Autor Tema: Octavia RS 230 special edition  (Pročitano 5279 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže FilipZapočeo temu

Octavia RS 230 special edition
« poslato: 20. Feb, 2015. 11:54 »
http://www.worldcarfans.com/115022089167/skoda-octavia-rs-230-special-edition-announced

ako ovako ostane, mlako, ista spoljašnost, a i stock 2.0 TSI motori iz O3 RS-a na valjcima izbacuju 230+ konja
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #1 poslato: 20. Feb, 2015. 12:46 »



Na mreži bugarin

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #2 poslato: 20. Feb, 2015. 12:52 »
nije sve u KS, a i koliko vidim u tekstu akcenat je na elektronici na prednjoj osovini................
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #3 poslato: 20. Feb, 2015. 22:49 »
Najbrža Škoda ikada

Model RS 230 ima 10 "konja" više nego standardna Octavia RS, što znači da 2.0 litarski TSI proizvodi 230 ks (169 kW).
Dodatna snaga doprinela je da automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,7 s, odnosno za 0,1 sekundu brže od klasičnog RS modela.
Povećana je i maksimalna brzina i to sa 248 km/h na 250 km/h.
Octavia RS 230 je ujedno i prva Škoda koja je standardno opremljena elektronskom kontrolom diferencijala prednje osovine.
Na taj način unapređeno je ponašanje automobila prilikom bržeg prolaska kroz krivine.
Škoda Octavia RS 230 će se naći u prodajnim salonim u junu 2015.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=960162&fs=1
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #4 poslato: 03. Mar, 2015. 17:11 »
Još koja slika. Detalj: RS bedž ima crno V i malo je veći od standardnog.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #5 poslato: 03. Sep, 2015. 20:08 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #6 poslato: 10. Sep, 2015. 10:16 »
Skoda Octavia RS 230 - test driving moments from Slovakiaring
https://www.youtube.com/watch?v=qu9o3k-CbHg
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #7 poslato: 30. Sep, 2015. 12:16 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #8 poslato: 30. Sep, 2015. 17:19 »
Само гас, до лимита :RR)





Van mreže FilipZapočeo temu

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #9 poslato: 30. Sep, 2015. 20:15 »
ima kadar i kada nos mnogo ponire pri maksimalnom kočenju, a zadnji deo se nenormalno podigao

i RS verziji treba naknadno promeniti opruge kao i ostalim, naravno :)

evo te scene:

« Poslednja izmena: 30. Sep, 2015. 20:24 Filip »
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži zare

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #10 poslato: 30. Sep, 2015. 21:37 »
Od kada nisam cuo za Hansa Joakima Stuka :).

Sa onako malim profilom gume i sa pravim vozacem i nije neki problem voziti na felni ;).

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #11 poslato: 30. Sep, 2015. 22:18 »
ima kadar i kada nos mnogo ponire pri maksimalnom kočenju, a zadnji deo se nenormalno podigao

i RS verziji treba naknadno promeniti opruge kao i ostalim, naravno

И мени је упао у око тај детаљ, и запитах се како би се понашала са опругама неког од реномираних произвођача и да ли бих их стављао на нов ауто од 30.000+ евра који је из фабрике изашао као "спортски" настројено возило :-X wac1

Van mreže FilipZapočeo temu

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #12 poslato: 30. Sep, 2015. 23:02 »
pa kao i sve ostale Škode, ponašala bi se mnogo bolje...  :) čak i osnovne Eibach ProKit su za ove fabričke nazovi "sportske" wall1 pojam... meni se auto ne ljulja, ne naginje i posebno ne ponire kao ova prilikom jačeg kočenja, uostalom čim se stavi demontirana fabrička opruga pored kvalitetne aftermarket razlika je ogromna, i u broju navoja, i u njihovoj debljini

naravno da bih to promenio, ali u slučaju RSa od oko 25 hiljada to bi najverovatnije bio neki Bilstein komplet - amortizeri i opruge

samo pogledaj Briskodu npr., mislim da od svih O2/O3 RS automobila (a tamo ih bar ima u ogromnom broju) ni 5% nemaju fabričko vešanje - to nešto govori (pritom nisam mislio da imaju višak para :D )
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #13 poslato: 30. Sep, 2015. 23:17 »
ali u slučaju RSa od oko 25 hiljada to bi najverovatnije bio neki Bilstein komplet - amortizeri i opruge
Као што знаш и сам имам такав комплет и презадовољан сам, потврђујем у потпуности твој опис понашања аутомобила...али, више сам поставио реторичко питање, јер мислим да је стварно бзвз осјећај извести из салона ново возило од најмање 25.000 евра и возити га на дизалицу и расклапање па га у сопственој режији побољшати за тричавих 600-700 евра...право питање је због чега фабрика то не уради (бар на оваквом моделу), није баш да им нису доступна боља вјешања из групације, па зашто не и сарадња са Bilstein-ом, KW-ом, H&R-ом или ким већ wac1

Van mreže FilipZapočeo temu

Odg: Octavia RS 230 special edition
« Odgovor #14 poslato: 30. Sep, 2015. 23:56 »
Citat
мислим да је стварно бзвз осјећај извести из салона ново возило од најмање 25.000 евра и возити га на дизалицу и расклапање па га у сопственој режији побољшати

meni ne bi bilo glupo :B=)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip