Autor Tema: Kupovina polovnog Superba  (Pročitano 3291 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #45 poslato: 06. Avg, 2020. 15:47 »
Pozdrav svima,

Stigao je auto najzad. Danas sam bio na placu da ga pogledam, sada treba da prodje sve one zezancije oko carine, registracije, itd.
Trebalo bi sledece nedelje da bude kod nas :).
Hvala vam svima na komentarima i sugestijama, mnogo mi je znacilo.
Imacu jos pitanja kada bude stigao auto, ali o tom potom.
I naravno, otvoricu garazu.

Pozdrav,

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #46 poslato: 06. Avg, 2020. 17:16 »
Sa srecom i da sto pre sredis administraciju pa nastavljamo u garazi.

Van mreže LoshmiZapočeo temu

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #47 poslato: 06. Avg, 2020. 21:04 »
Ono sto me muci je sto su uz auto stigle 19" trinity felne, koje zaista predobro izgledaju, ali sam potpuno siguran da nece dugo opstati u centru ovog naseg grada.
Zanima me da li big mogao da ih zamenim za 17" stratos. Gde bih mogao da dam oglas za tako nesto, ovde na forumu ili imate jos neku ideju?
Druga opcija je da ove prodam i da kupim nove stratos.
Koju auto kucu preporucujete za to?
Nadam se da ovo nije protivno pravilima foruma, ako jeste, molim moderatora da edituje ili obrise moj post.

Takodje sam primetio da nema rezervnog tocka, pa sam mislio da ga kupim, da li to ima smisla?

I poslednje pitanje, hteo bih da kupim gumene patosnice i jos par nekih sitnica, gde kupujete takve stvari?

Hvala svima
 

Van mreže Filip BG

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #48 poslato: 06. Avg, 2020. 21:54 »
Čestitam, puno sreće i uživanja u vožnji.
Ne bih stavljao 17" felne na L&K opremu. Nije u skladu. Ako su Vam 19" prevelike, tj. profil gume nizak, onda je 18" dobar izbor.
Patosnice preporučujem originalne, kod ovlascenog dilera koji da najbolju cenu za keš. Obavezno to naglasite kad pitate za cenu i recite da ste fizičko lice.
Rezervni točak je boljka Superba 3. U rupu staje samo dimenzija sa Superba 2 - 205/55/16. Onda, ako ga montirate, nemate isti obim točka kao na ostalim pa može paliti greške ABS i sl. Ali do prvog vulkanizera će izdržati.
Čekamo Garažu.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže Karlheinz

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #49 poslato: 06. Avg, 2020. 22:09 »
I poslednje pitanje

Čestitam na kupovini! Predstavi auto u zasebnoj temi "garaži" ako želiš, a za sva pitanja i nedoumice koje te "muče" slobodno otvori nove zasebne teme, kao što si ovu otvorio u vezi kupovine, ili pronađi sličnu temu koja postoji. Pozz
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži AcoSk

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #50 poslato: 11. Feb, 2025. 15:07 »
Grejanje katalizatora? Na youtube svi pricaju da je neki "westgate" defektan i da se problem resava zamjenom turba.
DA li si ti to kod tjunera iskljucio? Znas li koga da radi to kod nas?
Hvala
Da, grejanje katalizatora (CAT heating kucaj na google). To sluzi da se kat sto pre zagreje na radnu temp da bi ispunio euro normu. Glupost.
Nisam gasio, nikako da se nakanim da pozovem nekoga.
Inace, to sto zveci jeste deo na turbini. Postoji set za reparaciju, ne menja se ceo turbo, ali cemu kad se to fabricki cuje.
To je ovo 05E198701
https://www.skoda-parts.com/spare-part/05e198701-turbocharger-repair-kit-skoda-47860.html

Inace, westgate nemaju benzinci, samo dizeli.

Sto se tice potrošnje ulja, ja sipam VW originalno 0w-20 (to je ustvari Shell ulje).
Da ne ureknem, meni ne potrosi nista na 15.000km (mozda svuce 2-3mm na sipci). Ne mogu da verujem ni sam kako, jer je ulje kao voda maltene.
Meni je 1.5TGI, metan fabricki.

Van mreže observer

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #51 poslato: 11. Feb, 2025. 15:49 »
Ni kod mene nema značajne potrošnje ulja (isto do 2 mm između dve zamene, na 15kkm, 1,2 TSI EA211). Mislim da su mit o potrošnji proneli ovi što prže TSI motore na 4000 i više obrtaja (što je sasvim nepotrebno, ne znam da sam ikada dostigao 4000, tome i služi turbo - da sve završiš između 1500 i 3500 obrtaja).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže vakilee

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #52 poslato: 11. Feb, 2025. 16:40 »
OK. Hvala na odgovorima momci. Sutra tijeram auto na provjeru za svaki slucaj.

Vlasnik je ozbiljan, auto je kao novo, svi servisi redovno radjeni. Jedini problem je taj zvuk zveckanja kada se motor upali i to sto trosi ulje. (Imao sam prije ovog auta Golf-a 7, 2017-o, 2.0 150 konja - cak je i on trosio litar ulja na 15.000km. )

Lakse mi je sada malo, kada vidim da je to poznat "problem" (Cat Heating) i da ljudi to imaju od samog pocetka kupovine vozila. Meni je i ovaj lik rekao, da se tako cuje motor od kako je kupljen.

  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #53 poslato: 11. Feb, 2025. 21:09 »
Daleko od toga da je redovno servisiran ako je radio na 30000km. To znaci da je najmanje 1 servis preskakao, ne uzimajuci u obzir sta fabrika preporucuje zbog nizih troskova odrzavanja za flotne kupce.

Van mreže vakilee

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #54 poslato: 12. Feb, 2025. 06:11 »
Gledao sam digitalnu servisnu. Ono sto sam vidio jeste da je radjena inspekcija izmedju dvije zamjene ulja. Tako da je auto bilo u skoda servisu svakih 15.000 km ali je ulje nažalost radjeno svake dvije godine ili svakih 30.000. Kad sam zvao skodu da pitam, kazu da je to fabricki interval zamjene. Bar ovdje u Austriji.

Jos uvijek nisam naisao ovdje na novije auto da je neko mijenjao ulje ispod 20.000km.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži sale_PG

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #55 poslato: 12. Feb, 2025. 06:27 »
Uh. Ja bih to izbjegao. Još nisam vidio auto da se ne preporučuje zamjena ulja na pređenu km-tražu ili [emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]] godina - šta prvo nastupi
  • Vozi: Škoda Karoq TSI 1.5 DSG 7speed

Van mreže vakilee

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #56 poslato: 12. Feb, 2025. 06:57 »
Ne znam kako je kod nas dole, vezano za interval zamjene ulja za 1.5 TSI motor, ali ovdje u AT je 30.000 ili 2 godine pa sta prvo nastupi. Cak citam da kod nekih auta, vozilo samo zna da se oglasi ako je vozni profil losiji, (ako se voze kratke relacije npr.) Ja sam ovakav interval imao na 2.0 TDI - cak mi mehaničar rekao da je to ok jer sam 90% na autoputu.

Konkretno ovaj Superb sto sam pazario, bio je na inspekciji svake godine a ulje svake svije godine. Covjek je joa ima lizing i morao raditi sve po skodinom planu zbog garancije.

Nisam pametan, toliko sam auta gledao na placevima - sva vozila su skoro sa lizinga - uvezena iz Holandije i Belgija i kod svakog je radjeno ulje tek na 30.000km; par vozila od privatnih lica sam nasao da je interval bio oko 20.000km.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #57 poslato: 12. Feb, 2025. 12:31 »
У Србији је уназад најмање 7 година (2018е узео прву нову Шкоду) сервисни интервал у гаранцији 15.000 км или једна година, шта се пре деси.

Дружећи се једном приликом са човеком на сервисном пријему у Алпросу (овлашћени продавац и сервис Шкоде), рече ми да не мали број пута, када им дође Шкода из Западне Европе са сервисним интервалом 30.000 км или две године, при замени уља, из картера некад излази малтене катран а не уље, тако да краћи сервисни интервал никако не може да штети, а доста нас претпоставља да је тај већи сервисни интервал уведен ради флотних купаца и смањења њихових трошкова одржавања, јер та возила се користе углавном у гаранцији, а после из заболе у ком стању и коме возило иде.  :(
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Mareska

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #58 poslato: 12. Feb, 2025. 16:30 »
Ne znam kako je kod nas dole, vezano za interval zamjene ulja za 1.5 TSI motor, ali ovdje u AT je 30.000 ili 2 godine pa sta prvo nastupi. Cak citam da kod nekih auta, vozilo samo zna da se oglasi ako je vozni profil losiji, (ako se voze kratke relacije npr.) Ja sam ovakav interval imao na 2.0 TDI - cak mi mehaničar rekao da je to ok jer sam 90% na autoputu.

Konkretno ovaj Superb sto sam pazario, bio je na inspekciji svake godine a ulje svake svije godine. Covjek je joa ima lizing i morao raditi sve po skodinom planu zbog garancije.

Nisam pametan, toliko sam auta gledao na placevima - sva vozila su skoro sa lizinga - uvezena iz Holandije i Belgija i kod svakog je radjeno ulje tek na 30.000km; par vozila od privatnih lica sam nasao da je interval bio oko 20.000km.
Taj auto i taj motor,kod nas radim na 15.000km nekad se preskoči filter vazduha ili klime,ali ulje i filter ulja redovno se menjaju. Svećice na 60.000km.
  • Vozi: Superb

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina polovnog Superba
« Odgovor #59 poslato: 12. Feb, 2025. 18:16 »
Nije uopste sporno da su sve to pravila ovlascenih servisa u svakoj zemlji pojedinacno. Radi se o tome da je servisni interval od 30000km poguban za motor i ti intervali su posledica pridobivanja flotnih kupaca i firmi koje na tenderima racunaju u nabavnu cenu auta i troskove odrzavanja istog u garanciji. Proizvodjaci zato daju u mnogim zemljama interval od 30000km jer znaju da to nece imati posledica na trajanje motora u garanciji do 200.000km, a za posle ih ne zanuma. I moj auto ima interval od 30000km i sada je na 22000km. Ja izmedju tih intervala menjam ulje i filter ulja van ovlascenog jer taj auto ima sve gradsku voznju sa puno radnih sati. Onaj ko kupi auto i vozi ga za vreme dok traje lizing sigurno nece menjati ulje izmedju intervala od 30000km jer zna da ce njemu taj motor izdrzati barem 200-300000km bez ikakvih problema.