Autor Tema: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?  (Pročitano 6518 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #15 poslato: 01. Avg, 2018. 18:31 »
Meni nadu uliva to sto su TSI motori vec postali omasovljeni, narocito na pretezno benzinskim trzisima (kakvo je npr.rusko) da bi valjda bilo vise prituzbi na ovo. Bilo kakvo otvaranje motora pre 250.000-300.000 km je skandalozno. Uostalom, koliko ima TSI-jeva na ovom forumu sa preko 50.000km?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017


Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #16 poslato: 01. Avg, 2018. 18:43 »
... i da se odmah demantujem :)

http://servis-volkswagen.ru/fotootchety/chistka-klapanov-tfsi

Rusi to vec rade rutinski, ali bez skidanja glave. Skida se samo usisni kolektor.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Markkoni

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #17 poslato: 01. Avg, 2018. 19:04 »
Moj majstor isto radi bez skidanja glave. Nije to problem.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže slobodanalex

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #18 poslato: 01. Avg, 2018. 20:33 »
... i da se odmah demantujem :)

http://servis-volkswagen.ru/fotootchety/chistka-klapanov-tfsi

Rusi to vec rade rutinski, ali bez skidanja glave. Skida se samo usisni kolektor.


Ovo kao da je dizel po kolicini naslaga...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži AcoSk

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #19 poslato: 01. Avg, 2018. 23:00 »
Ja mislim da se to najvise prlja i stvaraju naslage zbog EGR-a, jer tuda prolazi samo vazduh, ali kad se EGR otvori i krene da ubacuje izduvne gasove...

Van mreže MaksimusZapočeo temu

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #20 poslato: 02. Avg, 2018. 00:48 »
Pa iskljucivo zbog egr-a.
@Observer To je jako rasprostranjen i poznat problem mada se lako resava.

Van mreže nidza

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #21 poslato: 02. Avg, 2018. 08:20 »
EGR delete kod vag tjunera?

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Skorpion

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #22 poslato: 21. Avg, 2018. 11:58 »
Moj majstor isto radi bez skidanja glave. Nije to problem.

Sent from my SM-G930F  



koliko kosta ciscenje cisto informativno?
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Skorpion

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #23 poslato: 21. Avg, 2018. 11:59 »
Odlicno video gde je sve lepo objasnjeno vezano za ovaj problem:

https://www.youtube.com/watch?v=xrLNDgrIw3U&t=0s&index=4&list=WL
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Na mreži Markkoni

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #24 poslato: 21. Avg, 2018. 12:46 »
Iskreno ne znam, uvek sam radio uz jos neke stvari. Mislim da je ~50 EUR.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #25 poslato: 21. Avg, 2018. 13:54 »
Da li se to radi u ovlascenim servisima? Nije nigde navedeno u planu odrzavanja, pretpostavljam da imaju u cenovniku ali nece da plase kupce novih automobila.
Moja kola ostaju u ovlascenom servisu do kraja upotrebe.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Markkoni

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #26 poslato: 21. Avg, 2018. 15:23 »
Ne verujem da bi se oni uopste upustili u tu operaciju. Treba pitati.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #27 poslato: 21. Avg, 2018. 16:08 »
Pa da ali sta rade u takvim slucajevima? Menjaju motor :)? Jer neka procedura propisana od strane fabrike za takve slucajeve mora da postoji.
Ja sam i na to spreman, jer sam svesno kupio auto sa najjeftinijim motorom (u fazonu - nije skupo da se menja sve kad dodje na red) ali u vreme kada se karbonske naslage budu pojavile kod mene, odavno vise nece biti ni 1.0 TSI motora (ni ovaj 1.2 TSI vise nije u proizvodnji ;))
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Markkoni

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #28 poslato: 21. Avg, 2018. 16:29 »
Mislim da je to daleko izrazenije kod prethodnih generacija motora (TFSI). Videcemo kako ce kod mene biti, ali mislim da nece biti potrebna ta intervencija ciscenja usisa.

Van mreže Skorpion

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #29 poslato: 22. Avg, 2018. 14:25 »
To su iste motori TSI vs TFSI, jedina razlika je sto Audi je zadrzao naziv TFSI za turbo benzince sa direkno ubrizgavanje.
Pisalo se vec po forumu...
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw