Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 22922 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #210 poslato: 08. Jun, 2024. 10:28 »
@drmika zdravo, pozdrav svima!
E ovako, kasnije sam hteo bas pravi update da napisem,ali moze i sada.
Najpre sam zvao AK Tasic VW Subotica,oni su se ogradili diplomatski, kazu imaju samo nacin da setuju 10kkm, i long intervale od 15kkm i od 30kkm. Onda sam probao kod mojih jos 1x, setovano na 7500km i 6 meseci,ali se opet javio INSP. Onda sam bio u Bosch Fiat Subotica, tamo kazu da su mi setovali na 1g i na 10kkm,ali ne verujem, sad trenutno vozim i ocekujem da se taj INSP opet javi. Tako da, jedino mi ostaje sansa, 01.jul cu biti u NS pa ako imate nekog,gde mogu da odem i da platim im pa da setujemo ovo kako treba.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #211 poslato: 08. Jun, 2024. 15:50 »
 :( upravo mi se javio ovaj INSP, tacno na 600km, pre 15min. Definitivno ce mi trebati neko ko je vispren za ovo i barata tehnikom, ne moze ovo na 'salasu' u mom kraju da se obavi. Tako da, ako znate gde vredi otici, javite, unapred zhavaljujem.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #212 poslato: 08. Jun, 2024. 22:40 »
Pa zar niko nema VCDS, za wagena, no sad svi proešli na one click. Ja bih trebao biti u NS tad pa ću Vam to rešiti.
Ako nemaju vcds može o stari vagcom 409, i ako naše škode nema u spisku, na istom mestu se nalazi.
Iritantan je taj ključ :)
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #213 poslato: 09. Jun, 2024. 17:19 »
@drmika
izgleda, da na žalost, nema niko. Ne interesuju se ljudi i servisi za ovo. Cilj je samo da se sve brzo uradi i to je to...
Odlično, sad ću baš da vidim, da li ovde da podelim moj telefon/mejl ili može komunikacija i preko dm.
Baš iritira Insp, a i spremamo se za more.
01.jul bi bio super da se nađemo. Ali idem da vidim, ako mogu preko dm da uspostavimo kontakt.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #214 poslato: 21. Jun, 2024. 10:05 »
Nema mi drmike ili je na moru na godisnjem, hteo sam da zamolim,ako se @drmika kojim slucajem ne javi i ako znate nekog u NS ko ima VCDS VW dijagnostiku, pisite pa da se isplaniram da odem i da "ukinem" ovaj Insp.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #215 poslato: 21. Jun, 2024. 17:15 »
Ако те пут случајно нанесе у Бгд, јави се па да пробамо да то решимо са ОБД11.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži maradona

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #216 poslato: 21. Jun, 2024. 19:33 »
Nema mi drmike ili je na moru na godisnjem, hteo sam da zamolim,ako se @drmika kojim slucajem ne javi i ako znate nekog u NS ko ima VCDS VW dijagnostiku, pisite pa da se isplaniram da odem i da "ukinem" ovaj Insp.
Ne znam čemu tolika frka, VCDS ima bukvalno svaki VW servis. Usluga dijagnostike u Subotici bi te izašla kao gorivo do NS, ako ne i manje. bravo2
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže hirurg

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #217 poslato: 21. Jun, 2024. 19:48 »
Ima svaki servis ali niko nije kadar da uradi covjeku posao. A mnogo ih nema ni pojma. Zna recenicu engleskog jezika i on onda radi dijagnostiku!

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #218 poslato: 23. Jun, 2024. 17:33 »
Pozdrav,momci! Nece da urade, nemaju Vcds, a i nisu kadri; jednostavno ne znaju. Niko ih nije obucio, toliko samo znaju,da uzmu tablet, to im ocita kodove,ako ih ima, eventualno poniste servisni interval i tu je kraj. Na primer, u Bosch servisu su mi uzeli 2300 pre mesec dana, a nista uradili nisu sa ultramodernom dijagnostikom. U VW Tasic su se ogradjivali i mudrovali, na kraju kao nije auto u garanciji i sve neki izgovori (e necu kod njih kupiti novi VW iz inata nikad).
Zato mi treba neko ko stvarno hoce i zna i razume se i lepo mu platim i sve posteno.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Na mreži wkobre

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #219 poslato: 23. Jun, 2024. 20:53 »
Ima svaki servis ali niko nije kadar da uradi covjeku posao. A mnogo ih nema ni pojma. Zna recenicu engleskog jezika i on onda radi dijagnostiku!

Koliko znam, dosta opcija čak nije ni prevedeno na engleski, već su korišćeni nemački tehnički termini (otud i debate po internetu recimo da li kodirati AGM akumulator selektovajući Fleece ili AGM binary).
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #220 poslato: 03. Jul, 2024. 12:27 »
nNa odmoru jesam bio, oterali me stari da potrošim, ali prvog bio ovde, poruku dobio nisam, ali ni ove prepiske, pošto ovu temu pratim, ni jedno ovo pisanje nije meni stiglo obaveštenje. Ja se izvinjavam. Rešićemo to, napravicu turu do zološkog vrta....
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #221 poslato: 04. Okt, 2024. 14:59 »
Pozdrav, ljudi!
Evo od mene, ide standardni update, kao i uvek.
Najpre, hvala drMiki @drmika  što smo stuplil u kontakt i što je bio drugarski rad da pomogne, 01.jula sam ipak nekako uspeo da nađem jednog momka u Temerinu sa VCDS i rešili smo, setovano je na 1god /15k km (Na drMiku računam i dalje za pomoć (i za pivo na Paliću), naravno, ako bude trebalo, ali nadam se da ne). Konačno smo ubili pojavu servisa na 1000km.
Zatim, more Grčka, bilo je sve dobro, osim opet paklene vrućine, uvek nekako uhvatim sredinu jula, bilo je 40-41 stepen. Veteranka Ibiza je izgurala i ovo.
-Zašto pišem, dešava mi se čudna stvar, vraćamo se kući na sever, i tamo oko Aleksinaca, nebitno koja pumpa da li OMV Ražanj ili Lukoil Polom, stanemo i odmorimo, upali mi se "džeki čen" (check engine) lampica. Odem do majstora kasnije u "Zavoli" Palić, zakači dijagnostiku,kaže, sve ok i kako treba. Ovde je, po njemu, verovatno da je sistem podešen na naš gas, a drugi TNG je u GR i u NMKD, da li je jači ili slabiji, ne mogu da tvrdim, ali moguće je da jeste drugačiji. Ja tamo sipam i u GR, ne gledam da li je i gde jeftinijie/skuplje, treba mi gorivo. Uglavnom, ovde gde točim na OMV, Lukoil, Petrol, sve bude besprekorno. Naš TNG je manje više svugde isti, uglavnom je Nis-ov, ređe je iz HU ili Rumunije ( osim na Euro Petrolu, gde sam čuo stigne i iz Kazakhstana). Što se tiče tretmana, i dalje jednom nedeljno provozam 10-15km na benzin, to je zakon. Za sada je sve kako treba.
-Servisi: upravo sam juče odradio opet Veliki servis (6god ili 60.000km, ali smo se složili sa majstorom da ovo može na 80.000km). Em, je dosta vremena, em je skupo,sad baš, biju po ušima sa cenama delova, ali i majstori su danas izašli sa lekarskim cenama.
Zamena:
-set zupcastih kaiševa OEM VW, mali, veliki, 2 rolera, 2 spanera, PK kais
-Filteri, standardno oko 10g već idemo sa 'Filtron': vazduh, kabine, ulja, goriva
-Motorno ulje: Wolf Vitaltech SAE 5w40 PiC3
-Menjačko ulje: SWAG SAE 75W, ovaj Swag/Febi Bilstein volim jer znam da ih puni nemački FUCHS, strašan proizvođač maziva inače
-Kočiono ulje: DOT-4 sa EKO pumpe, ono komplet sva 4 tocka ispusteno, baš sve po PS-u,
-Antifreeze: Valeo Protectiv G12,G12+ VW-774 D/F
+Jedan podmukli deo je zamenjen, a podmukao je jer se nalazi na malo nezgodnom mestu, treba dosta da raskupusa gornjih komponenti iznad motora da bi se došlo do njega
 to je, trebalo bi da je PCV deo, tu je cureo antifriz, zamenjen je, on ima ulogu da vraca izduvne gasove iz kartera na usis i povezan je sa antifrizom radi temperature, tako da je tu bilo nešto dužeg poslai ide i cev i gumice nove; Podeliću posle ovde poziciju, pravo ime dela je "Prehater for Crankcase Ventilation", br dela je kataloški  036121188B  pozicija br 13 na screenshotu, ako sam ok video.
obična plastika, smrdljiva, procurela, mada, ne može deo da traje toliko koliko bismo mi voleli (večno, opraštam); Podeliću i screenshot sa pozicijom, ako nekome zatreba, tu smo za sve savete i pomoć.
(Prosta detekcija-Krajem avgusta sam osetio 2x slatkast miris u kabini, e to je bilo to, antifriz se osetio).
-Vodena pumpa
-Svecice: NGK BKUR6-ET10
Cena summa summarum, zanemarljivih :-( oko 600-650 eur...ali tako je kako je
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #222 poslato: 22. Nov, 2024. 13:23 »
Zdravo svima,
Eto mene opet na oko 199.800km.
Juce nas je izdao senzor pedale kocnice,
Kataloski broj 19322009 za 1.4 BXW modele.
-tj izdao je zenu  :))
Sreca,moji majstori su imali odmah deo,zamenjen,oko 25eur. Prilazem i slike,ako ikada bude nekom trebalo, da zna.
Na tabli se pojavilo zuto EPC i crveni simbol za kocnicu (kao da je rucna dignuta). Ovaj deo ima ulogu i u stednji goriva, neki limit mu je na 20kmh, onda on "tamo nesto radi"...
17god je star auto, mora sad ta neka sitnarija da se menja.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG