Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62844 puta)

0 članova i 66 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #270 poslato: 07. Feb, 2023. 00:55 »
U voznji po gradu?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #271 poslato: 07. Feb, 2023. 01:45 »
Da u voznji po gradu.
Opusti se..
  • Vozi: Superb

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #272 poslato: 07. Feb, 2023. 07:58 »
@ivanius

Instaliraj VAG DPF app (prvo free verziju), da vidis jel podržan tvoj motor. I videces i trenutnu napunjenost filtera i kada da ocekujes pocetak regeneracije. Takodje i broj predjenih kilometara od predhodne regeneracije.

Što se tiče regeneracije u mestu, VW tvrdi, da se posle 5-10 min rada na leru, regeneracija prekida. E sada, znam da neki malo drže obrtaje na leru i da im odradi, i to bas kod 1.6 tdi motora. Na dnu linka je i objasnjeno, da prekidanje regeneracija steti motoru. A i pre ili kasnije posle nekoliko prekinutih regeneracija ce ti upalici lapmicu i hteo ne hteo, moraćeš ga izvozati na otvorenom. Na 30 gr čadji u filteru. Ignorisanjem se problem ne rešava. Čak i ako se ti ne opterećujes, sistem je napravljen tako da te opterećuje.

Pogledajte ovaj link i biće vam puno jasnije.

https://www.seatcupra.net/forums/resources/dpf-info-in-depth-information-about-dpf-maintenance.79/


  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži vlado985

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #273 poslato: 07. Feb, 2023. 08:54 »
Ne vidim zasto jer moj burazer ima O3 1.6tdi i vozi iskljucivo grad bez autoputa. Ne zna sta je regeneracija, ne razume se u kola ni osnovno. Sada ima blizu 100.000km i nikada nije signalizao lampicu.

To je zato sto ima 100.000 km  :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #274 poslato: 07. Feb, 2023. 10:04 »
Ja, baksuz kakav sam, davne 2010 kupim Polo 1.6 TDI, tek izašao model, dizajn prelep (najzad su ga lepo skockali, posle jedne i po promašene generacije). Uvek sam želeo a nikad nisam imao dizela i bilo je to ostvarenje svih mojih snova. Pre toga 8 godina vozio Punta koji je imao super potrošnju ali je bio tipično žabarski nedovršen a onda napravio kratak dvogodišnji izlet sa Fabijom 1.2 koja je trošila 6,6 te sam shvatio da to nije za mene.

I tako, sav srećan, kao jelte, sad ću najzad i ja imati dizela i voziti se jeftino.

Isto motor bez plivajućeg, samo 75 KS (dakle velika rezerva "resursa") - Šta može da pođe po zlu?Teoretski može da traje večno.

Kad ono, ko u onom klipu (guglajte "dakle kurčina") - tek posle 2 godine i nekih 50.000 km počnem da kapiram šta je DPF i kako to sranje radi (u to vreme se nije ni blizu ovoliko ni znalo ni pričalo o tome, ko me jebe kad kupujem novo).

Dakle, prve dve godine ništa (ili sam mislio da je ništa, kao ovaj Fobijin brat) a onda - počinje zabava.

Na svakih jebenih 500 km kreću aktivne regeneracije (meni je to često, ni ne zaboravim na prethodnu a evo je sledeća) i to ko za ud, baš onda kada ti je najmrskije - tek stignem negde a on traži da ga vodim u šetnju, da provari. A znajući kakva sranja nastupaju kada se proces prekida, mislim da u 10 godina i ukupno 125.000 km koliko sam ga imao, svega par puta sam dozvolio sebi da prekinem regeneraciju (baš mi se nije 'telo).

Održavanje vazda u ovlašćenom, sve po PS, na svakih 15.000 km, i posle isteka garancije. Motor Euro 5 (dakle još manje osetljiv od ovih vaših). Gorivo NIS, Mol, Petrol Slovenija.
Struktura kilometraže - 70% magistrala (doduše kratke relacije - 10km u jednom pravcu), 20% autoput i samo 10% grad.

Jebeni jebeni jebeni smor.

Onda u međuvremenu čujem da su toj seriji i dizne problem i zaključim da je auto finansijska tempirana bomba (jedna dizna - 600 eur).

Prodam to govno (u međuvremenu sam već kupio ovaj TSI - za kog ću tek da vidim šta će da me sačeka, za sada, na 57.000 km još ništa).

Sledeći auto - samo benzinac i samo japanski/korejski. Vraćam se na filozofiju iz mladosti i vremena Fiata - ako već kupujem sranje - bar da ga ne platim puno.


« Poslednja izmena: 07. Feb, 2023. 10:09 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #275 poslato: 07. Feb, 2023. 10:25 »
Observer, slažem se u potpunosti. E samo zamisli kako je nama posle Dieselgate afere na novijim motorima, kada je tebe na tom starijem toliko iritiralo. Kod tebe je to bilo znatno bolje, odnosno redje.

Druga stvar, nećeš se puno usrećiti ni sa novijim benzincima jer se na korejancima (KIA) već pojavljuju problemi sa GPF. U Sloveniji se ljudi  žale, da je par njih već islo na prisilnu regenraciju u servisu a auti bukvalno novi, presli par hiljada kilometara. Pise se uveliko o tome i na stranim forumima.

Da ne pominjemo probleme sa hibridima i električnim autima. Odite na fb i pogledajte stranicu EV Clinic, da se čovek naježi od kvarova.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #276 poslato: 07. Feb, 2023. 10:46 »
Drug vozi Superb 2015 2.0 tdi vec 3 god. Ubedjen sam da ima isti DPF kao i moja Octavia 2017. Pitao sam ga za regeneraciju, rekao je da mu je majstor rekao da ima DPF filter i da je upoznat sa tim ali da nista vise ne zna o tome. 90% mu je gradska voznja. Ne izlazi na otvoreno osim kad ide na more ili negde ciljano. Ventilatori mu se pale, ne obraca paznju na to i misli da je to normalno. Nikad mu se nije upalila lampica za DPF niti je imao bilo koji problem.

