Postovani,
Konacno da naidjem na nekog ko se razume u TNG uredjaje...
Imam Nivu 4x4 (sa karburatorom) i Landi Renzo SE81 Renzomatic vakuumski isparivac jos od 2004 godine. Do sada sam jednom za to vreme menjao membrane na njemu.
Sam sam vrsio stelovanja i podesavanja (na uvo naravno).
Od skora su poceli problemi sa povecanom potrosnjom (do 16l /100km) i povremeno sa blagim a ponekad i agresivnim stucanjem u razlicitim rezimima rada...
Doslo je vreme da se opet uradi remont, membrane spremne ali bih ovog puta da to odradim malo detaljnije.
U sustini znam kako sve funkcionise ali me interesuju neki detalji.
Po specifikaciji proizvodjaca pritisak u prvoj fazi treba da bude 0.8 bar i to mi nije problem da proverim u aktivnom modu posto na isparivacu postoji mesto gde moze da se
nakaci manometar. Naravno curenje izmedju prvog i drugog stepena nesme da postoji i to mogu da proverim kad je isparivac rasklopljen.
Konkretno me interesuju ona fina podesavanja i nikako da pronadjem po netu cemu sluzi onaj sraf uokviren u crveno na slici.
Onaj zaokruzen plavom bojom ispravi me ako gresim sluzi za podesavanje osetljivosti odnosno odzivu drugog stepena.
Ako bi mogao da mi pojasnis celu proceduru od 0 bio bih ti zahvalan...
