0 članova i 42 gostiju pregledaju ovu temu.
Jesi siguran u to? Ja sam pratio na dijagnostici, i ugasi je.
Vadi mu dušu 400.000km i onda proda nekom balkancu za malo manje od džabe, on ga našminka malo i vrati na čuvenih 180.000km. Pa posle problemi i čudjenja, kako auto sa tom kilometražom ima toliko kvarova.
5 godina vozis sa dpf, jebote bogato iskustvo skidam kapu. Odjava. Ko zna zna. Ti si baba Vanga, kakve crne dijagnostike. danas je 40 stepeni. Regeneracija se odradi na parkingu, ne treba voziti
1.Ako hoćete motor 2.0 tdi-EA 288 kupite ga do maksimalno predjenih 100.000 km jer sa 150.000 već polako počinju problemi (mislim sa dpf-om) a naravno ostali.
3.Dsg menjač poguban za dpf jer menja brzine u zoni do max 1800 obrtaja i često drži obrtaje na 1200-1300 obrtaja. Bolja opcija za dpf je manualni menjač jer vi kontrolišete stepen prenosa i nedozvoljavate da motor bude u niskim obrtajima.