Kako to objasnjavate?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #277 poslato: 07. Feb, 2023. 10:58 »
Neznanje je keva.
A i tri godine nije ništa. Daj da ga vidimo posle 10-tak.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #278 poslato: 07. Feb, 2023. 11:03 »
Ima isti DPF ali nema isti software.

Stvari su se drastično promenile na gore posle Diselgate afere 2015/2016. U inostranstvu su ljudima na servisima napravili update novog software i od tada su regeneracije učestalije. Ko je to dozvolio na servisu, nagrabusio je. Istina, onda su im produžavali garanciju na EGR i jos neke komponente. Već mladjih godišta svi imaju taj novi software.

Filter je isti kao i pre 2015, čadji se oslobadja (približno) isto samo su smanjili te limite na račun češćih regeneracija. I auto te sa ranijim pokretanjem regeneracija, prosto prisiljava, da ga izvozas na otvorenom, da ne bi došlo do problema. Sto je za auto dobro ali za korisnika previše opterećujuće.

Ranije su ti limiti (software) bili drugačije postavljeni i nisu toliko bili rigorozni u smislu prevencije, da se nesto desi. Ali kada se desi, ode sve u .....
Drugu isto tako na 2.0 tdi passatu cc, vozio 2 godine i hvali se kako je super, ma i ne obraća pažnju na regeneracije. Samo jednom mu se upalila lampica i to je bilo prvi put. Ceh preko 1.000 EUR, morao raditi i remont turbine. I to isključio i EGR i DPF, da je i to menjao, trosak bi bio neuporedivo veći.

  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #279 poslato: 07. Feb, 2023. 12:22 »
Sve se slazem ali poenta je u sledecem, ne mozes preventivno da izadjes na otvoren put i odradis regeneraciju jer ne znas kad ce da je zapocne. Kad ti ukljuci u gradu, ne znam da li mozes regeneraciju da odradis u gradu jer dok ti dodjes do otvorenog, prekinuce je verovatno.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #280 poslato: 07. Feb, 2023. 12:45 »
Naravno, preventivna voznja nema smisla dok sam ne pokrene regeneraciju. Nece je prekinuti u gradu, kada je jednom započne, dok ne ugasis auto. Obrtaji ti ostaju na 1.000 sve vreme. Potrebno je 20tak km, da bi je završio.

Kod starijih je moglo čak i u gradu ali sam kod tebe prilično siguran da ne može u gradu. Moj auto je 5 god star i nikako je ne može odraditi u gradu. Moram na otvorenom konstantnom voznjom.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži AleksandarAca

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #281 poslato: 07. Feb, 2023. 12:50 »
Ja sam prestao da se opterecujem sa tim. 95% voznje mi je otvoren put, i desavalo mi se da mi zapocne regeneraciju posle relacije od 500km kad hocu auto da preparkiram u garazu, sto je stvarno tezak smor. Ako bude moralo nekad da se menja, zamenicemo i to je to. A sledeci auto za put cu svakako birati neki 1.5TSI ili 2.0TSI.

Na mreži Ljuba

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #282 poslato: 07. Feb, 2023. 13:00 »
A sledeci auto za put cu svakako birati neki 1.5TSI ili 2.0TSI.
Pod uslovom da i oni nisu opremljeni filterom za fine cestice ili GPF
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #283 poslato: 07. Feb, 2023. 13:10 »
Naravno, preventivna voznja nema smisla dok sam ne pokrene regeneraciju. Nece je prekinuti u gradu, kada je jednom započne, dok ne ugasis auto. Obrtaji ti ostaju na 1.000 sve vreme. Potrebno je 20tak km, da bi je završio.

Kod starijih je moglo čak i u gradu ali sam kod tebe prilično siguran da ne može u gradu. Moj auto je 5 god star i nikako je ne može odraditi u gradu. Moram na otvorenom konstantnom voznjom.

Aha, mislio sam da je prekine posle 10, 15min ako se ne stvore uslovi za regeneraciju.
Kako da znam da je zavrsio regeneraciju dok sam u voznji? Jel sme da se stisne kvacilo i drzi dok se auto vozi i dok je druga noga na gasu da bi se videli obrtaji ili kako vec?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #284 poslato: 07. Feb, 2023. 13:16 »
Ma ni ja se ne opterećujem jer imam drugi auto za po gradu. A da mi je tdi jedini, opterećivalo bi me i te kako. I ja je sada prekinem jer znam, da sledeći put ponovo imam otvorenu vožnju i da ce tada sigurno odraditi.

Aco, slažem se. Samo ne znam kako će se pokazati benzinci u eksploataciji jer od 2018. svi imaju GPF. Sa korejancima su već problemi. Jeste da benzinci manje oslobadjaju čadji ali je sama zapremina filtra 10x manja nego kod dizela tako da...
Inače fabričko uputstvo u slučaju lampice za GPF je slično kao i za DPF, samo što se preporučuje češće pustanje gasa u toku voznje, ne noga konstatno na gasu.

Ja sam se bas blago rečeno šokirao kada sam video svakodneve probleme sa hibridima/električnim vozilima na onoj stranici EV Clinic. Tačno bi sada kupio nekog novog atmosferskog benzinca da postoji i ganjao ga po gradu narednih 20 god. A imao drugi auto za putovanja i to je najbolja kombinacija.

 
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic