Autor Tema: Kupovina polovnog Superba  (Pročitano 3299 puta)

0 članova i 11 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #15 poslato: 05. Jun, 2020. 08:30 »
bravo2
Nekome jednostavno ne legnu neke stvari.
Ja na primer mrzim head up u autu,a dosta ljudi kad proba nece vise da kupi auto bez njega.
Pa i npr adaptivni tempomat,mislik da vecina novih automobila ima taj sistem a ja ne mogu da se opustim kad on upravlja...

Bas to. Nekako mislim da bi za ove pare auto trebalo da bude sa jako malim brojem jako sitnih kompromisa.
Mnogo prijatelja i poznanika mi govori: "Ma jednom kad se naviknes na automatik, neces hteti nazad. Ja sam pricao kao i ti a sada nikada ne bih vozio auto bez automatika." Ali kao sto rekoh, sve su to jako individualne stvari.

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #16 poslato: 05. Jun, 2020. 09:02 »
Da probam malo da pomognem. Sto se tice karavana ili limuzine posto pominjes nosenje bicikala onda verovatno bolji karavan. Inace sam ja u svoju limuzinu trpao svasta nesto i samo mi problem naprave jako visoke kutije jer udari poklopac gepeka u nju ili staklo pa ne moze da se zatvori. Tu je karavan bolji jer ako je iole nesto nize od krova vrata se zatvaraju, kod limuzine kao sto rekoh tesko. Sto se brisaca zadnjeg tice nisam nikad rekao sebi e sto mi fali brisac. Jednostavno ne prska voda prilikom vožnje na staklo, a ako stoji auto na kisi pa se ne slije sve sa stakla grejac malo pomogne. Zimi isti slucaj ako napada sneg grejac sve skine lako. Za motorizaciju nisam kadar vozam samo dizel :) Mada mislim da ima ovde dvoje kolega koji imaju benzince sa 150 ks pa se mozda jave. Ako nadjes na neki malo korišćeni auto sa dobrom cenom sto da ne, mada se ja uvek vodim onom novo je novo. Sad sto se gubi dosta na vrednosti tokom godina sta ces neminovna stvar.

Hvala mnogo za javljanje. Gledao sam u salonu parkirane limuzinu i karavan jedan pored drugog, osovina na osovinu. Karavan ima prilicnu krivinu nazad, doduse manju nego limuzina. Verujem da ima slucajeva kad neka kutija udara u staklo u limuzini a ne bi kod karavana, ali mi se cini da nije drasticna razlika kao kod npr starih Volva gde je karavan ima dodatni kubik prostora :).
Po mom misljenju veca prednost karavana su krovne skije nego sam prostor jer i limuzina ima prostora na pretek.
Hvala za podelu iskustava vezanih za brisac.

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #17 poslato: 05. Jun, 2020. 09:05 »
Pozdrav novom članu. Pročitaj opis Superba kojeg sam kupio ove godine, mozda pomogne nesto. Benzin, 1.4TSI 150KS linuzina. Moras ga svojim ocima detaljno pogledati i provozati da vidis kako motor ide i da li ti odgovaraju takvi motori i kubikaze, ja sam posle 1.8T 150KS sa ovim novim motorom odusevljen, za sada sve odlicno.

Hvala mnogo za javljanje.
Da li bi, molim te, mogao da postujes link na taj opis?
Hvala,

Van mreže SuperB

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #18 poslato: 05. Jun, 2020. 09:56 »

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #19 poslato: 05. Jun, 2020. 10:24 »
http://forum.skodaforum.rs/moj-superb/skoda-superb-3-1-4tsi-2015/msg110109/?topicseen#new

Tu sam za pomoc i preko privatnih poruka
Hvala mnogo za odgovor,
Odlican auto, u zdravlje da ga vozis.
Kolika je buka u kabini pri nekih 130-140 km/h? Znam da je ovo subjektivno, ali neki osecaj, tipa moze normalno da se razgovara sa putnicima nazad, ne moze normalno itd.

Van mreže vlado985

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #20 poslato: 05. Jun, 2020. 11:11 »
Loshmi ako hoces normalno da pricas sa putnicima na 170-180, kupis bmw , izolacija predobra  :RR)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #21 poslato: 05. Jun, 2020. 11:21 »
Loshmi ako hoces normalno da pricas sa putnicima na 170-180, kupis bmw , izolacija predobra  :RR)

Dobar savet :)

Van mreže Super 20

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #22 poslato: 05. Jun, 2020. 11:21 »
Hahaha taman posla da ne moze da se razgovara pri brzini od 130-140km/h. Pa i u mnogo mala auta koje imaju znatno losiju izolaciju nije toliko strasno. Dobro si primetio oko prostora , izmedju limuzine i karavana , a i ne verujem da ces svakog dana prenositi kutije pa bas nekoliko cm da ti prave razlike. Dobra odluka da uzmes benzin jer dizel nije najbolje resenje za kratke gradske relacije. Dodusa i superb nije najbolji izbor za grad , ali dobro. Na tvom mestu uzeo bi novi auto , ne bi trazio ni kozna sedista ni ventilacije, jer doplate nisu bas jeftine a i ne vidim neku svrhu da je must have. Sa superbom neces pogresiti posebno na duga putovanja.
  • Vozi: Superb

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #23 poslato: 05. Jun, 2020. 11:25 »
Hvala mnogo za odgovor,
Odlican auto, u zdravlje da ga vozis.
Kolika je buka u kabini pri nekih 130-140 km/h? Znam da je ovo subjektivno, ali neki osecaj, tipa moze normalno da se razgovara sa putnicima nazad, ne moze normalno itd.
Na toj brzini neces imati bas nikakav problem da komuniciras u autu.

A cisto da znas od 2017te superb ima sistem koji mikrofonom snima glas prednjih putnika i pusta ga na zvucnike zadnjim putnicima,kao interfon  =)) ,sa idejom da se ljudi u autu lakse cuju. Doduse to nikad nisam koristio.

Van mreže observer

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #24 poslato: 05. Jun, 2020. 11:26 »
Loshmi ako hoces normalno da pricas sa putnicima na 170-180, kupis bmw , izolacija predobra  :RR)

Pa nije bas tako. Kod mene se izuzetno slabo cuje motor na 160, moze to i kod jeftinih kanti, ne mora da se baca novac na BMW :)
Za automatski menjac i sve ostalo se slazem - nedostatak kontrole (da i ne govorim da mi je bezveze da u kolima imam samo dve pedale, kao da vozim elektricni autic u luna parku). Ja volim da vozim a ne da budem vožen.
Moj savet je karavan, mada je tačno da je limuzina lepša. Al kad god sam u nekoj dilemi, samo pogledam šta se vozi u normalnim zemljama - tamo karavani dominiraju u odnosu na limuzine. I samo novo.
1.5 TSI je sasvim korektan motor, mada je to sve danas nuzno zlo. Idealno bi bilo da se danas moze kupiti nov atmosferski od 1.8 litara, ali to do neke nove apokalipse i povratka na konjske zaprege nece biti moguce ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Super 20

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #25 poslato: 05. Jun, 2020. 12:33 »
Zajebavas se oko atmosverskog 1.8l motora? Kriminal bi bio da se proizvodi i ugradjuje, to mozes videti ako provozas bilo koji model C segmenta sa taj slab motor za tu klasu. Taj bi bio OK za c klasa auta.(ili B klasa). Uporedjenja 1.5tsi i 1.8 atmosverac je porediti babe i zabe. 1.5 tsi je biser u svakom pogledu. Za ostalo se uglavnom slazem sto si napisao.
  • Vozi: Superb

Van mreže vojkan85

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #26 poslato: 05. Jun, 2020. 13:46 »
Seti se da je i taj biser imao problema da povuče kako treba dok mu nisu sredili software :).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže SuperB

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #27 poslato: 05. Jun, 2020. 14:04 »
Sto se tice buke nema frke. Ovaj model kao da je baš napravljen za autoput, nekako se najbolje ponasa tokom vožnje autoputevima tako da nema tu problema oko buke. Pošto je 1.5tsi slican ako ne skoro isti kao 1.4tsi nece biti problema ni sa potrosnjom, a ni sa snagom, povuce kada zatreba i lepo ubrzava.

Van mreže SuperB

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #28 poslato: 05. Jun, 2020. 14:20 »
Ne podržavam pricu da se pre kupi nov auto bez opreme nego polovni sa opremom. Oprema nekada zna da sacuva zivot...  Pre neki dan vozac ispred mene naglo zakocio, na svu srecu meni se akrivira automatsko kocenje iako sam i ja bio brz, znaci to sve znaci mnogo tokom voznje i taj prednji parking senzor i parking pilot i line asisst i još ko ima adaptivni tempomat.... Treba uvek ici na sto bolju opremu, malo km ( zbog toga su benzinci najbolji za kupovinu) i da je extra ocuvan. Moje misljenje, a svako ima pravo na svoje misljenje i argumente.

Van mreže vojkan85

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #29 poslato: 05. Jun, 2020. 14:27 »
Ima sve svoje prednosti i mane. Tehnologija ume da pomogne, napredovala je, ali isto tako onda dolazi ponekad do opuštanja vozača jer se neko previše oslanja na istu. Pogotovo danas, kada se više "leži" u sedištu nego sedi. Vreme reakcije je izuzetno bitna stvar, ali opet si u pravu da treba imati što bogatiju opremu barem po pitanju bezbednosti. Retko koja Škoda ima zadnje airbag-ove, osim RS čini mi se i L&K. Ne znam čak ni da li u Style opremi dolaze sa zadnjim.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI