Autor Tema: Kupovina Yeti-ja  (Pročitano 30290 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže muki85

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #120 poslato: 06. Feb, 2017. 13:39 »
Ok, uzeću i tu lumbalnu podršku :)

Tempomat neću uzimati, zato što godišnje od dužih relacija imam samo jedno more i eventualno još jedno putovanje vani, a i što se tempomata tiče, koliko god da je dobar, toliko je i loš (drug je zadremao pod tempomatom...).

Držač za naočare sam uzeo još u startu jer je džaba... :)

A taj paket za loše puteve je preporučljiv za offroad vožnju, ili generalno? Pošto idem po ruralnim naseljima, ali je svuda asfaltirano, ili makar ima tucanika ako ništa drugo...

Za rezervni točak se ozbiljno razmišljam, sa 416 litara spadne na 322 litra, što je 25%. A Yeti uzimam upravo zbog komfora... Ne znam šta mi je alternativa, da rizikujem, ili da za duža putovanja kupim gumu koju ću da ubacim u gepek sa strane pored stvari i da je upakujem u neku lepu torbu...


Van mreže lipovaccc

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #121 poslato: 06. Feb, 2017. 13:52 »
Po meni nekako od svega ovoga najbolje uzmi rezervni tocak sta te briga nema posle da mislis
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže mirkuk38

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #122 poslato: 06. Feb, 2017. 14:54 »
Uzmeš ćopavu? Ili pomoć na putu?

Van mreže nikolaj

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #123 poslato: 06. Feb, 2017. 14:57 »
A taj paket za loše puteve je preporučljiv za offroad vožnju, ili generalno? Pošto idem po ruralnim naseljima, ali je svuda asfaltirano, ili makar ima tucanika ako ništa drugo...

Za rezervni točak se ozbiljno razmišljam, sa 416 litara spadne na 322 litra, što je 25%. A Yeti uzimam upravo zbog komfora... Ne znam šta mi je alternativa, da rizikujem, ili da za duža putovanja kupim gumu koju ću da ubacim u gepek sa strane pored stvari i da je upakujem u neku lepu torbu...

Yeti je sasvim dovoljno visok, tako da mislim da ti taj paket za loše puteve u tvom slučaju nije neophodan, a što se tiče rezervnog točka, ubaciš po potrebi za duže relacije točak iz zimskog ili letnjeg seta (u zavisnosti koje je godišnje doba ) da stigneš do prvog vulkanizera. Po gradu ćeš se već dovući do vulkanizera na krpljenje i sa gumom koja je ispustila. Zato su pametni ljudi izmislili Tubeles gumu.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Skorpion

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #124 poslato: 06. Feb, 2017. 15:34 »
Neznam za ostali ali ja gumu za 10god nisam promenio.Ako se dupne napumpam na kompresor i prvi vulkanizer :)
Za nedaj boze clanarina u AMSS je 2000din godisnje.
Sad citao u autobild da se ljudi zale na probleme sa kaisom na 1.4TSI. Zna neko nesto vise?
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže muki85

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #125 poslato: 06. Feb, 2017. 18:07 »
Pa ni ja nisam menjao gumu 10 godina, ali sam se mislio za ne daj Bože. Gledao sam malo vezano za repair kit na netu, mislim da neću uzimati gumu, možda naknadno da je upakujem u neku lepu torbu pa da je nosim za more. Svakako mi je gubitak od 100 litara tovarnog prostora ogroman realno, još malo pa će ispasti da ima isti gepek kao polo koji vozim (270 litara). Ja znam da su ljudi imali problema sa kajšem dok nisu ubacili lanac u novije serije, ali pričajući sa svojim prijateljem koji vozi treću Oktaviju za redom, sve je uzimao nove iz salona, on nikada nije imao problema sa kajšem, a baš je vozio 1,4ks sa 125 ili tada valjda 122ks, a za 6 godina je njom prešao 275 hiljada bez problema.

