Autor Tema: Kupovina Yeti-ja  (Pročitano 27775 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže bugarin

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #60 poslato: 22. Sep, 2015. 14:08 »
Gresis
Svedska  95 - 1.40 eura
                98 - 1.45 eura
            Dizel - 1.37 eura

Svajcarska. 95 - 1.38 eura
                   98 - 1.41 eura
               Dizel - 1.31 eura
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #61 poslato: 22. Sep, 2015. 15:47 »
Hvala puno na savetima.

Raspitaću se i kod ostalih nego svi su mi na preko 100km ali nema veze. Ovi ovde su mi nekako loš utisak ostavili, ne znam... Od čekanja (na ponudu, a tek isporuka) preko kapare do cene. Zamislite, pregovarate s nekim za auto i on vam 'ladno kaže cenu krajnju cenu sa željenim dodacima koja se završava na 990 i to onako iz glave. Pa nije ovo tv shop  ili Idea =))

Na mreži MAKS

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #62 poslato: 22. Sep, 2015. 20:35 »
Gresis
Svedska  95 - 1.40 eura
                98 - 1.45 eura
            Dizel - 1.37 eura

Svajcarska. 95 - 1.38 eura
                   98 - 1.41 eura
               Dizel - 1.31 eura
Ok . Onda se to promenilo u korist benzina mislim stetu.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže mlax

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #63 poslato: 27. Sep, 2015. 20:42 »
To htedoh i ja da napisem. Samo u apsurdistanu je dizel skuplji od supera.
To je posledica stanja na trzistu. Prosecan Srbin se hvata dizela ko pijan plota pa cak i ako prlazi 5.000km godisnje. Ovde je, bar za vecinu, dizel zakon i ne vredi za njih nikakva racunica isplativosti dizela u odnosu na predjenu kilometrazu.
E sad normalno je da trgovci i proiyvodjaci naftnih derivata koriste takav stav i deru ovce, jer, realno, to i zasluzujemo. Zbog toga je ovde dizel skuplji od benzina.
« Poslednja izmena: 27. Sep, 2015. 20:44 mlax »
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže markoko

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #64 poslato: 03. Okt, 2015. 20:50 »
vozim 2.0tdi po teskim terenima blatu itd. ja samo ubacim u prvu i okrecem volan on sam sve ostalo. eventualno nekad treba gas ne znam kako se ponasaju turbo benzinci ali pretpostavljam da slicno kao benzinci stalno traze gas i sl. pa ne bi imao po terenu uzitak. posto tebi treba auto samo zimi po snegu onda je tsi ok izbor. za kuku ne znam a ja sam uzeo bez tocka i tako ga vozim pa kad bude gumidefekt gledacu stacu na kraju ne idem u neke terene gde nema nikoga, a na yetiu ti je sad serijskj senzor pritiska tako da ako ispusti guma malo pravac vulkanizer. gepek puno znaci posto je realno mali. ako stavis tocak ne mozes ubaciti normalni kofer u njega mozda jedan lezeci i to je to.

Van mreže Skorpion

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #65 poslato: 03. Jun, 2016. 20:43 »
Da ne otvaram temu, razmisljam za kupovini Yeti 1.4 TSI 125KS Outdoor Adventure.
U pocetku nije bila dilema za motor iako godisno prelazimo oko 20-25.000km ali posle prica sa probleme sa lancom malo sam zabrinut :(
Cena je 15.400eur dok dizel je 3.000eur skupji baska mnogo potencijalno kvarlivi delovi ( DPF, zamajac, EGR) i skupjo odrzavanje za bar 30% zbog cega ne vidim racunica za dizel.
Ovi dana idem do salon da vidimo sta ce da ponude. Yeti nemaju na stanje sa ovaj motor i mora da se poruci.

  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #66 poslato: 03. Jun, 2016. 21:45 »
Kad sam ja gledao, taj 1.4 tsi je bio od 150ks sa 4x4 pogonom. Ne znam koji ti pogon gledaš. Na internetu nisam našao ništa loše o tom motoru. Saznao sam da on gasi dva cilindra kad nije opterećen. Isto i tad, nije ga bilo na stanju i trebalo je da se čeka 90 dana. Na kraju sam se pokolebao i odustao od Yetija. Dizelaša je bilo na stanju i koštao je 20 000€ sa 4x4 pogonom, beli, Outdoor adventure oprema. I meni je (kao i tebi) izgledalo da je suviše skup. Test vozilo nisu imali ni u jednoj verziji.

Van mreže Skorpion

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #67 poslato: 03. Jun, 2016. 21:46 »
Svako mislenje je dobrodoslo :)

Nemam potreba za 4x4. Treba mi porodicno auto za niz BG zbog ivicnjake i lose puteve i po neki izlet na selo i planinu, svaki vikend magistrala 300km i jednom mesecno autoput 1.000km.
« Poslednja izmena: 03. Jun, 2016. 21:50 Skorpion »
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže mirkuk38

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #68 poslato: 04. Jun, 2016. 13:35 »
Ja sam bio tipovao na taj 1.4TSI ACT 150KS.
Postoji i "običan" 1.4TSI bez ACT (active cylindar technology) od 120KS čini mi se.

VW ACT

Ali je 2.0TDI bio na akciji kada sam naručivao auto, tako da me izašao tipa 500€ više.. pa sam ipak otišao na tu stranu. Mada verujem da je ovaj moderniji 1.4TSI sasvim odmeren motor za ovaj auto, pogotovo za porodičnog čoveka koji ne vozi trke.
Naravno, motor može da se chipuje, i bila bi grehota to ne uraditi :).

