Autor Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 26411 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže crtacrta

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #405 poslato: 23. Jan, 2020. 19:09 »
isparivač landi renzo IG1 ,
da li ima tko iskustva s menjanjem mebrana ?

zapravo radi OK ali negdje na njemu pušta plin

da lim nekig tvorničkih greški pa procuri a da mebrane ne poprave puštanje ?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže Karlheinz

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #406 poslato: 23. Jan, 2020. 21:05 »
da li ima tko iskustva
Za ovakva i slična pitanja, (ne obraćaš se autoru ove teme), treba da otvoriš novu/zasebnu temu u odgovorajućem delu foruma.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #407 poslato: 01. Mar, 2020. 11:56 »
isparivač landi renzo IG1 ,
da li ima tko iskustva s menjanjem mebrana ?

zapravo radi OK ali negdje na njemu pušta plin

da lim nekig tvorničkih greški pa procuri a da mebrane ne poprave puštanje ?


Ako je tvoje zapazanje 100% tacno svaki solidniji majstor za plinske sisteme moze da resi problem koji pominjes. Najverovatnije da je ventil tecne faze zaglavio, prljav deo koji zaptiva ili nepravilno dihtuje od pohabanosti zaptivnog dela. Dali se u motornom prostoru oseca miris plina kad auto neradi sat i vise?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #408 poslato: 01. Mar, 2020. 17:11 »
Dobrivoje, mozes mi reci o cemu sluze ove rupe koje sam sa crvene crte oznacio ?
Jer po netu ima slike od mesacu koje nemaju te rupe ?

  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #409 poslato: 01. Mar, 2020. 18:51 »
Mesac je univerzalini za karburatore pierburg serije a, krburator koji se nalazi u tvom i autima nasih clanova je kopija perburg 2e karburatora. Kod motora 1,6l i ,8l imaju jednu lulicu za podesavanje gorivne smese benzina/vazduha. Kroz rupe koje si obelezio prolazi pomenuta lulica, nemoj se brinuti sto ih mesac ima.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže JJ

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #410 poslato: 28. Jun, 2020. 21:58 »
Pozdrav svim clanovima, imam problem.

Imam onaj prekidac s kojim mogu rucno prebaciti na plin, benzin i cak stisnuti choke na plinu.

Kako plin radi, (barem dok se auto ne zagrije  :o ) , na beznin uopce ne mogu prebaciti --> vjerujem da je problem u tom sklopu koji prebacuje s plina na benzin i obratno (dolje na slikama sam stavio prekidac i sklop koji imam).

Prvo moram srediti benzin da radi 100% da mogu vidjeti zasto na plin pocinje cukati kada se zagrije.
 
Moze li mi netko reci ima li toga negdje za kupiti, kako se to zove, pod kojim nazivom mogu naci na internetu, lokalni majstor je vec odavno to razdijelio, da mozda trazim na otpadu stare aute s plinom , postoji li alternativa?

Ispod tog sklopa je jos neki kao vijak .
 
  • Vozi: Skoda Favorit 1.3L 43kW

Van mreže crtacrta

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #411 poslato: 29. Jun, 2020. 05:50 »
tebi bi ovaj prekidač trebao odgovarati
https://auto-silvio.hr/shop/cijena/prekida-lovato-obini-karburator

opčenito Silvio je majstor kojem ja vjerujem i on zna s takvim sistemima

osim toga ako znaš provjeri električni da li ventil koji otvara benzin dobiva struju , da li otvara ..itd
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #412 poslato: 29. Jun, 2020. 19:54 »
Postovani clanovi

Izvinjavam se sto kasnim sa javljanjem jer sam dosta opterecen poslom u servisu i drugim licnim obavezama. Ali da pomognemo nasim clanovima:

- JJ, trebalo bi proveriti sa probnom lampicom - auto glimericom, dali do el.ventila za benzin dolazi napon kad je dat kontakt a prekidac postavljen u polozaju da salje napon ka pomenutom el. ventilu. U slucaju da auto glimerica zasvetli to je znak da je prekidac ispravan i obrnuto. Ako smo dobili napon do el. ventila za propustanje benzina, skini bilo koju stopicu - buksnu sa kablom sa nozice el. ventila pa vrati buksnu nazad na svoje mesto. Ako je el. ventil ispravan i ima dobru masu ( - buksna ), cuces karakteristican zvuk u slucaju da se nista necuje moguce je da je kotva el. ventila zaglavila ( dugo vremena el. ventil nije bio aktivan ). Ili je namotaj pregoreo sto se pomenutom glimericom moze proveriti. Ako je benzin dugo vremena u rezervoaru  trebalo bi ga osveziti sa novom kolicinom i proveriti ispravnost pumpe benzina. Dali salje odredjeni pritisak goriva ka el. ventilu za benzin, sve u svemu dosta posla ako se dugo nije koristila gorivna smesa benzin / vazduh.

