Autor Tema: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije  (Pročitano 9239 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« poslato: 05. Avg, 2019. 12:58 »
Pozdrav drugari.

Napisacu vam svoje iskustvo sa veoma losim odnosom prema kupcu, kada je u pitanju ostvarivanje garancije.

U oktobru 2016. godine sam uzeo Octaviu A7 sa columbus uredjajem. Auto je kupljeno u ovlastenom skoda servisu Autokomerc V.S. u Banjaluci.
Svi servisi su uredno radjeni u istoj firmi. Automobil je uzet sa produzenom garancijom na 120.000km ili 4 godine.

Nakon nekog vremnene se pocelo desavati da columbus uredjaj "zaledi" i taj problem jedino rjesava gasenje i ponovno paljenje automobila.
Prilikom redovnog servisa u avgustu 2018. sam prijavio i navedeni kvar. U Autokomercu sam dobio odgovor da postoji update software-a za uredjaj i da ce oni to da odrade.
Sve je obavljeno ali kod preuzimanja automobila iz servisa, prilikom paljenja auta na columbusu se pojavila greska: Error software update.
Odmah sam im skrenuo paznju na sta su oni rekli da im se desio problem prilikom updatea i da nisu uspjeli odraditi sa sd kartice ali da ce nabaviti dvd sa novim software-om te ce me obavijestiti da to rijese.
POred greske koja se pojavljuje svaki put kad pokrenem automobil, vise ne mogu da radim update mapa za navigaciju.

Proslo je 2-3 mjeseca ali se nisu javljali. Tek nakon mog odlaska kod njih dogovaraju termin. Ostavljam auto da obave sta treba i odlazim po njega nakon jednog dana. Ista greska se i dalje pojavljuje. Nakon toga u proteklih godinu dana vise puta odvozim auto i oni vise puta bezuspjesno pokusavaju da rijese stvar. Pocetkom godine gubim strpljenje i pisem direktno skodi u cesku. Dobijam odgovor da ce me kontaktirati neko iz Porsche Sarajevo koji je glavni zastupnik Skode za BiH.

Sve to traje jako dugo i tek u martu 2019.  me kontaktiraju iz Porsche Sarajevo i traze da auto opet odvezem u ovlasteni servis u Banjaluci. Auto kod njih ostaje dva dana ali opet nista ne rjesavaju.
Iz Porschea Sarajevo dobijam sledeci odgovor:

Citat
Poštovani gdin Đurić,

U vezi sa Vašim zahtjevom da Vam se pismeno objasni odgovor Importera po pitanju Vaše žalbe na rad Navigacijskog sistema, mi možemo potvrditi slijedeće:

- Na vozilu ŠKODA Octavia, šasija br: """"""""""""""""", na osnovu online protokola koji se nalaze u sistemu Proizvođača i dostupni su Importeru na analizu, Tehnička podrška Importera i Proizvođača ustanovila je da je dana 22.08.2018. godine u 11:24 na kilometraži vozila od 59.674 prvi put  u procesoru vozila vidljiva greška koja upućuje na grešku u MIB jedinici radio-navigacijskog uređaja.

- Nastala greška nije u skladu sa uvjetima popravke u garantnom roku iz razloga što potrebni update radio-navigacijskog uređaja nije sproveden prema uputama Proizvođača, što je potvrdio sam Proizvođač na osnovu online informacija koje se nalaze u procesoru samog vozila.

Ukoliko budete imali dodatnih pitanja svakako da nas možete kontaktirati.

Srdačan pozdrav

Briga o kupcu / Customer Care

PORSCHE BOSNA I HERCEGOVINA
Porsche BH d.o.o. Sarajevo
BIH-71000 Sarajevo | Bulevar Meše Selimovića 16


Na to im ja odgovaram:

Citat
Postovana "brigo o kupcu"
Navedeni update radio navigacijskog sistema obavljen dana 22.08.2018. godine u 11:24 na kilometraži vozila od 59.674 je uradjen u vasem ovlastenom skoda servisu u Banjaluci na njihovu preporuku. Prije toga sam u garantnom roku prijavio gresku na uredjaju -  uredjaj prestane da reaguje na komande.
Da li Vi meni govorite da garancija na automobil ne vazi ako se svi servisi i problemi rjesavaju u ovlastenom Skoda servisu?