4x4 isto nije potreban ili neophodan (za čoveka koji vozi po drumu). Mada bilo je situacija kada bih bio sigurniji u auto da sam ga imao (neočišćen planinski prevoj tokom mećave ili jurcanje uz serpentine.. ali to je sve moj ćef, normalan čovek uglavnom ne ulazi u takve situacije).

Van mreže vnov

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #69 poslato: 04. Jun, 2016. 14:53 »
Da ne otvaram temu, razmisljam za kupovini Yeti 1.4 TSI 125KS Outdoor Adventure.
U pocetku nije bila dilema za motor iako godisno prelazimo oko 20-25.000km ali posle prica sa probleme sa lancom malo sam zabrinut :(
Cena je 15.400eur dok dizel je 3.000eur skupji baska mnogo potencijalno kvarlivi delovi ( DPF, zamajac, EGR) i skupjo odrzavanje za bar 30% zbog cega ne vidim racunica za dizel.
Ovi dana idem do salon da vidimo sta ce da ponude. Yeti nemaju na stanje sa ovaj motor i mora da se poruci.


1.4TSI kao i 1.2TSI više nemaju lanac nego zupčasti kaiš.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže muki85

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #70 poslato: 23. Avg, 2016. 13:06 »
Poštovane kolege forumaši i ljubitelji Škode,

kao i kolega Skorpion, i ja tipujem na Yeti Outdoor Adventure sa 1,4tsi motorom od 92kw, koji je sada na nekoj akcijskoj ceni od 15.500 evra. Dizeli su realno preskupi, iako bih voleo da mi nov auto bude sa dizel motorom, ne mogu da se finansijski toliko ispružim. Interesuju me generalno iskustva sa 1.4tsi motorom, ako ih uopše ima. Gledao sam neke video recenzije, ovaj motor mi se čini poprilično bučan, kako spolja tako i unutar kabine? Jel ovakav nemiran rad ima takođe i 1.2tsi motor? Da li je Yeti generalno bučan u vožnji, mislim na rad motora i buku od vetra pri većim brzinama zbog kockastog oblika?

Hvala unapred, Marko

Van mreže baroko

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #71 poslato: 01. Nov, 2016. 21:32 »
 Nov sam na forumu.
Kupujem Yeti Outdoor Adventure 1.4TSI 4x4. Uplatio sam depozit, isporuku očekujem za 60 - 90 dana, ali još uvek mogu da menjam dodatnu opremu. Potrebne su mi neke dodatne informacije.
 Ni ovi moji prodavci ne znaju šta je priprema za vučnu kuku, šta je kuka a šta kuka sa adapterom. Ovo pitanje je već bilo postavljeno u ovoj temi na forumu ali je ostalo bez odgovora, interesuje me da li ga je neko u međuvremenu razrešio .
 Da li je moguće da u osnovnom setu opreme nema ni dizalice ni ključa za točak, praktično ništa od alata osim kompresora i hemije za popravku guma? Šta ste vi koji imate Yetija dobili uz njega? Da li je neko kupio rezervni točak normalnih dimenzija
 i probao da ga namesti u donji deo prtljažnika? 
 

Van mreže Dare4x4Započeo temu

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #72 poslato: 01. Nov, 2016. 22:08 »
Ja sam odustao od Yetija. Tačnije, nisu umeli da mi uzmu pare. Bilo je jako, jako blizu. Otišao sam s namerom da ga uplatim ali su promenili uslove i to me odbilo. Kasnije sam se skroz ohladio :(
Inače udubljenje za rez. točak je jako malo i potreban je onaj stiropor okolo ili neka improvizacija da bi se stavio kako  dolikuje. Gepek bude dosta plići.
Meni se čini da je isplativije kuku naknadno ugraditi. Plašili su me da ne može ali s obzirom na to koliko su bili ozbiljni u svemu, ja im nešto ne verujem. Na internetu sam video da u slučaju fabričke kuke, na braniku postoji poklopac koji se skida i kuka se tu ubaci. Ne izgleda mnogo lepo jer ostane velika rupa.
Dalje, u mom slučaju nije uopšte bilo u ponudi nikakvo test vozilo, čak ni dizel koje prodaju ponajviše. I na to sam pristao ali umesto 500€ (koliko su prvo rekli) zatražili su depozit od 1500€ i to me odbilo.

Van mreže zix

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #73 poslato: 03. Nov, 2016. 15:54 »
Ja sam dobio samo kompresor i set za krpljenje. Nema dizalice, nema ključa (isto je i u Toyoti). Dare je u pravu za rezervni točak.
Odgovor za kaparu: bilo je i drugih prodavaca koji bi verovatno prihvatli 500€. Dok sam ja dao 10x više kapare i ne vidim u čemu je tu problem. Pri tome sam dobio popriličan popust.
« Poslednja izmena: 03. Nov, 2016. 15:58 zix »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže batke

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #74 poslato: 03. Nov, 2016. 19:05 »
Dalje, u mom slučaju nije uopšte bilo u ponudi nikakvo test vozilo, čak ni dizel koje prodaju ponajviše. I na to sam pristao ali umesto 500€ (koliko su prvo rekli) zatražili su depozit od 1500€ i to me odbilo.

Izvini, a kod kog dilera si bio? Neko od Beogradskih ili ne?
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"