E super u pola posta me je prekinulo vrijeme za editovanje. Idem ponovo.
Uglavnom snop od desetak žica promjera 0.20-0.22mm ubilo se za pokidati. Kada se konačno odvrnu ta četiri šarafa kutija se (zapravo njena polovina sa el.motorom i turbinom) skida prvo 3-5 mm prema sebi a onda prema dole. Još jedna napomena sve gore navedeno je vrlo prljav i garav posao tako da mi je mobitel sa kojim sam započeo foto-dokumentovanje sada na čišćenju!
Kada sam odvojio kutiju prvo što mi je privuklo pažnju je činjenica da motor uopšte nije hlađen. Pazi, radi se o motoru koji ima više od 200W a nema nikakve naznake hlađenja čak ni indirektnog.

Ovo je kompletna polukutija slikana sa unutrašnje strane iz koje se jasno vidi da je obloga motora kao čaša, ona četiri otvora u potpunosti zatvore gumeni držaći motora. Ti držaći su urađeni kao klizači sa malim konusom na vrhu i kada se poredaju oko motora skliznu skupa sa njim u čašu a tim konusima se sve skupa fiksira. Peta rupa sa gornje fotke je utičnica odnosno konektor motora. Ovdje sam izgubio više od pola sata da ta konektor oslobodim, na kraju sam ga doslovno iskopao. Isti izgleda ovako

ovo mu je radni položaj

Da bi došli u ovu poziciju slobodno prije toga uzmite neko opuštajuće sredstvo pivo, rakiju laki opijat bilo šta jer..
Turbinsko kolo u potpunosti prekriva konektor, žice su odsječene u milimetar, gumeni držači neće da idu skupa i svaki moraš potezati posebno a da ih ne oštetiš tako da je vađenje el.motora mučna borba mm po mm. I kada konačno motor bude vani njegov konektor i dalje bolesno drži kutiju.
E kada je napolju i motor i turbina i konektor onda vidite da su bilo kakvi zahvati jednostavno nemogući, turbinsko kolo je napresano na osovinu i bez ikakvih ojačanja za svrhu skidanja, vrh osovine motora nema centrirajuću rupu tako da alat za svlačenje i da hoćeš - nećeš pravilno postaviti, nosači ležajeva su za bokove vezani razvrtanjem tako da ih rastaviti može samo brusilica, gornji ležaj (gdje je turbina i četkice zapravo čitav sklop) je blindiran zbog radio smetnji i na sve to su dodate još po jedna feritna zavojnica za svaku četkicu.. drugim rjećima ZBOGOM REPARACIJO!
Tada sam se prisjetio postava u ovoj temi gdje jedan kaže .. treba paziti na neke žice ali je relativno lako.. a drugi daje link lika koji je uspješno izvršio zamjenu piksni .. idi molim te - da poziv na taj link daje AV upozorenje.
Kako to izgleda kod mene vidite na slikama niže



Sve u svemu čorav posao.
Jedino što se može je sljedeće; kompletan el motor sam okupao u sredstvu za deblokadu kočionih čeljusti, nakon čekanja od još jedno pola sata sve sam zrakom ispuhao u nadi da je nešto od tog silnog zraka došlo i do gornjeg ležaja, četkica i ko zna čega još u toj blinda kutijici.
Vračanje u početni položaj je teže nego rastavljanje, zato što pored svih gore pobrojanih dijelova koji neće da surađuju sada imate još i dvije žice koje svojom dužinom ne dozvoljavaju da gumeni odstojnici uđu u ležišta za koja sam tek tad vidio da su asimetrična - i opet borba mm po mm. Nakon ukupno 3.5 sati motor je ponovo bio u kutiji i spreman za probu.
Nikako nebi trebalo da probate motor dok potpuno ne sastavite kutiju. Ovo kažem zato što ja jesam probao i dobio sam rafal kapljica "klinera kočionih čeljusti"- motor jesam ispuhao ali turbinu NISAM.
Nakonkomplettiranja kutije ponovio sam probu i dobio gotovo nečujan rad u položaju 1 i 2 nešto buke na 3 i na 4 orkan. Probu sam radio sa prespojenim otporničkim blokom.

Prespajanje sam uradio žicom za lemljenje 0.8mm jednostruko sa tačkom topljenja 165 C, iz sljedećih razloga, hajde štoje kodmene nekoprije samo umočio blok u rupu, ali kada pokušate to zakačiti kako treba jasno se vidi da kompletan blok stoji "teoretski" naopako, odnosno prvi je struji zraka izložen tremoprekidač pa onda ide pasiva sa otporima! Okreni obrni tako jedino možeš zatvoriti u montažni položaj!