Autor Tema: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?  (Pročitano 6520 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MaksimusZapočeo temu

Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« poslato: 01. Maj, 2018. 23:32 »
Ja takodje volim snazniji auto,medjutim snazan auto u rukama neiskusnog vozaca moze da ima los epilog.
Zabluda je da se brza i snaznija kola ponasaju nervozno,to u najvecoj vecini slucajeva je daleko od istine. Vrhunski ih podese tako da zver od 500ks se po gradu vozi isto kao i porodicni hecbek.
Po meni postoje odredjene performanse koje se realno mogu iskoristiti u voznji (da bezbrizno obilazis kad god imas priliku i kad si natovaren itd,ne moras da se pripremas i kalkulises preterano itd) a ima i performansi koje su realno potpuno "neopravdane" na putu (ne pricamo o stazama itd,vec o svakodnevnim autima),mada niko ne kaze da nisu zabavne  :B=) alija nikad nisam bio zainteresovan za trkanja (pogotovo za 402,nista dosadnije mi ne pada na pamet).
Sto se tsi-a tice,voleo bih da probam superb 280,mislim da mu je velika prednost u odnosu na tdi linearnost,tdi ume da me cimne kad i ne zelim,trebalo bi da se benzinac bolje dozira.
Medjutim snage moze biti i previse,pogotovo kada neki auto ne moze da spusti snagu na podlogu ili nema dinamiku da to prenese u neke krivine (meni licno brzina na pravcu predstavlja najmanje zadovoljstvo od svega vezanog za voznju).


Van mreže Skorpion

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #1 poslato: 01. Avg, 2018. 01:33 »
https://youtu.be/PS8riAae_bM

Da li neko imao problem sa Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?

VW preporucuje aditiv za ciscenje za preventiva kao i benzin sa veci nivo aditiva...
Kod aditiva je sledeci: G001780M3

Sent from my SM-G930F  

  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže nidza

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #2 poslato: 01. Avg, 2018. 09:26 »
Moje pitanje je, da li takav aditiv uopšte može da pomogne u rešavanju tog problema, s obzirom da se ubrizgava kroz injektor, ne preko ventila? Vrlo verovatno je jedini način da se usisava sa vazduhom takav aditiv, ako se ne otvara motor.



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže -nebojsa-

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #3 poslato: 01. Avg, 2018. 10:27 »
Znaci kapalica kao na TNGu i teraj... =))
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #4 poslato: 01. Avg, 2018. 10:30 »
Jos teska jedna zajebancija na koju nas nisu na vreme upozorili pre kupovine...
Ovo nije pitanje da li ce se desiti sa svakim TSI motorom, vec samo kada.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže nidza

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #5 poslato: 01. Avg, 2018. 10:48 »
U nekom normalnom režimu vožnje, kad se ne snebivaš ponekad da opališ malo duže i po gasu, motor će da smanji naslage karbona. Dokle god se ne pojavi neki konkretan simptom, ja se oko ovoga ne bih brinuo. Normalno vozi, održavaj automobil po PS-u i trajaće.


Problematika nije od TSI motora, već postoji otkad postoje performantni motori. Kucaj Italian Tuneup na guglu.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže MaksimusZapočeo temu

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #6 poslato: 01. Avg, 2018. 11:11 »
Problem postoji kod benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem,egr vrati deo izduvnih gasova u usis,nema goriva koje inace cisti kada je u pitanju port injection jer je dizna u cilindru i dolazi do talozenja.
U principu cisti se mehanicki,ne znam kako bi aditiv pomogao tu.

Van mreže ИгоР

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #7 poslato: 01. Avg, 2018. 11:28 »
U nekom normalnom režimu vožnje, kad se ne snebivaš ponekad da opališ malo duže i po gasu, motor će da smanji naslage karbona.
Мислим да, ипак, италијански “тјун” код фси и тси не пије воде, те да може газити мотор да му клипови испадају, али ваздух сам од себе никада неће очистити усис и усисне вентиле.
Овај “тјун” би и помогао код чишћења издувних вентила али, са друге стране, исти нису проблем овдје.
Сматрам да ту нема неког сврсисходног рјешења осим физичког чишћења, нарочио ако мотор још и троши уље.

Van mreže nidza

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #8 poslato: 01. Avg, 2018. 11:52 »
Hvala na komentarima, motivisalo me da dodatno prekopam EA888 Gen-3 motor (2.0 TSI u beloj) i ima pregršt novina u odnosu na prethodne generacije.


Ima dual injection, set injektora ubrizgava u cilindar direktno, a set ubrzigava u glavu praveći smešu vazduha i goriva pre usisavanja u cilindar. EGR nema, ali ima varijablne i usisne i izduvne ventile, a bregasta se podešava u čak 60 stepeni. Nema bojazni od stvaranja naslaga karbona.

[/size][size=78%]Pobrojane i objašnjene novine:[/size]
https://www.alexsautohaus.com/blog/vwaudi-ea888-gen-3-mqbmlb-engines-explained/
http://australiancar.reviews/GolfR-Mk7_CJXC-CJXB_Engine.php

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže observer

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #9 poslato: 01. Avg, 2018. 12:41 »
A zasto se ovo ne javlja kod CR TDI motora, kada je princip ubrizgavanja identican?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže MaksimusZapočeo temu

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #10 poslato: 01. Avg, 2018. 12:45 »
Zaboravio sam da napisem da je vw u neke motore ubacio tu foru sa ubrizgavanjem u izduv (nisam znao u koje motore).

Мислим да, ипак, италијански “тјун” код фси и тси не пије воде, те да може газити мотор да му клипови испадају, али ваздух сам од себе никада неће очистити усис и усисне вентиле.
Овај “тјун” би и помогао код чишћења издувних вентила али, са друге стране, исти нису проблем овдје.
Сматрам да ту нема неког сврсисходног рјешења осим физичког чишћења, нарочио ако мотор још и троши уље.
Tako je,samo fizicko ciscenje pomaze.

Na mreži Markkoni

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #11 poslato: 01. Avg, 2018. 15:40 »
Ja sam i na G5 i na TTu cistio usis iz pomenutog razloga. Nisam imao nikakvih problema, ali je to poznata boljka TFSI-a i preporucuje se ciscenje na ~50.000 km.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže Skorpion

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #12 poslato: 01. Avg, 2018. 16:55 »
Hvala na komentarima, motivisalo me da dodatno prekopam EA888 Gen-3 motor (2.0 TSI u beloj) i ima pregršt novina u odnosu na prethodne generacije.


Ima dual injection, set injektora ubrizgava u cilindar direktno, a set ubrzigava u glavu praveći smešu vazduha i goriva pre usisavanja u cilindar. EGR nema, ali ima varijablne i usisne i izduvne ventile, a bregasta se podešava u čak 60 stepeni. Nema bojazni od stvaranja naslaga karbona.

[/size][size=78%]Pobrojane i objašnjene novine:[/size]
https://www.alexsautohaus.com/blog/vwaudi-ea888-gen-3-mqbmlb-engines-explained/
http://australiancar.reviews/GolfR-Mk7_CJXC-CJXB_Engine.php



Kako je kod 1.4 TSI 92 kw EA211 ?
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže nidza

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #13 poslato: 01. Avg, 2018. 18:15 »
Izgleda da samo od treće generacije EA888 to ima, tj. 1.8 i 2.0 T(f)SI.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže -nebojsa-

Odg: Carbon Build na usisne ventile kod TSI motora?
« Odgovor #14 poslato: 01. Avg, 2018. 18:29 »
Lenjost, od kada je pocela upotreba benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem postoje automobili koji imaju direktno ubrizgavanje i indirektno. I nemaju problema sa gomilanjem karbona. Ali nece ljudi da "prepisu" kao da to danas svi vec ne rade.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.