0 članova i 52 gostiju pregledaju ovu temu.
1. Ne postoji noviji dizel koji za 100.000 km isključivo gradske vožnje ne bi pokazao probleme sa DPF, EGR....2. Ovde govorimo o Euro 6 koje su posle Dieselgate afere od 2015/2016 dodatno unakazili ubacivanjem novog software i regeneracije su dosta češće nego na Euro 5.3. Ljudi koji voze dizele se ne dele na one koji imaju ili nemaju problema pri isključivo gradskoj vožnji nego na one koji o tome otvoreno pričaju i na one koji "nemaju" nikakvih problema.Prosto tako je motor konstruisan, pogledajte graf koji sam okačio u onom manual-u. ECU tako funkcioniše i gotovo, svidelo se to nama ili ne.
Možeš da očistiš dpf, zamenis egr i ponovo nećeš imati drastičnog poboljšanja. Potrosices i para i vremena a rezultat će biti (približno) isti. Najgore je tako nagadjanjem rešavati problem koji verovatno i ne postoji.Moze biti puno toga ali ako ti po ovom vremenu radi na 200km čisto gradske vožnje, to je potpuno normalno, na zalost.Instaliraj VAG app i prati.Kontaktirao sam Italijana koji je i konstruisao tu app, koji inače vozi novi a4 sa 80kkm predjenih i njemu radi na oko 200km čisto gradske vožnje zimi.Tako da, izbor je na tebi.
Bilo je govora o isključivo gradskoj vožnji.Većina taksista upravo zbog toga ima i isključeno sve gore navedeno. Zavisi sta ko smatra pod problemima. Meni je recimo užasno naporno ako moram svake nedelje na otvorenom zbog regeneracije. Nece biti problema ali bi auto trebao da služi vlasniku a ne obrnuto. I to "izbegavanje problema" je upravo problem.Neki TDI, medju njima je i mislim 1.6, mogu da odrade regeneraciju na leru. Neki ne mogu.I to bespotrebno čekanje u mestu narušava komfor upotrebe auta. Da je barem redje pa i da manje opterećuje korisnika. I sam VW priznaje, da je prekidanje regeneracija štetno i da ih treba odraditi do kraja a ne prekidati.Objasni, kako zavisi od održavanja na koliko će raditi regeneraciju? Pogledaj onaj graf i ako možeš razlozi, kako će održavanje promeniti krivu kojom software pokreće regeneraciju? Pošto ovde o tome diskutujemo. Matematika je jasna. Zna se koliko se cadji oslobađa po predjenom km kada je motor hladan kao recimo u gradskoj a koliko kada je zagrejan pri otvorenoj vožnji. Zna se na koliko se aktivira regeneracija i kada se dostigne taj prag, proces kreće.
Nemam nista iskljuceno sve na autu fabricko sada vec 415.000kmRedovno odrzavanje zamena ulja na 10k/km i samo gdrive dizel.Nesalomiv motor 1.6tdi nema ni plivajuci.
Koje godiste je auto i na koliko radi regeneraciju?