Autor Tema: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke  (Pročitano 110710 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže lipovaccc

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #435 poslato: 21. Apr, 2018. 20:26 »
Nzm zasto si tako odbojan prema tri cilindra to postaje normalno

Evo u firmi mog oca jedna fabija mk3 je za godinu dana presla 100 000km  niti trosi ulje (za 15000km potrosi oko pola litre ulja ) a gazi se stalno pun gas  a tih fabija ima 20tak komada i sve su 1.0mpi 75ks i ni jedna nije imala frku sa motorm .

Oktavija 1.0 tsi trenutno gazi oko 50 000 km za 6 meseci isto bez problema .

Drugarica je skoro kupila novog Minija sa 1.5 motorm i ima 3cilindra i kostao je kao oktavija vrs .


  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god


Van mreže vojkan85

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #436 poslato: 21. Apr, 2018. 20:35 »
Sve je to već pre napucano sa tri cilindra. Nije problem sada na malim kilometražama, ali šta posle kada auto dođe do 200k km? Izvlače previše iz malih motora, što nije dobro niti može biti jer ga guraju do limita.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže Peja

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #437 poslato: 21. Apr, 2018. 20:36 »
Dok ima 4 cilindra u ponudi, 3 nisu neophodna  ;)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži URKE 80

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #438 poslato: 21. Apr, 2018. 20:46 »
Amin

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #439 poslato: 21. Apr, 2018. 21:22 »
Sve je to već pre napucano sa tri cilindra. Nije problem sada na malim kilometražama, ali šta posle kada auto dođe do 200k km? Izvlače previše iz malih motora, što nije dobro niti može biti jer ga guraju do limita.
O tome će razmišljati oni koji kupe sa 200hkm. Ovima što kupuju nove, ako ne voze po 50.000km za manje od godinu dana, nije to briga. A da troše malo to stoji. I lepo rade za 3 cilindra. Ja bih uzeo, a ranije sam isto bio odbojan prema toj tehnologiji dok ju je koristila fabija 2. Danas je druga priča.

Van mreže vojkan85

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #440 poslato: 21. Apr, 2018. 21:24 »
Napredovalo jeste sigurno jer je tehologija i sve drugačije ali jedinu poentu imaju u gradu. Kao SDI i to je to. Putovanja sa njima i malo jača gaženja gde je auto nakrcan, mislim da nema smisla.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže adamGT

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #441 poslato: 21. Apr, 2018. 21:44 »
Mnogo su porasli standardi ako pričamo o automobilima za normalnu upotrebu, malo vam je 110 ks i 200nm? Pa to je pre nekih 10 godina bila misaona imenica za vecinu malih gradskih automobila,to su skoro pa performanse nekada golfa GTI recimo. Ja razumem da ovakve forume posecujuju ljudi koji su ,, opterećeni" automobilima ali dajte malo budite realni

Sent from my Redmi 3S  


Van mreže lipovaccc

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #442 poslato: 21. Apr, 2018. 21:48 »
Čudnog sveta ima uvek

Evo fabija mk2 2013god u firmi ima 320 000km i to sa ozloglašenim 1.2 htp motorm od 69ks . I to njih 20 tak koamda sada su prodane mozete ih videti na oglasima mada je na većini vraćena Km .

U firmi ima 80 vozila marke Skoda i problemi su uvek počinjali na oko 200 000km  bez obzira na motor bio 1.0 ili 2.0 . Čak je bilo slučajeva velike potrošnje ulja na 2.0 tdi  i to Superb mk3 na 5000km od servisa popio svo ulje iz kartera na kraju morali zamene motor . Na oktaviji  fl  1.6 tdi  pukao fabriči kaiš motor prezupčio na nekih 30 000km . Nema pravila .

Ova oktavija 1.0 Tsi ce do kraja godine imati oko 150 000km pa cu da vam javim kako se pokazala .


  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže vojkan85

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #443 poslato: 21. Apr, 2018. 23:36 »
Nisu porasli apetiti nego se prati tehnologija. Taj Golf GTI bi i danas radio i nadmasio svaki noviji auto jer nema 1000 senzora i elektronike u sebi. U 3 cilindra da stavis tu snagu od 120+ konja je kao da spakujes stvari u kofer i ne diras ga jer znas da ces ako ga pipnes da se razleti. Auto nije mala investicija pa moras da uzmes u obzir i odrzavanja i sve ostalo.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže nelle

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #444 poslato: 22. Apr, 2018. 00:32 »
Kad sam svoju O3 kupovao razlika između nje i 1.0 je bila oko 2500. Nisam o 1.0 ni razmišljao, bilo mi je besmisleno. Da je 1.0 bila 14500 kao danas, uzeo bih bez razmišljanja, imajući u vidu lične potrebe!?  :o  :P. Nije to što mislite...

