Autor Tema: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 63991 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #360 poslato: 28. Sep, 2020. 07:36 »
Postovani clanovi dolazi nam vreme kada se cudimo sto nam drasticno raste potrosnja goriva.Razlog tome je pad dnevne temperatura . Kad tome dodamo i nepravilno podesen automatski sistem hladnog starta ili u samom sistemu nesto nefunkcionise pravilno, nije ni cudo sto nam je drasticno pocela rasti potrosnja goriva.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #361 poslato: 11. Okt, 2020. 21:16 »
Jos kad se tome doda da se sistem sauha iskljucuje ( prilicno kasno ) na 70C ( +/- 5C ) a relacije koje se prelaze su 2 - 4km, eto nam ozbiljnije povecanje potrosnje gorivne smese benzina i vazduha. A tek kada nam plinadjije povecaju otpornost usisavanja vazduha kako bi lakse nastelovali plin nemojte se cuditi sto iz auspuha u hladnom startu izlazi crni dim.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #362 poslato: 28. Nov, 2020. 21:24 »
Drugari, kako ste da li ste vaseg ljubimca spremili za zimsku upotrebu?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže mar_cog

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #363 poslato: 28. Nov, 2020. 23:02 »
Osim sto malo brljavi na plin kad se vozi nikakvih drugih problema nema... Ler gas standardno prenizak, kad ga izbacim iz cetvrte, ler padne na 500, posle turiranja isto tako...
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže mar_cog

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #364 poslato: 28. Nov, 2020. 23:15 »
A sta bi trebalo promeniti vezano za zimski rezim? Naravno, motor 1.3, karburator, tng
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #365 poslato: 29. Nov, 2020. 11:39 »
Osim sto malo brljavi na plin kad se vozi nikakvih drugih problema nema... Ler gas standardno prenizak, kad ga izbacim iz cetvrte, ler padne na 500, posle turiranja isto tako...

Isto, opet i kod mene evo vec 1 nedela kako se vratio taj isti problem sa ler na plin, uvek prenizak kada se motor ugreje i sauh izgasi.
Ako isturiram u mesto ili razvozim je druga pa treca brzina do 5500 obrtaja, ler se stabilizira na 900 obrtaje (sa svetla).
U voznju svakako snaga joj ne fali, lep odziv gasa, fino zabrzuje.
Samo ovaj ler ler ler, to nemogu da nadzem u cemu je kvar. Smorio sam se sa ovaj ler na plin vise.

Juce sam promenio i kukiste filtera za vazduh jer se plastika na svi strafovi polomila, sada nema mogucnosti za fals vazduh nakon filtera, ali opet isto.


Sledno sto mi preostaje je da natankiram 40 litra benzin, da potrosim ceo rezervoar i da vidim kako ce biti na benzin pa tako cujemo se sa novi izvestaj nakon voznje na benzinu.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #366 poslato: 29. Nov, 2020. 22:17 »
Osim sto malo brljavi na plin kad se vozi nikakvih drugih problema nema... Ler gas standardno prenizak, kad ga izbacim iz cetvrte, ler padne na 500, posle turiranja isto tako...

Ocigledno da sa gorivnom smesom ( plin - vazduh ) nesto nije uredu, ili je prebogata ili je siromasna. Da li je pravilno podeseno paljenje  i obrtaji motora u leru ( praznom hodu ), u kakvom je stanju plinski sistem i sam motor.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #367 poslato: 29. Nov, 2020. 22:24 »
Isto, opet i kod mene evo vec 1 nedela kako se vratio taj isti problem sa ler na plin, uvek prenizak kada se motor ugreje i sauh izgasi.
Ako isturiram u mesto ili razvozim je druga pa treca brzina do 5500 obrtaja, ler se stabilizira na 900 obrtaje (sa svetla).
U voznju svakako snaga joj ne fali, lep odziv gasa, fino zabrzuje.
Samo ovaj ler ler ler, to nemogu da nadzem u cemu je kvar. Smorio sam se sa ovaj ler na plin vise.

Juce sam promenio i kukiste filtera za vazduh jer se plastika na svi strafovi polomila, sada nema mogucnosti za fals vazduh nakon filtera, ali opet isto.


