0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Mislim da nije problem u bobini nego ljudi teraju jedne iste svecice dok god ide. Svecice se menjaju na tacnom intervalu kao i ulje.Huawei P6 TT
Neko reče na prošloj strani da je 1.2HTP Češki motor sa znakom VW, nastao od starog Škodinog motora.
za 1.2 HTP obavezno da se ima rezervna bobina, iskustvo me naucilo, da ne kazem namucilo . ako je taj motor akan auto putem, onda ga treba izbeci definitivno jer sam kod svog mehanicara video sluzbeni polo sa tim motorom koji je vozen stalno 140 na autoputu i riknuo motor na 70 000. ali evo i drugacijeg iskustva, caletova sluzbena 1.2 htp mk1 je presla 320 000 za 4 godine bez ikakvih vecih problema (bobima i lambda sonda samo) cak ni kvacilo nije pipnuto, a auto je muski vozen, doduse nije silovan auto putem
Nameravam kupiti fabiju mk1, ali bih voleo da mi se malo pomogne oko izbora benzinskog motora? koji? zasto? trocilindras da ili ne? hvala na odgovorima.