Autor Tema: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 39755 puta)

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #420 poslato: 01. Feb, 2021. 19:55 »
Pozdrav, vozio sam auto kod majstora za karburator on je pregledao ceo karburator i rekao je da nigde ne preliva i da ne curi nigde gorivo. Bio mi je mali sauh pa je to nastelovao. Imam i dalje problem sa potrosnjom auto pali na pola kljuca i radi lepo ali i dalje trosi oko 18 litra sto je mnogo za skodu feliciu 1.3 benzin. I desava mi se na semaforu kad hocu da krenem da krene da se gusi i ne prima gas i na autoputu idem 100 i odjednom mi izgubi gas moram da ugasim i upalim auto da bi primio gas. Da li moze neki savet sta da uradim jer mi je majstor rekao da auto radi super i da je sve okej.

Ocigledno je da imas dosta ozbiljnu potrosnju goriva a sto se tice popravke tvoje pisanje govori kod kakvog si majstora bio. Steta je za izgubljeno vreme .....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #421 poslato: 06. Feb, 2021. 19:16 »
Jutro,evo mene da vas pitam,sto mislite tice se grijaca idpod karba na usisnoj grani mislim da je nikad nije spojen na struju,volija bi i to rjesiti,ali kako ga paliti,nznm i drugo pitanje ona elektricna dizna za rad na leru je spojena i radi jel kad iskljucim napon sa nje auto se ugasi,da li bi moga bez nje probati da stavim neki saraf podignem ler da auto moze raditi,posto mi stvarno dosta trosi,a neki po forumima govore da ona zna stvarati probleme,inace karb je servisiran ne preliva i nigdi se ne osjeti miris benzina,ali loče dosta,zadnje mjerenje 10 litara 70km doduse sve po gradu,hvala i oprostite ako sam naporan,a najgori odgovor sto mogu dobiti je od nekig mestra kad dodem,ah sto bi ti,mora trositi...🤔

Molim te da mi vise nepises licno vec na nas forum gde si se registrovao ili na forum fordova vozila. Dacu ti odgovor na postavljeno pitanje ali ozbiljnije stvari nemoj ocekivati da ces resiti tako sto ces za svaki problem traziti odgovor na forumu.

 -  Prvo treba proveriti ispravnost grejaca kojeg si pomenuo, proverices tako sto ces kraj zice grejaca povezati sa jednim krajem auto-glimerice. Drugi kraj glimerice povezujes sa + klemom akumulatora, sijalica u auto-glimerici mora da zasvetli ako je grejac ispravan.

 -  Drugog pitanja nemoj dirati el. ler diznu jer ces sa zavrtnjem upropastiti navoj i nece ti auto raditi pravilno na leru. Iz auspuha ce krenuti crni dim jer benzin neprolazi kroz kalibrisan otvor.

  Sto se tice servisiranja karburatora nemogu ti puno pomoci jer neznam kako je uradjen ali, u tvom pisanju naveo si da ti je auspuh siv. Mislim da ti problem stvara  kratka gradska relacija i sto nekoristis menjac u cetvrtom stepenu prenosa.
 Posto je motor od 1,6l slobodno ga vozi u 4 stepenu sa brzinom od 50 i vise kilometara i na taj nacin ces ostno smanjiti potrosnju...

  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Jakšaj

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #422 poslato: 07. Feb, 2021. 16:02 »
Ok,hvala na odgovoru  :bravo:

Van mreže ne brze od zivota

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #423 poslato: 18. Mar, 2021. 09:51 »
Dali moze pomoc oko malog gasa na skodi 1.3 lx. Karburator je remontovan. Mali ler i kad je hladan i kad je zagrejan motor. Prvo paljenje ne krene iz prve nego iz trece i to sve drzanje na gasi jel kad pustim motor radi na 500 obrt samo koliko dise. Kad se ugreje tu je negde oko 700
  • Vozi: skoda felicija 1.3 lx 2000

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #424 poslato: 28. Mar, 2021. 12:43 »
Dimemagic23

Zdravo Dobrijoje, jas sam iz Makedonije (malo srpski malo makedonski), imam Skoda Felicija GLX 1996 zadnje dve godine vozim je samo na plin, gradska voznja e oko 13-14 plin, na otvoren put oko 9l.
Zamenio sam filter za vazduh i potrosnja se zgolemila i obrtaje su nemirne, go namestiv plinot spored vase svjete na foruma i sad potrosnja je tu oko 14l, ali sad obrtaje vo ler nisu mirene, nekad se oko 900, nekad 700, nekad 600, neki savjet dali je do plina ili nesto drugo? I kolko treba da prosjek da budu obrtai za Feleciju. Plin je Lovato, ugradzen pred oko 15godina
Veliki pozdrav.

Postovani Dime,

Sam isparivac je poprilicno star i da  u datim momentima pravi problem koji se ogleda u nejednakim obrtajima na leru. Najlaksa provera je da se auto vozi na benzin i prati. U slucaju da su konstantni obrtaji od 800 - 850 na leru dok se vozi sa benzinom, definitivno problem lezi u isparivacu plina. Trebalo bi ga remontovati i pazljivo pogledati u kakvom je satanju, da li nema nekih deformiteta.

Sobzirom na tolike godine moja je preporuka da se uzme nov vakumski Lovato isparivac  jer ce te dobiti ispravan i siguran rad plinskog sistema. Sto se potrosnje tice veliki uticaj ima sam kvalitet plina, pa tek onda dolazi na redu  da li je pravilno podesen. Imao sam nebrojano slucajeva da plinadjije nenormalno bogatu smesu daju na leru a preterano odseku smesu na turazi. Zato je najbolje podesavanje gorivne smese uz pomoc analizatora izduvnih gasova.

Nadam se da sam u necemu pomogao i pravilno vas usmerio u resavanju tekuceg problema kojeg imate na vasem autu, srdacan pozdrav....
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #425 poslato: 04. Jan, 2022. 14:22 »
Svim clanovima cestitam Novu 2022 sa zeljom da sto manje problema imaju i da im se sve zelje ostvare.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #426 poslato: 04. Jan, 2022. 14:57 »
Karburator i plin su najbolja kombinacija. Rade samo leptiri i godinama ce raditi savrseno. Benzin je druga priča. Nekada kada nam nestane plina i prebacimo na benzin, auto ne radi kako treba gasi se pod malim gasom, sto je lose u urbanim sredinama. Za prvu nuzdu karburator se moze otpusiti vakumskom metodom. Skine se poklopac filtera za vazduh, levom rukom se daje gas a desnom se na trenutak zapuse usisni otvori karburatora na pola sekunde sekund, pa se iskrene dlan da karburator moze sisati vazuh, naizmenicno po pola sekunde sekundu. Treba davati dosta gasa. Vakum koji se stvara kada se zapuše usisi karburatora u 95 posto slucajeva otpuše karburator posle minut dva.  To važi za sve automobile sa karburatorom.
Posle toga kada se dodje kuci karburator treba rastaviti i ocistiti.

Hteo bih da na ovakav savet od strane naseg clana ugljesa50 odgovorim sto jednostavnije. Savet koji je dat nema nikakve veze sa " otpustanjem karburatora vakumskom metodom ", moze se desiti da u momentu punjenja lonceta benzinom udje odredjena kolicina prljavstine koja moze delimicno zatvoriti otvor ler dizne. Pa samim tim dolazi do pada obrtaja ili gasenja motora. Sa stvaranjem velikog vakuma u difuzoru prvog grla dobijate i veci vakum u sistemu praznog hoda, ako trun koji je prigusio kalibrisani otvor ler dizne nije veliki povecan vakum ce izvuci taj trun ( nemora uvek biti pravilo ).
Preporuka je kad se vec tako nesto desi a imate safciger-odvrtka, odviti ler diznu i videti dali je zapusena. Ovakav problem se nece desiti ako se vodi racuna o filteru za gorivo, menjati ga obavezno kad se menja ulje motora ( mali servis ) ili ranije.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #427 poslato: 13. Okt, 2022. 18:10 »
Drugari kako ste, nismo se odavno culi, kako vas sluze vasi cetvorotockasi?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže gvlada

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #428 poslato: 13. Okt, 2022. 18:39 »
Drugari kako ste, nismo se odavno culi, kako vas sluze vasi cetvorotockasi?

Hvala na pitanju, loše  >:(

Felicija 1.3 troši kao tenk i TNG i benzin. Automatski sauh varira. Sistem za gas servisiran, zamenjene membrane, filter. Opet isto, možda još gore.
Tako da sa ovim cenama benzina i gasa je lepota jedna. Sreća što ne prolazim mnogo kilometara.
  • Vozi: Škoda Felicija 1.3 1998

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #429 poslato: 14. Okt, 2022. 07:47 »
Hvala na pitanju, loše  >:(

Felicija 1.3 troši kao tenk i TNG i benzin. Automatski sauh varira. Sistem za gas servisiran, zamenjene membrane, filter. Opet isto, možda još gore.
Tako da sa ovim cenama benzina i gasa je lepota jedna. Sreća što ne prolazim mnogo kilometara.

Ocigledno je da je podesavanje - stelovanje uradjeno odokativno, cujemo se na pp da se dogovorimo kad da kvalitetno podesim jedan i drugi sistem i dovedem sagorevanje gorivne smese u fabrickim granicama.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #430 poslato: 14. Okt, 2022. 08:12 »
Dali moze pomoc oko malog gasa na skodi 1.3 lx. Karburator je remontovan. Mali ler i kad je hladan i kad je zagrejan motor. Prvo paljenje ne krene iz prve nego iz trece i to sve drzanje na gasi jel kad pustim motor radi na 500 obrt samo koliko dise. Kad se ugreje tu je negde oko 700

Dosta kasno sam dobio obavestenje o novim porukama zato izvini sto se ovoliko kasno javljam, dali si uspeo da poravis rad motora?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #431 poslato: 23. Okt, 2022. 20:17 »
Neznam zasto pojedini vlasnici zele da im auto ide daleko brze i ostrije od mogucnosti koje taj auto stvarno moze da pruzi. Imao sam priliku da ove nedelje vidim takav auto koji mi je dosao sa losim radom na leru. Saslusao sam vlasnika sta je negov drugar pokusao da uradi kako bi Felicija bila ljuta makina i na taj nacin zadovoljila mladog vlasnika.

Kad sam otvorio karburator i prekontrolisao glavnu diznu prvog grla video sa da je uvecana za nekih 30 - 40%, stavio sam diznu koja fabrici pripada tom motoru i prekontrolisao ostale delove na karburatoru ( doradjen je i sauh jer se iskljucuje  na visim temperaturama ). Kad sam ga sklopio i vratio na usisnu granu zamolio sam vlasnika da upali svoju ljubimicu.
Felicija je progledala, dobila je njen miran rad i pravilnu potrosnju gorivne smese.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #432 poslato: 23. Okt, 2022. 23:05 »
Pa realno na ta kubikaza i to sto je sa dvogrli karburator, i trebala bi da ide bolje, sa obzirom i koliko trosi.

Ja sam proslu nedelu na otvoren put od oko 230 km u oba pravci postavio sam prosek od 12 litra plin na 100 km na otvoren put.
Vozena 95% od vremena sa pun gas, 140 km/h po ravno, a po brdo voglavnom oko 100-110 km/h u 4ta isto pun gas.

Kocka je bacena, ajde ko moze iznad 12 litra prosek plin na otvoren put sa felicija :))
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #433 poslato: 24. Okt, 2022. 15:06 »
I te kako moze ako se motor neforisira sa punim gasom i ako je plin " stvarno dobar ". Potrosnja moze da se spusti ispod 9l sa brzinom izmedju 85 - 95km/h.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #434 poslato: 25. Okt, 2022. 12:47 »
Pri voznja 85-90 potrosnja plina bi trebala da bude max 6 litra.

A u realnost je 7.5-8

I sve iznad 90 km/h pocinje da trosi ko luda, kako god zelis, otvora drugo grlo, trosi plin dosta, a ne ide dobro.
Na svako malo brdo moras gas do kraj da bi isao 100-120 km/h

80 km/h na autoput, ne hvala. Zato i nabrzo otkaci cu se sa ovaj auto, trosi dosta plin a takodze i ulje. Ler i dalje brlavi ako ima promene u spoljna temperatura. Na kraju dosta je bilo, dosta je bilo od kola sa karburator.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995



Pretraga foruma [Google]