Sledno sto mi preostaje je da natankiram 40 litra benzin, da potrosim ceo rezervoar i da vidim kako ce biti na benzin pa tako cujemo se sa novi izvestaj nakon voznje na benzinu.

Nemoj bespotrebno turirati motor na previsokim obrtajima, da li ima sanse da od nekoga dobijes isparivac istog tipa na nedelju dana. Ako u tom periodu sa proverenim drugim isparivacem nemas problema koje navodis, problem je u isparivacu, nesto u njemu nefukcionise kako treba.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #368 poslato: 29. Nov, 2020. 23:22 »
Ma za sve ove nervoze koje mi pravi unazad 2 godine, zazluzuje da i stavim ciglu i ceo dan da rika motor na 6000 obrtaja.

To sa isparivac, ne sum u mogucnosti da dobijem od nekogo.

Sutra sipam ceo rezervoara benzin, od sutra popodne pa naredni 1 mesac vozicu je na benzin.
Tako cu videti i kolika ce biti potrosnja na benzin jer nikada nisam izmerio.

Tako da sledeci informacije za 1 mesec od sada kako ce se odvijati rad motora na benzin.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže mar_cog

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #369 poslato: 30. Nov, 2020. 07:00 »
@dobrivoje, ja sam prosle zime stavio nov isparivac, pripisacu majstoru gresku jer je nakon ugradnje usparivaca auto trosio 17-18 litara plina po gradu.. nastelovao sam ga kako treba, sad je potrosnja u granicama normale. Danas porucujem nov termostat (stari ne radi, ostao na otvorenom polozaju), pa cemo nakon ugradnje videti da li ima problema sa niskim ler gasom. Trenutno, iskljuci saug na otprilike 80 stepeni i onda ler bude prenizak, oko 600 o/min,  a kad dostigne radnu temperaturu, tad bude relativno ok, na oko 800 o/min. Naravno, sa otvorenim termostatom trenutno jeeedva dodje do radne temperature, na nekim kracim relacijama ni ne stigne da se zagreje.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže mar_cog

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #370 poslato: 30. Nov, 2020. 07:03 »
Sto se tice paljenja, ne znam da li je dobro nestelovano, ne znam da proverim to, ali me ne bi cudilo da je tu nesto cackao jer kad sam preuzeo auto nakon zamene isparivaca, osim sto je trosio kao tenk, drugacije je i zvucao. Ne znam kako to da proverim i kako da nastelujem.
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #371 poslato: 30. Nov, 2020. 07:09 »
Ako je tvoja konstatacija tacna vezana za neispravnost termostata motora, dobro je sto ces ga zamenuti i na taj nacin dobiti pravilno grejanje motora. A, sa tim i pravilnije iskljucivanje automatskog sauha i bolji rad isparivaca. Ako ti nije problem slika isparivac iz nekoliko pozicija kako bi videli o kom modelu je rec. Nadam se da si ugradio vakumski isparivac.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže mar_cog

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #372 poslato: 30. Nov, 2020. 07:46 »
Nadam se i ja da je vakuumski  :))
U pitanju je Lovato, isti kao sto je bio, s tim sto ovaj ima plasticne lulice, stari je imao metalne. Evo i kako izgleda:

https://freeimage.host/i/FwvRGp
https://freeimage.host/i/FwvAnR
https://freeimage.host/i/Fwv56N
  • Vozi: Skoda Fabia Combi 1.9TDI

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #373 poslato: 30. Nov, 2020. 10:34 »
Jeste vakumski, kad ti odgovara cujemo se na pp, pozdrav..                   . beer1
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #374 poslato: 01. Dec, 2020. 19:37 »
Drugi dan kako vozim na benzin.

Obrtaje su bile znatno velike nego u odnosu na plin. Oko 1100 bez svetla, 1000 sa svetla.
Morao sam vise od 1/4 krug da smalim gas i sada su 1000 bez svetla, oko 950 sa svetla i oko 850 sa parno na 2-ka.

Da ne pricam predvreme, ali 100% ima neki problem sa plinski uredjaj.
Ali kako god, kada vec imam 46 litara benzin potrosicu ga da vidim i kakvu ce biti potrosnju na benzin pa tada cu barati neki majstor za plin da vidimo dali ima neki gremlin u plinska instalacija.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995