0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Nije rekao da je konkretno u alternatoru problem, možda je i neki modul od njega ili neka žica. Treba to skinuti i ispitati sve. Ako je baš do alternatora, onda ću videti sa auto-električarom šta predlaže.
Skupa igranka ali recimo softverski iskljuciti dpf, bez da se fizicki odstranjuje, voziti par dana zarad testiranja rada motora. Ima, nema promena...
Sigurno je do DPF-a. Nece ti pokazati nista na dijagnostici nego će ti vremenom sve više vremena raditi regen.Inače na ispod 200km je normalno u gradu za taj motor ali nije normalno sto će mu trebati dosta drugo da ih odradi.
Meni je u početku trebalo 20tak min. Oko 25km, zavisno od brzine. I onda je krenuo da produžava, poslednjeg puta oko 60 km da završi regen. Na dijagnostici sve normalno, svaki senzor ispitan. Ne znam da li ti bord prikazuje potrošnju u leru ali kada voziš konstantnom brzinom na otvorenom, imaćeš bas povećanu potrošnju, nevezano da li je nagib ili ne. Obrtaji podignuti. Tako znas kad ih radi.
Samo me zbunjuje sto dijagnostika pokazuje problem sa alternatorom, a on je ispravan.