Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 45778 puta)

0 članova i 26 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži vlado985

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #360 poslato: 22. Apr, 2024. 11:53 »
Preporuke za 1.6tdi dpf 2011g, sipati eud5 ili ovaj ''kao'' bolji i naravno skuplji ? :) i koji aditiv je preporuka zbog dizni ?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #361 poslato: 22. Apr, 2024. 14:31 »
Na prethodnoj strani ima preporuka za aditiv. A što se dizela tiče, koliko se može zaključiti iz tema sa foruma, okvirno svima radi regeneraciju na sličnim kilometražama šta god sipali.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Srdjan tdi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #362 poslato: 23. Apr, 2024. 10:32 »
Ja sam siguran  da u mom slučaju regeneraciju pokreće senzor diferencijalnog pritiska tj kada pritisak u dpf-u dostigne odredjenu vrednost.
U prilogu je izgled dpf-a pre i posle čišćenja.
  • Vozi: Passat b8 2.0 TDI

Van mreže Niske31

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #363 poslato: 11. Jun, 2024. 16:03 »
Da li se nekom desavalo da svaki put kada startuje auto nakon par minuta voznje digne obrtaje na 1000 kao da radi regeneraciju? Bukvalno svaki put cak i na hladan motor.
Npr prije 2 dana sam vozio duzu relaciju, dosao pred zgradu, vidim regen radi, sacekam da zavrsi i ugasim auto. Jutros palim auto, kilometar predjem, obrtaji na 1000..
  • Vozi: Skoda Octavia A6 FL 1.6 TDI 77kw 2012

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #364 poslato: 11. Jun, 2024. 18:14 »
Meni digne na 1000 samo zbog klime ili regeneracije.

Na mreži Zdushan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #365 poslato: 11. Jun, 2024. 19:37 »
A može I nedovoljno pritisnutia kočnica (DSG)

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #366 poslato: 11. Jun, 2024. 22:47 »
Da li se nekom desavalo da svaki put kada startuje auto nakon par minuta voznje digne obrtaje na 1000 kao da radi regeneraciju? Bukvalno svaki put cak i na hladan motor.
Npr prije 2 dana sam vozio duzu relaciju, dosao pred zgradu, vidim regen radi, sacekam da zavrsi i ugasim auto. Jutros palim auto, kilometar predjem, obrtaji na 1000..
Ne znam da li ti je bas stalno tako, ali ako cekas u mestu da se regeneracija zavrsi, velika je verovatnoća da se nije ni zavrsila do kraja. Kada auto radi na leru neko vreme prekida regeneraciju cak i ako nije stigao do kraja.
Na sledecem paljenju auto posle 1-2km odmah pokrece ponovo proces regeneracije.
Uvek je bolje da ga provozas dok ne zavrsi.

Van mreže Niske31

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #367 poslato: 12. Jun, 2024. 08:45 »
Desavalo se zimi na digne odmah na 1000 po paljenju auta, ali je to situacija sa upaljenim grijanjem.

Zadnje 2 regen sam odradio na leru, parkirao ispred zgrade, vidim radi regen, pusti da zavrsi i onda ugasim auto.. to je to vjerovatno.

Inace auto ima 260k predjenih, regen radi na cca 300 400 otvorene voznje, ali me je vec bacio u razmisljanje da to vadim napolje sve nakon ovih problema. Mozda ipak sacekam jos jer mi se nakon 20k km za godinu ipo nikad nije upalila lampica da je zapusen dpf.. cinjenica da mi je gradska voznja 10% od ukupne.

Hvala na savjetima
  • Vozi: Skoda Octavia A6 FL 1.6 TDI 77kw 2012

Van mreže Skorpion

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #368 poslato: 15. Jun, 2024. 23:38 »
Desava se i meni da digne obrtaje na 1.000rpm i na pocetku cudio se zasto... Ne verujem da nema obavestenje kad radi regeneracija (ne pali se sijalicica)... auto je octavia A7 1.6TDI 2019.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #369 poslato: 16. Jun, 2024. 01:16 »
To i jeste kvaka kod Vagena (a i kod većine drugih proizvođača) - nikad nećeš dobiti obaveštenje na instrument tabli da je u toku regeneracija sve dok se ne pokrene prinudna regeneracija dijagnostikom (žuta lampica sa saćem) ili kada se upali ta ista lampica onda mu je neophodno čišćenje ili pokretanje gore pomenute prinudne regeneracije. Elem ove pasivne regeneracije koje se dešavaju "neprimetno" na cca 100-400km u gradskoj vožnji ili 300-1000km na otvorenom putu u zavisnosti od stanja DPF-a možeš samo da primetiš po povišenom broju obrtaja na leru, većoj potrošnji goriva i eventualno malo drugačijem zvuku motoru i ako baš obratiš pažnju po drugačijem mirisu iz auspuha. Po mom mišljenju totalna glupost! Na instrument tabli i bordu milion bespotrebnih informacija, ne znam šta im bilo teško da stave i obaveštenje kad je regeneracija DPF-a u toku! A nije da nije nebitno da li je odrađena regeneracija do kraja ili je više puta prekinuta! Kao da je nekom  bio cilj da se DPF što pre upropasti! Elem takođe ovo što @AcoSk reče u jednom od prethodnih postova - apsolutno je tačno ako se prilikom nedovršene regeneracije ostavi da radi auto na leru posle nekog vremena regeneracija će se prekinuti i nastaviti odmah sledeći put čim se motor iole zagreje nakon par minuta, a ako je spoljna temperatura visoka može i bukvalno odmah nakon kretanja i ako se recimo voze kratke relacije u teoriji je moguće da se regeneracija prekine i nastavi više puta, pa je tako sasvim realno za očekivati da se  za vreme nedovršene regeneracije prilikom svakog startovanja motora podignu obrtaji malo ispod 1000 iako klima nije upaljena. Ovo sam više puta proverio u praksi i ispratio na dijagnostici prilikom vožnje.



Pretraga foruma [Google]