Poslednji odgovor od njih stize nakon par dana i glasi:

Citat
Poštovani gdin Djuric,

U našem prethodnom mailu detaljno smo obrazložili naš odgovor, koji je ujedno i finalan.

Srdačan pozdrav

Briga o kupcu / Customer Care

PORSCHE BOSNA I HERCEGOVINA
Porsche BH d.o.o. Sarajevo
BIH-71000 Sarajevo | Bulevar Meše Selimovića 16


Bakon toga u ovlastenom servisu u BL jos par puta pokusavaju da rijese problem ali ne uspijevaju.
Neki dan sam ponovo pisao skodi u Cesku ali odgovora nema. Ja cu definitivno da angazujem advokata. MIslim da sam bio i vise nego korektan i strpljiv. Ovo neka bude opomena svima koji planiraju da kupe skodina auta u BiH.
« Poslednja izmena: 05. Avg, 2019. 13:04 ferdinand »
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Na mreži MAKS

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #1 poslato: 05. Avg, 2019. 19:58 »
Ovo je cist bezobrazluk :o :o :o.
Poteraj ti njih malo bolje. Idi ponovo do servisa i razgovaraj sa njima pripreti inspekcijom kao i tuzbom. Jer ocigledno da neko ko je prvi put kao popravljao te stvati nije odradio kako treba. Pa sad belaja koliko hoces.
Nikako neodustaj jer si ti njima dao i te kako dobro pare za taj auto.
A jos jedno neuzimaj auto dok neproveris dali je sve odradjeno kako treba. Insistiraj da sve to probas vozeci 5-15 km okolo negde gde god.
Samo neodustaj.

Ili da pokusas u drugom ovlascenom servisu da ti to rese. Ako moze naravno sa upotrebom garancije.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #2 poslato: 05. Avg, 2019. 20:06 »
Ja sam razumeo da update navigacije nije urađen kako treba i na način kako je propisano i zbog toga ti ne priznaju garanciju na ceo taj uređaj.
To piše u prvom emailu u drugoj stavki od generalnog uvoznika, a što je i Škoda videla online i potvrdila.
Da li si ti sam (negde, neko) radio update navigacije nekada, pre svega ovoga?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže T@ree

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #3 poslato: 05. Avg, 2019. 20:38 »
Preko e-maila gledaju samo da se sto prije klijenta otarase. Nazovi Porsche Sarajevo, trazi servisnog savjetnika za Skodu i njemu direktno objasni situaciju. Susretljiviji su preko telefona nego preko e-maila

Sent from my SM-G950W  


Van mreže ugi85

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #4 poslato: 05. Avg, 2019. 20:48 »
Imas li pisane tragove o izvrsenim intervencijama?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #5 poslato: 05. Avg, 2019. 21:13 »
Ja sam razumeo da update navigacije nije urađen kako treba i na način kako je propisano i zbog toga ti ne priznaju garanciju na ceo taj uređaj.
To piše u prvom emailu u drugoj stavki od generalnog uvoznika, a što je i Škoda videla online i potvrdila.
Da li si ti sam (negde, neko) radio update navigacije nekada, pre svega ovoga?

Nisam sam pokusavao. Datum i sat koji oni navode, kao onaj kad je nastao problem, je onaj kada je auto bilo u aervisu. Znaci bukvalno priznaju da je tada greska nastala ali kazu da sam ja kriv.

  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #6 poslato: 05. Avg, 2019. 21:14 »
Imas li pisane tragove o izvrsenim intervencijama?