Van mreže muki85

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #126 poslato: 07. Feb, 2017. 02:51 »
U nekoj temi sam pitao, ali se ne sećam gde, pa bih molio vlasnike Jetija da napišu nešto vezano za samu vožnju, vidim da se po svim recenzijama po internetu žale na buku pri vožnji izazvanu od strane vazduha/vetra, pa bih voleo da iz vaših iskustava čujem da li je to primetno i koliko je to drastično? Ovo čisto pitam usput, ja sam se već odlučio :)

Van mreže joca 58

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #127 poslato: 07. Feb, 2017. 12:15 »
Pa ima buke vise nego npr.fabia ali meni to nije drasticno.Sama voznja(dsg) je uzivanje.
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens

Van mreže zix

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #128 poslato: 07. Feb, 2017. 12:26 »
Ja sam pre Yetija vozio fabiu 1.2 sa tri cilindra, tako da mi je Yeti bešuman. Naročito u 6. brzini.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže nikolaj

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #129 poslato: 07. Feb, 2017. 12:46 »
Ja znam da su ljudi imali problema sa kajšem dok nisu ubacili lanac u novije serije, ali pričajući sa svojim prijateljem koji vozi treću Oktaviju za redom, sve je uzimao nove iz salona, on nikada nije imao problema sa kajšem, a baš je vozio 1,4ks sa 125 ili tada valjda 122ks, a za 6 godina je njom prešao 275 hiljada bez problema.

Upravo obrnuto :) Do otprilike 2013 godine bilo je problema sa lancem na 1.2 i 1.4 TSI motorima, a onda su lanac zamenili kaišem, promenili položaj turbine, dodali par "konjića"( sa 105 na 110 KS kod 1.2, a sa 122 na 125 KS kod 1.4 ) i za sada se koliko ja znam ne žali niko.
Što se tiče buke, izraženija je na većim brzinama, kao i kod drugih automobila ovog cenovnog ranga, ali ništa strašno što se ne može rešiti pojačavanjem muzike. :)
« Poslednja izmena: 07. Feb, 2017. 12:52 nikolaj »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže zix

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #130 poslato: 07. Feb, 2017. 12:49 »
Čak je 1.4 TSI sa lancem imao većih problema od 1.2. Samo što je u Srbiji prodato više Yetija1.2 TSI, pa se o njima uglavnom piše.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže Skorpion

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #131 poslato: 07. Feb, 2017. 15:36 »
Evo sliku iz AutoBilda iz proslog meseca 01.2017.

Ljudi se zale na probleme sa pogonskim kaisem kod TSI motora.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže muki85

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #132 poslato: 07. Feb, 2017. 22:15 »
Drugari, još jednom da se zahvalim svima na pomoći. Za par meseci ću moći da kažem Jetijevski pozdrav! :)

Yeti je danas poručen :)

Od dodatne opreme na Outdoor Adventure sam uzeo sledeće:

Metalik Boja (Jungle Green)
LED zadnja svetla
Krovni nosači, srebrni
Sportske pedale
Sportski auspuh od nerđajućeg čelika
Bočne zaštitne lajsne, crne (aluoptik)
Al. felne Origami 7J x 17" - 4 kom srebrne
Mali kožni paket (3 - kraki sportski multifunkcionalni kožni volan za radio i telefon), maxi dot
Comfort telefoniranje bez spoljašnje antene
Alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora
Polica za naočare

Van mreže nikolaj

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #133 poslato: 07. Feb, 2017. 22:47 »
Na zdravlje beer1
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže joca 58

Odg: Kupovina Yeti-ja
« Odgovor #134 poslato: 07. Feb, 2017. 23:12 »
I konacna cena svega ako nije tajna.Zivo sam zainteresovan kao i drugi,verujem.Koliko se ceka.Radijem se veruj mi kao da ga  ja cekam a nadam se dace bog uskoro da to i dozivim.Sretno bilo.
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens