0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.
Evo ja ulazim u petu zimu sa jednim istim AS gumama (prešao sam oko 60.000 km sa njima i nisu još ni blizu minimuma, Fulda neka, zaboravio sam koja)...
Evo ja ulazim u petu zimu sa jednim istim AS gumama (prešao sam oko 60.000 km sa njima i nisu još ni blizu minimuma, Fulda neka, zaboravio sam koja). Vozim mahom po magistali i nešto minimalno po gradu, zimi, leti, svaki dan - to snega vidi samo kad prilazim vikendici i ništa nisu lošije od zimskih Kleber koje sam nekad imao (zimi). Jednom godišnje Slovenija & Hrvatska (leti). Letos prešao 3000 km do Italije i nazad, sa puno švrćkanja okolo, ne primećujem ništa posebno (mislim na neke lošije karakteristike leti ili povećano habanje - toga nema). Ne vozim presporo (autoput 140-160) ali izuzetno malo koristim kočnicu (ako vam treba podatak o stilu vožnje da bi ocenili koliko vam je ovo moje iskustvo relevantno za vaš slučaj).Nekad sam imao 2 seta na odvojenim felnama al mi je postalo fizički prenaporno da se drndam sa tim.
Inace, vozim Octaviu staru 3 meseca, došla je na novim letnjim gumama Goodyear efficientgrip.
Na testovima su uglavnom poređenja premijum AS guma sa premijum letnjim gumama. Većina iskreno ovde i ne kupuje premijum letnje gume, tako da su na slične ili lošije performanse već navikli. Što reče jedan član foruma, sa svojih 100ks je uglavnom najbrži na putu. Tako da u realnosti, ko ne koristi svoj automobil do krajnjih granica (ili stazu), već za normalnu vožnju, neće se nikada naći u situaciji koja će ga neprijatno iznenaditi.
ovih dana se mislim da li da kupim neke premijum AS gume i da prodam letnje, ili da uzmem set zimske gume i felne. Inace, vozim Octaviu staru 3 meseca, došla je na novim letnjim gumama Goodyear efficientgrip.
Pa nije baš. Imaju znatno gore karaketristike na suvom i od srednje klase guma, pa i od budžet klase.
Ljudi, nemojte tako olako da unosite zabunu u temu. Nema potrebe osim ako niste vulkanizer.Postoje testovi pa prvo proverite malo. Kako da premijum AS guma bude gora od budzet gume po tako "zahtevnim" uslovima voznje kao sto je suv asfalt? I da li je suv asfalt za vas vrhunski kriterijum za kupovinu gume? Imate li predstavu koja moze da bude razlika izmedju jedne iste gume sa 8 mm dubinom sare i 2 mm dubine sare (ako je isti vozac i isto vozilo). A opet kolika je razlika za dva ista vozila a da pri tome prvi auto vozi pazljiv vozac koji se manje-vise pridrzava ogranicenja a drugi auto vozi neko ko divlja pa sad tu ukljucite razlike u gumama. Da ne filozofiramo, cinjenica je da AS guma zadovoljava sve potrebe normalnog i savesnog vozaca. I zasto ima manje udesa zimi, pa zato sto su tada svi pazljiviji. Ako nista drugo ja bih voleo da ne vidjam vozila koja se leti koriste sa zimskim gumama a verujte ima i takvih. Zasto bar oni nisu kupili AS gume - nije mi jasno. I jos nesto, trag kocenja pored uslova na putu, starosti (dubine sare recimo na kis) i kvaliteta gume, najvise zavisi od vozaca odnosno njegove brzine reakcije. Tacnije koliko je vozac koncentrisan. Vidjao sam u Beogradu vise puta na autoputu vozace koji kucaju poruke ili gledaju u mobilni pri brzini od 70-80 km/c pa zamislite njegovo kocenje i da li vrede najskuplje letnje gume naprimer.
Како ти се чине те гуме за сада?