Ne ali u serviau u bl kazu da se vidi u elektronakoj servisnoj ili tako nesto.
Ja definitivno angazujem advokata i on ce im se obratiti sluzbeno pa cemo vidjeti.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Van mreže ugi85

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #7 poslato: 05. Avg, 2019. 21:27 »
U memoriji modula se vide greske nastale usled otkaza elektronike i nestrucnog/neovlascenog pokusaja update.
Nestrucan rad ovlascenog servisa ce biti malo teze dokaziv jer nemas nikakav radni nalog tj. izvestaj ali ne i nemoguc.
Dovoljno je da pribavis dokaz da je auto u tom trenutku bio u ovlascenom servisu i na taj nacin ces prebaciti odgovornost na njih.
Trazi listing iz servisne knjizice.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #8 poslato: 05. Avg, 2019. 21:38 »
Naravno. Taj dan je radjen i mali servis tako da mora biti vidljivo da je auto taj dan bilo kod njih.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Na mreži Marjanke

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #9 poslato: 05. Avg, 2019. 21:41 »
Balkan... Za bilo koja PRAVA potrosaca mora da se angazuje rec ,,advokat,, pa tek onda dolazi do direktnog razgovora gde se problem resi. Ja ti zelim srecu i da ne odustanes do kraja nikako.

Послато са SM-J415FN  


Na mreži bigor

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #10 poslato: 05. Avg, 2019. 23:52 »
Kakav advokat i pritisak, haj sto kosta para vec dzigericu svi izjedose!
Idi lijepo kupi nov uredjaj, a nih pocasti jednim koktelom, em jeftinije, em vuk sit, a ovcama se ne zna brojno stanje >:D
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Mihailo

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #11 poslato: 06. Avg, 2019. 10:58 »
Da se ubacim, posto sam i sam u slicnom problemu samo nema veze sa kolima. Mislim da ovo nema veze sa inspekcijom, bar je tako u Srbiji. Inspekcija moze da kontrolise prekrsaje u postupku resavanja garancije, ne i da ulazi u to da li je garancija resena pozitivno ili ne. A tek ne moze naloziti nekome kako da resi problem u garantnom roku. Pre nego sto odes kod advokata, probaj da za sve sto si ovde naveo, nadjes ili napravis pisani trag. Probaj jos jednom i da kontaktiras nekoga nadleznog za garancije u Skodi BiH (ako postoji uopste), pa ako ne uspes, opet nekog u Ceskoj...

Zasto ti ovo pisem? Iz prostog razloga, sto je najpovoljnije resenje i za tebe i za njih, a oni to znaju. Znaci kad im se budes obracao, iskljucivo pisanim putem i prilozi sve sto imas. Bitno je da uspostavis jasan redosled dogadjaja, nemoj ostavljati prostora za manipulaciju... Malo je verovatno da ce se advokat boriti za tvoje interese kao ti. On ce biti placen, od tebe ili Skode, svejedno. A ti ako udjes u ceo postupak, i u jednom trenutnku ti se smuci cela situacija i resis da odustanes, moraces da isplatis daleko vise od vrednosti jedne multimedije...

Ja sam dosao do toga da cu angazovati advokata zbog glupog tv-a i gigatrona, koji su resavanje garancije prebacili na posrednika, i sada ih ne mozes uopste kontaktirati i uloziti zalbu. Ali sam spreman da zbog tv-a od 350-400e, puknem ako treba i hiljadu, samo da bih isterao svoje...

  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #12 poslato: 08. Avg, 2019. 00:31 »
Nisam sam pokusavao. Datum i sat koji oni navode, kao onaj kad je nastao problem, je onaj kada je auto bilo u aervisu. Znaci bukvalno priznaju da je tada greska nastala ali kazu da sam ja kriv.
Nije tada (tog dana) nastao problem, već su tada oni ustanovili da problem/greška postoji. Tj. tako piše u njihovom emailu. Zato sam te i pitao da li si ti nešto pokušavao pre tog datuma.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24

Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #13 poslato: 08. Avg, 2019. 08:29 »
Vidi da nije uzrok u ovl.servisu koji je petljao oko onog nedostatka AM-a. Ili onda kada si radio update mapa?





Odg: Octavia A7 - columbus i odbijanje garancije
« Odgovor #14 poslato: 08. Avg, 2019. 08:57 »
Nista od toga. AM navodno nema po defaultu. Tako je receno u servisu tada.
Update mapa sam radio uvijek po procesuri koju skoda navodi i nikada problema nije bilo.

 Problemi nastaju nakon sto su u servisu pokusali update firmware-a i samj yo priznaju ali je njihov odgovor...jebiga
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.