Autor Tema: Noćna mora sa krivljenjem diskova  (Pročitano 161 puta)

srsa, Bingodalton, ivanovitzz, nelle, Mickey, Sinovac i 19 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži MickeyZapočeo temu

Noćna mora sa krivljenjem diskova
« poslato: juče u 13:53 »
Pozdrav svima

Priča počinje ovako,auto kupljeno 3 god staro (2016 godište) Octavia 1.6 81kW DSG sa 170 000 u fantastičnom stanju i sve super do unazad 2 god kada počinje lagano podrhtavanje papučice kočnice koje je donekle i bilo podnošljivo.U tom nekom periodu pločice su se potrošile pa sam zamijenio i diskove,stavio polovne sa druge škode koji su bili u boljem stanju nego moji što se tiče istrošenosti,pločice TRW nove.Sve super 20tak dana i cca 1500-2000 km kada počinje ponovno podrhtavanje kočnice(volan ne trese nikako).Kupim i nove TRW diskove,20 tak dana i opet isto.Svaki put sve detaljno očišćeno glavčine,klizači itd.Mjereno komparaterom glavčine obe bacaju 0.01 mm što je ok,kad stavim nov disk i mjerim komparaterom 0.04 mm baca(mjerio na drugoj istoj takvoj octaviji samo ručni mjenjač na kojoj nema nikakvih vibracija,dobijem iste vrijednosti).Nakon toga još dvaput obrađivani i stari i novi diskovi i sve isto se ponavlja.Na trapu sve uredno kao novo,nema nigdje lufta.
Na autu je FS III čeljust.
Da li je imao netko sličan problem i kako ga je riješio,ako ga je i riješio??
  • Vozi: Škoda Octavia 1.6 TDI 2015

Na mreži DJM

Odg: Noćna mora sa krivljenjem diskova
« Odgovor #1 poslato: juče u 14:45 »
 Pošto si rekao da je sve tako lijepo detaljno očišćeno i nosač ploče čist onda jedino što mi pada na pamet je sam kvalitet disk ploče jer ima dosta kopija iako piše da je TRW , ja bi preporučio ATE ali prethodno da ga vidiš da je to masivan i težak disk kao original fabrički jer većina tih što vibriraju je tanji i sa manje materijala pa se stoga i lako pokrive odnosno dobiju dilataciju na grijanje hlađenje postoje diskovi od jedne Nemačke firme ali sam joj zaboravio naziv nešto sa N počinje ,a  koji prave osim keramičkih i obične masivno kvalitetne diskove , ali sa original ATE nećeš sigurno pogriješiti
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Bingodalton

Odg: Noćna mora sa krivljenjem diskova
« Odgovor #2 poslato: juče u 20:07 »
Jesi merio disk i posle pojave vibracija?
Jel se iskrivi ili je ravan?

Ako je ravan i kvalitetan, ja bih se vise fokusirao na oslanjanje.
Recimo zasnji Silen blokovi, prednjih viljuski naravno.
Ja sam osetio lupkanje na mom, a kod majstora i na reglazi kazu sve utegnuto.
Prilikom njihove zamene (na svoju ruku), novim originalnim, ustanovili smo da su zadnji bili za zamenu i gde je lupkalo.
Takodje je umelo da stvori vibracije prilikom kocenja sa vecih brzina.
To im je boljka, kao i skripanje istih.

Luft u stapu amortizera mozda, solje,...ima dosta sitnica. Ali trebao bi da osetis neki luft preko neravnina, lezecih, voznjom kaldrmom,...
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Na mreži observer

Odg: Noćna mora sa krivljenjem diskova
« Odgovor #3 poslato: danas u 09:56 »
Možda su stvarno loši materijali diskova. Sećam se svoje (nove) Fabije i njenih diskova kojima je bilo dovoljno samo jedno jedino oštro kočenje na autoputu (izbegavanje sudara) po suvom i sunčanom danu (dakle nije bilo prolaska kroz vodu posle toga), da postanu krivi (od tada mi je pedala stalno vibrirala). Nije se dugo zadržao taj auto kod mene.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži DJM

Odg: Noćna mora sa krivljenjem diskova
« Odgovor #4 poslato: danas u 10:49 »
 Evo mali update po pitanju kupovine kočionih diskova došao sam do branda evo kome se radi , jako jako kvalitetna roba po fer cijeni sem ovih keramičkih imaju klasične čelične robusne diskove
 
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži DJM

Odg: Noćna mora sa krivljenjem diskova
« Odgovor #5 poslato: danas u 13:29 »
Možda su stvarno loši materijali diskova. Sećam se svoje (nove) Fabije i njenih diskova kojima je bilo dovoljno samo jedno jedino oštro kočenje na autoputu (izbegavanje sudara) po suvom i sunčanom danu (dakle nije bilo prolaska kroz vodu posle toga), da postanu krivi (od tada mi je pedala stalno vibrirala). Nije se dugo zadržao taj auto kod mene.
naravno štedi se na obradi i materijalima eto primera i na fabričkim a kamoli jeftinim zamenskim , naizgled prost mehanički dio , ali zahtijeva sem odlivka i precizne mašinske obrade i kaljenje da bi se dobila strukturna čvrstoća sredine a to znatno poskupljuje proces izrade i kvaliteta e to je oblast za mašince iz tehnologije materijala i pod termička obrada
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW