinija kombinacija a ima veliku prednost da su komponente za zamenu jeftine. Dizne 30 € + zamena. Raspitaj se malo....


Ta kombinacija ce i biti.

Nisam se odlucio za Zavoli, samo sam ih posetio za dijagnostiku i uzmem ponudu. Nezgodni su po vise stavki sto se naknadne ekploatacije tice.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #57 poslato: 24. Avg, 2018. 09:06 »
za Drmiku i Garija...

koliko košta servisiranje 1.4 86 ks, mali i veliki servis... informativno, šta ide od materijala... hvala unapred
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #58 poslato: 24. Avg, 2018. 10:02 »
u prilogu je slika sa cenama za veliki + mali (Novi Sad). ruke majstora 50e, stim sto ja nisam sad menjao vazdusni filter i filter benzina njih sam pre 10k. benzina necu još dugo uvek vrti isti benzin ha ha.

za ulje, do proslog puta je bio uvoznik Platner, prosli put neko drugi a ovaj put neko treci Lukol il tako nešto.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #59 poslato: 24. Avg, 2018. 11:16 »
a na koliko KM radiš mali i veliki servis
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI