0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
U nekom normalnom režimu vožnje, kad se ne snebivaš ponekad da opališ malo duže i po gasu, motor će da smanji naslage karbona.
Мислим да, ипак, италијански “тјун” код фси и тси не пије воде, те да може газити мотор да му клипови испадају, али ваздух сам од себе никада неће очистити усис и усисне вентиле. Овај “тјун” би и помогао код чишћења издувних вентила али, са друге стране, исти нису проблем овдје. Сматрам да ту нема неког сврсисходног рјешења осим физичког чишћења, нарочио ако мотор још и троши уље.
Hvala na komentarima, motivisalo me da dodatno prekopam EA888 Gen-3 motor (2.0 TSI u beloj) i ima pregršt novina u odnosu na prethodne generacije. Ima dual injection, set injektora ubrizgava u cilindar direktno, a set ubrzigava u glavu praveći smešu vazduha i goriva pre usisavanja u cilindar. EGR nema, ali ima varijablne i usisne i izduvne ventile, a bregasta se podešava u čak 60 stepeni. Nema bojazni od stvaranja naslaga karbona.[/size][size=78%]Pobrojane i objašnjene novine:[/size]https://www.alexsautohaus.com/blog/vwaudi-ea888-gen-3-mqbmlb-engines-explained/http://australiancar.reviews/GolfR-Mk7_CJXC-CJXB_Engine.php