Lignjoslav i 20 gostiju pregledaju ovu temu.
@R3mba najbitnija stavka je da li je auto uredno održavan, da li su se pridržavali servisnih intervala. Vlasnik bi trebao da ima odštampane potvrde iz servisa, sa kratkom listom na svakom šta je urađeno. To bi bilo u idealnom slučaju. Uz sve ovo, da li su se pridržavali tačne specifikacije prilikom zamene ulja koje ide za to vozilo (trebalo bi da jeste SAE 0W20 VW508), sve što bi odstupilo od toga, mene lično, bi ogurnulo od takve kupovine (mačka u džaku). Kako imam info, motori su predviđeni za oko 300-350.000km, ali verujem ako se dobro održava, da će i da traje. Svakako, na tik iza 200k km dolazi klasika (kao i kod TDizelaša), provera dizni i eventualno čišćenje, zupčasti kaiš naravno i on dolazi...sve što je klasika.
Lepo je znati da su se pozabavili karbonizacijom, ne znam koliko to nas ostale čeka u budućnosti. Ili da svi pređemo na 1.5 TSI
Možda ali nikad ne bih kupio auto koji košta kao omanji stan, imam svoje principe a i limite
1.5 TSI EVO2 motor je osvežena verzija VW 211 EVO motora.