  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže JJ

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #413 poslato: 30. Jun, 2020. 00:50 »

Budem probao do kraja tjedna pa javim rezultate. Hvala na pomoci !
  • Vozi: Skoda Favorit 1.3L 43kW

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #414 poslato: 30. Jun, 2020. 14:20 »
Nema na cemu tu smo da pomognemo koliko se moze u datoj situaciji i koliko je vlasnik sposoban da neka upustva bezbedno isprati.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže JJ

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #415 poslato: 01. Jul, 2020. 19:08 »
Pozdrav!

Uhvatio sam vremena i proucio sto se dogada, masa na sklopu za prebacivanje na plin/benzin se otpojila koju sam nazad zalemio.

Tako da nije bilo ozbiljnih popravaka osim sto je pocelo curiti kroz onaj vijak na tom sklopu ali sam to rjesio teflonom i tako zabrtvio. Da nisam to dirao ne bi ni imao problema  :)

Sada na bezinu znam osjetiti trzaje i kako nisam dovoljno iskusan ide kod majstora da utvrdi zasto ne ide savrseno na benzin, a tek onda idem vidjeti zasto odjednom slabije  vuce i trosi na plinu.  ispod 9L gradske voznje  :o


  • Vozi: Skoda Favorit 1.3L 43kW

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #416 poslato: 03. Jul, 2020. 07:05 »
Trebalo bi nase ljubimce odvesti u servise koji mogu prekontrolisati sagorevanje gorivne smese plina / vaduha i benzina / vazduha i po potrebi doterati gorivnu smesu u dozvoljenim granicama ( minimum / maksimum ) kako nebi imali problema prilikom tehnickog pregleda.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže kica

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #417 poslato: 12. Jul, 2020. 22:55 »
Postovani,
Konacno da naidjem na nekog ko se razume u TNG uredjaje...

Imam Nivu 4x4 (sa karburatorom) i Landi Renzo SE81 Renzomatic vakuumski isparivac jos od 2004 godine. Do sada sam jednom za to vreme menjao membrane na njemu.
Sam sam vrsio stelovanja i podesavanja (na uvo naravno).
Od skora su poceli problemi sa povecanom potrosnjom (do 16l /100km) i povremeno sa blagim a ponekad i agresivnim stucanjem u razlicitim rezimima rada...
Doslo je vreme da se opet uradi remont, membrane spremne ali bih ovog puta da to odradim malo detaljnije.
U sustini znam kako sve funkcionise ali me interesuju neki detalji.
Po specifikaciji proizvodjaca pritisak u prvoj fazi treba da bude 0.8 bar i to mi nije problem da proverim u aktivnom modu posto na isparivacu postoji mesto gde moze da se
nakaci manometar. Naravno curenje izmedju prvog i drugog stepena nesme da postoji i to mogu da proverim kad je isparivac rasklopljen.
Konkretno me interesuju ona fina podesavanja i nikako da pronadjem po netu cemu sluzi onaj sraf uokviren u crveno na slici.
Onaj zaokruzen plavom bojom ispravi me ako gresim sluzi za podesavanje osetljivosti odnosno odzivu drugog stepena.
Ako bi mogao da mi pojasnis celu proceduru od 0 bio bih ti zahvalan...
  • Vozi: Lada Niva 4x4

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #418 poslato: 13. Jul, 2020. 22:09 »
Kico neznam dok si remontovao isparivac dali si na svoju ruku podesavao nesvesno pritisak plina u isparivacu. I na taj nacin ga rastelovao. Podjimo od toga da ces isparivac vratiti u prvobitno stanje, sa analizatorom izduvnih gasova treba podesiti gorivnu smesu plina/vazduha na leru i na turazi. Kad se dobiju vrednosti koje nam trebaju niva ce mnogo manje trositi.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže kica

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #419 poslato: 13. Jul, 2020. 22:24 »
Jos uvek nisam nista radio za sad samo sam spremio delove za remont...
Kada sam ga prvi put remontovao nisam dirao ni proveravao podesenost pritiska u prvoj fazi ono 0.8bar samo sam
zamenio membrane i nastelovao na uvo jedino sam pretpaljenje stelovao stroboskopom po fabrickim spec. na 5 stepeni BTDC...
Auto je lepo radio nekoliko godina bez ikakvog cackanja a potrosnja je bila oko 12l kombinovana sto je za nivu premija.
Imam u komsiluku tehnicki pregled gde mogu da odradim merenje CO to nije problem ali me interesuje
sta se podesava onim srafom na slici koji sam zaokruzio crveno?
  • Vozi: Lada Niva 4x4



Pretraga foruma [Google]