Logika je sledeća: godišnje pređem 15-20kkm, za 7-8 god. taj auto će biti jedan od boljih polovnjaka TE STAROSTI tada u oglasima. Neće još hvatati tih 200kkm. Daleko od toga da je i 1.2 i 1.0 poželjan kao 1.6 ili 2.0tdi, ali košta neuporedivo manje. Što se tiče pouzdanosti, stvarno treba da je vlasnik maler da autu na toj kilometraži nešto fali. Verujem da se dešava, ali je retkost. A desi se, kako pišu ljudi, da se mali motori voze mnogo više bez problema. Npr. drugar je na Z10 sastavio 270kkm za 9 god. bez problema na plinu i prodao ga zato što ga je smorio auto bez klime...
Taj izbor kubikaže i broja cilindara se pravi na osnovu ličnih potreba, a ubeđen sam da će umerenu eksploataciju prosečnih potreba svaki završiti bez kvarova. Posle počinju kompromisi i rizici. Prvog vlasnika teško da će dotaći ako ga ne izloži ekstremnoj eksploataciji...
  • Vozi: O3 fl 1.2 tsi

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #445 poslato: 22. Apr, 2018. 06:26 »
I pojam "bez problema" je individualan. Nekome je to bez i jedne zamene dela, neko u to ne računa zamene ležajeva, kvačila, letve volana i sl. Moj drugar u porodici ima 2 punta (FAS). Oba nova kupljena, čovek je odličan vozač i ne voze se puno. Kvačilo na puntu ako izdrži preko 80.000 je naučna fantastika. Menjali su set kvačila na oba na oko 40.000km. Letva volana na oba. Ležajevi točka svi do 35.000km na jednom, na drugom neprimetno kasnije. Sada je oko 75.000 i amortizeri su menjani pozadi, dolaze na red i prednji. Ali na autu "nema problema", valjda nije stao do sada. Isti slučaj moj burazer, kaže logan je dobar, nema nikakvih problema sa njim, a jednom mesečno me zove da me pita gde da reši ovaj ili onaj problem. Kada mu kažem, kako nema problema kada se jednom mesečno nešto kvari, on kaže ma dobro, to nisu problemi, nije ga ostavio na putu. =))

Van mreže nelle

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #446 poslato: 22. Apr, 2018. 10:22 »
Ma,da fobija24. Slažem  se i s tim u potpunosti.
Pod pojmom "bez problema" lično bih svrstao održavanje koje redovno propisuje fabrika i zamene potrošnih delova u "razumnom" roku. Npr. kvačilo oko 150kkm, amortizeri preko 100kkm itd. Ostalo su loša očekivanja koja prouzrokuju dezinformacije...
  • Vozi: O3 fl 1.2 tsi

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #447 poslato: 22. Apr, 2018. 10:52 »
Nisu porasli apetiti nego se prati tehnologija. Taj Golf GTI bi i danas radio i nadmasio svaki noviji auto jer nema 1000 senzora i elektronike u sebi. U 3 cilindra da stavis tu snagu od 120+ konja je kao da spakujes stvari u kofer i ne diras ga jer znas da ces ako ga pipnes da se razleti. Auto nije mala investicija pa moras da uzmes u obzir i odrzavanja i sve ostalo.
Pa taj 1.0 sa 110ks nije ni previse nasviran,manje nego oktavija vrs (122.5 ks po litru). Da ne pricano o nekim kolima (za svakodnevnu upotrebu) koja imaju po 190ks po litru.
Mnogo gledamo snagu kroz prizmu stare tehnologije (pre 15 godina 2.0 je pravio 110ks),danas obicna kola imaju mnogo vise snage nego ranije. Sad vise manje svaki gradski auto ima verziju sa oko 200ks,nekada je ta snaga bila pojam i u E segmentu,ali vremena se menjaju.
Za tu 1.0tsi ne vidim nista sto bi trebalo da brine prvog vlasnika (za koji je i auto namenjen) osim eventualno grubljeg rada (mada daleko od toga da su redni cetvrtaci sampioni ugladjenosti a kamo li zvuka). To kakav ce biti za drugog ili petog vlasnika njega me zanima,sada je garancija 5 godina,za to vreme vecina odluci da promeni auto(ili istekne lizing,ko je tako uzeo) i on nikakve probleme sa tim autom nije imao(a i ako jeste,proizvodjac je to resio u garanciji). Auto industrija apsolutno ne razmislja o drugom vlasniku.

Van mreže Peja

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #448 poslato: 22. Apr, 2018. 11:28 »
Auto industrija apsolutno ne razmislja o drugom vlasniku.
Upravi tako. Ovde je VW izbacio Porshe kreditiranje iz ponude finansiranja. Nude iskljucivo lizing. 3-5god i auto ide dalje, a ti opet novo na lizing.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina nove Oktavije 3: saveti, iskustva, preporuke
« Odgovor #449 poslato: 22. Apr, 2018. 11:36 »
Ako i pomisle na njega definitivno ne idu na kartu da ga auto koji je kupio po mnogo nizoj ceni sluzi bez greske,vec da ako mora nesto da menja to nesto bude poskupo (i po mogucnosti nedostupno van ovlascenih prodavaca). I onda kroz te troskove ga "nateras" da razmislja o novoj alternativi gde opet bolje profitiras.