Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62797 puta)

0 članova i 47 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #390 poslato: 14. Jul, 2024. 11:29 »


Jesi siguran u to? Ja sam pratio na dijagnostici, i ugasi je.

Nakon 5g što imam auto s dpfom ti me pitaš da li sam siguran da li napravim regeneraciju kad ju pokrene..u gradu i na mjestu

Jer si ti pratio neke druge na dijagnostici?

I u predhodnom upisu tvrdiš da se NE može odraditi na mjestu..u leru ?!

U gradu riješim u 7,8km vožnjom u drugoj samo..na mjestu ovisno o zasićenosti 6-8minuta sam skuha što treba.


I da..samo gradska vožnja je bila točno ko švicarski sat..svakih 227km..kad me to zanimalo..cca 5mjerenja za redom. I sa dijagnostikom ili bez.

Al da li sam siguran...više ne znam.

Možda su u šumi..



Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #391 poslato: 14. Jul, 2024. 12:35 »
5 godina vozis sa dpf, jebote bogato iskustvo :) skidam kapu. Odjava. Ko zna zna. Ti si baba Vanga, kakve crne dijagnostike. :)) danas je 40 stepeni. Regeneracija se odradi na parkingu, ne treba voziti :)

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #392 poslato: 14. Jul, 2024. 12:50 »
Poslednje dve regeneracije je odradio u garaži za par minuta, ali je već započeo tokom vožnje. Po gradu isto, samo krene da menja brzine kao da je recimo u sport modu. Ako nemam vremena/ne želim da čekam, jednostavno ga ugasim. Uopšte se više ne opterećujem time. Kad začepi skroz ili šta god, kupiću drugi  wac1
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #393 poslato: 14. Jul, 2024. 18:49 »
Zato sto svabo vozi taj auto do 150/200.000km do tada i nema problema samo servis i gorivo ,a onda ga salje dalje...
  • Vozi: Superb

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #394 poslato: 14. Jul, 2024. 19:57 »
Vadi mu dušu 400.000km i onda proda nekom balkancu za malo manje od džabe, on ga našminka malo i vrati na čuvenih 180.000km. Pa posle problemi i čudjenja, kako auto sa tom kilometražom ima toliko kvarova.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #395 poslato: 14. Jul, 2024. 20:19 »
Bravo :) samo gdje bi nam kraj bio :) da svi tako razmisljaju. Nazalost narod kupuje na kredit i samo to gleda. Nema veze sto uzme grob od vozila...

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #396 poslato: 14. Jul, 2024. 21:25 »
Nemoj tako, jer i 22" felna je džabe kad se polovna guma nađe novanovanova, ručno rezbarena za 30e  =))
DPF se ni slučajno ne kupuje nov, bolje auto da se zameni za neki TOPPP FUL  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #397 poslato: 14. Jul, 2024. 22:15 »
Vadi mu dušu 400.000km i onda proda nekom balkancu za malo manje od džabe, on ga našminka malo i vrati na čuvenih 180.000km. Pa posle problemi i čudjenja, kako auto sa tom kilometražom ima toliko kvarova.
Od 200 do 400.000 vozi ga turcin koji mu ni ulje ne menja,pa tek onda ide na Balkan..
  • Vozi: Superb

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #398 poslato: 15. Jul, 2024. 07:01 »
Ahahahahahahah  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži hakkler

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #399 poslato: 16. Jul, 2024. 00:44 »


5 godina vozis sa dpf, jebote bogato iskustvo :) skidam kapu. Odjava. Ko zna zna. Ti si baba Vanga, kakve crne dijagnostike. :)) danas je 40 stepeni. Regeneracija se odradi na parkingu, ne treba voziti :)

A sad može na parkingu?! Al u "mjestu" ne ?!!Lol

Toliko se trudiš tu na forumu a ne možeš "dijagnosticirati" svoje upise i ne pratiš tok rasprave i replike na tu tvoju stručnost ?!!

Javila mi baba da si prešao igricu...

Ne da mi se kvotati tvoj prijašnji upis..jednostavnije mi bilo označiti strelicom tvoju rečenicu.
"Nikad" je trajalo dva dana...pametnom i previše.. i na +22c


Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #400 poslato: 16. Jul, 2024. 07:06 »
Procitaj štivo ponovo :) nisi pohvatao :)))

Van mreže Srdjan tdi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #401 poslato: 13. Avg, 2024. 08:38 »
Pozdrav drugari!
Čisto malo da osvežim temu regeneracije dpf-a i da iznesem moje iskustvo nakon godinu dana praćenja problema učestale regeneracije na EA 288 motorima.
Koliko sam mogao da zaključim navedeni motor pokreće regeneraciju u tri slučaja:
1.Uvek kada se recimo predje 450 km, bez obzira na grame i diferencijalni pritisak;
2.Kada motorni računar izračuna da u dpf-u ima 24,10 g čadji, i
3.Kada senzor diferencijalnog pritiska javi ecu motora da se u dpf-nastao odredjeni pritisak zbog zapušenosti dpf-a.
Sa regeneracijom namate problem ako vam dpf radi regeneraciju na svakih 250 km i smatrajte da imate odličan motor. Smatrajte da ste u problemu kada regeneracija počinje da bude učestalija i to na svakih 80 do 100 km.
Ja sam imao taj problem na motoru 2.0 tdi od 150ks. Očistio sam dpf da bi mi se problem vratio nakon 8.000 km.
Krajnji zaključak mi je sledeći:
1.Ako hoćete motor 2.0 tdi-EA 288 kupite ga do maksimalno predjenih 100.000 km jer sa 150.000 već polako počinju problemi (mislim sa dpf-om) a naravno ostali.
2.Izuzetno loš rešen sistem dpf-a sa horizontalno postavljenim saćem dpf-a gde čestice čadji prvo idu u katalazator pa se spuštaju u saće dpf-a.
3.Dsg menjač poguban za dpf jer menja brzine u zoni do max 1800 obrtaja i često drži obrtaje na 1200-1300 obrtaja. Bolja opcija za dpf je manualni menjač jer vi kontrolišete stepen prenosa i nedozvoljavate da motor bude u niskim obrtajima.
4.I na kraju a za šta smatram da dovodi do problema čestih regeneracija mislim na ove od 60 do 100 km je potrošnja ulja na EA 288 motorima. Ovi motori hoće da troše zbog lošeg kvaliteta uljnih karika koje vremenom zapeknu i počnu da prave problem.
Ako imate potrošnju ulja od recimo 1L na oko 7000 km imaćete i problem sa dpf-om.Ta potrošnja generalno nije velika za sam motor ali je problematična za dpf, egr i hladnjak egr-a.
Dakle, dzaba da čistite dpf i da vozite po autoputu ako imate problem sa samim motorom koji konstantno začepljuje dpf, odnosno nemate problem sa dpf-om već sa motorom koji ga konstantno prlja sa većom potrošnjom ulja.U dpf ulazi čadj od mešavine ulja i dizela koja kada se sagori u dpf-u prelazi u pepeo koji se više ne može odstraniti regeneracijom već samo mehaničkim čišćenjem.
  • Vozi: Passat b8 2.0 TDI

Na mreži oswajac

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #402 poslato: 13. Avg, 2024. 11:34 »
Ja i nisam proverio da li imam i dalje DPF, citah ovu temu i nisam prmetio da mi podize obrtaje u mestu niti da ventilator radi na vecoj brzini do juce ujutru, prvi put od decembra i nekih 5-6k km juce upalim auto, prvi start i odmah se cuo ventilator jace nego inace, broj obrtaja je ostao isti kao i pri svakom paljenj crtica ispod 1000.
Kolega vozi B6 2.0 ne znam konjazu, pre 2 meseca je radio ciscenje DPFa posto je krenuo da mesa ulje i naftu, filter bio na 21% zapusen, bio miran mesec dana i opet poceli problemi na kraju ga skinuo.
Od ciscenja do problema isao je Nis-Istambul, vozi ga po Nisu i isao jedanput do Vranja, sada cekam da se vrati iz Grcke da vidim utiske kako ide auto nakon skidanja DPFa

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #403 poslato: 13. Avg, 2024. 13:18 »
1.Ako hoćete motor 2.0 tdi-EA 288 kupite ga do maksimalno predjenih 100.000 km jer sa 150.000 već polako počinju problemi (mislim sa dpf-om) a naravno ostali.
Ne mora da znači. Normalna kilometraža nije neki parametar kad je u pitanju DPF. Rekao bih da mnogo više igra ulogu kako je auto vožen i održavan.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #404 poslato: 13. Avg, 2024. 17:27 »
3.Dsg menjač poguban za dpf jer menja brzine u zoni do max 1800 obrtaja i često drži obrtaje na 1200-1300 obrtaja. Bolja opcija za dpf je manualni menjač jer vi kontrolišete stepen prenosa i nedozvoljavate da motor bude u niskim obrtajima.

Ovo je lako rešivo. Treba uraditi update DSG-a, nakon čega menja 2000-2100rpm. Takođe prestane da kilavi i na silu održava viši stepen na uzbrdici ili pri opterećenju ne bi li kao imao nižu potrošnju. I eliminiše taj problem da održava na 1200-1300, već je minimum 1500.
Slažem se i sa ovim što kaže @maradona .
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K