0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Moglo je biti i gore od toga, da ti naplate, a ne zamene Počećemo da obeležavamo stare delove na vozilo pre odnošenja u servis da kasnije vidimo da li su zamenjeni
Mene vise zanima odakle podatak da je zamena filtera goriva obavezna?Na mom autu (novija verzija 1.2 TSI motora, sa kaisem) filter goriva ni ne postoji (osim onoga kod pumpe u rezervoaru), kao i kod vecine benzinaca (a nesto mi se cini da je tako i kod svih ostalih TSI motora).
Hteo bih podeliti svoje iskustvo, koje se ponoviti neće.Pozvao sam telefonom servis M&M i pitao za informaciju o ceni malog servisa, (filteri i ulje).Javio se gospodin koji me je ljubazno saslušao, uzeo bitne podatke o vozilu(Škoda Yeti, 1.2 Tsi, 2013, Vin broj) i obećao da će mi u najkraćem roku javiti cenu takvog servisa.
Kazes da zelis nesto da naucis a pises upravo suprotno. Proveri jos jednom da li se filter goriva na tvom autu uopste menja. Jedna je stvar kada je filter goriva dostupan i predvidjen za redovnu zamenu (i nalazi se u motornom prostoru, kao kod dizelasa) a sasvim druga kada je integrisan sa rezervoarskom pumpom goriva i menja se samo havarijski - zamisli na sta bi licilo kada bi se menjao takav filter na redovnim servisima - zamena pumpe, a pre toga raskupusavanje zadnjeg sedista i otvaranje rezervoara???Ja bih voleo da vidim sliku tog filtera kog si zeleo da menjas i gde se tacno nalazi u autu.Da i ja nesto naucim.