Autor Tema: Temperatura ulja u motoru  (Pročitano 37904 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ИгоР

Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #15 poslato: 10. Jan, 2016. 22:11 »
Ко је рекао да није, нисам примјетио?
Mој одговор је био за "mirkuk38".
« Poslednja izmena: 10. Jan, 2016. 22:13 IgoR »


Na mreži zare

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #16 poslato: 10. Jan, 2016. 22:51 »
Ok, nismo se razumeli. Izgledalo je da odgovaras meni ;).

Van mreže bugarin

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #17 poslato: 10. Jan, 2016. 22:54 »
mislim da je prava adresa za ovakvo pitanje g-din STALKER :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže voyager

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #18 poslato: 10. Jan, 2016. 23:04 »
Kod mene pri oštroj vožnji ide do 115°. Na 130km/h mislim da ne prelazi 105° ali proveriću.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Markkoni

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #19 poslato: 11. Jan, 2016. 13:43 »
Sinoc sam Fabiu neko vreme drzao na 170 kmh. Stoji temperatura zakucana na 108C.

Van mreže ИгоР

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #20 poslato: 25. Jan, 2016. 20:26 »
Људи моји, мање-више све ми је јасно, али морам ово подијелити са вама, а нема потребе за новом темом због ситнице.
Данас отворим чеп од уља након 30 км вожње (и то мало јаче вожње), мотор ради и буквално прсну вода испод чепа вани. Нема мајонеза, али баш-баш се накупило воде испод чепа у виду капљица које се групишу на чепу и пластици кућишта!
Јесте да не возим дуге релације, али да ли је могуће да се ствара оволики конденз на овој хладноћи у картеру??? Како је кренуло, још мало па ће вода да крене иберлауфом на клапну гаса и да је посрче мотор на усису!
Мотор је ок скроз, али се код мене зноји на чепу то је страва, а некима је 130 степени темп уља???
Ко ли је од нас сада овдје са исправним мотором, неки су преврући, неки су потхлађени... :)

Van mreže brele

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #21 poslato: 25. Jan, 2016. 22:40 »
Koje ulje je sipano?

Meni je Dr za VAG pre par dana sipao Castrol (mislim 5w40, proveriću) i povećao interval zamene za 10 na 15k km.

Pitao me šta mislim o tome, rekao sam mu da radi kako misli da je ispravno.
Pošto je ulje od proverenog dobavljača i on ima samo pozitivna iskustva s istim, interval zamene je promenjen na 15k km, uz opasku da pratim nivo ulja, čisto zbog sebe, jer neki 1.2htp motori troše ulje više, neki manje, neki ne troše uopšte.

Jasno je da ulje gubi na kvalitetu kako sve više prelazi km, ali sumnjam da 50% više pređene km sa kvalitetnim uljem može znatno da naškodi motoru.
10°C gore/dole, mislim da ništa ne smeta, ali proveriću s njim prvom prilikom.
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Van mreže ИгоР

Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #22 poslato: 25. Jan, 2016. 22:50 »
Има слика у теми колеге Stalkera. Уље је 5W30-500 км прешао. Немам ја никакав проблем и не жалим се на уље, само ми нејасно откуд му оволики конденз на чепу? Љети је чеп сув као барут. Није чак ни замашћен, већ запекне колико је сув и не да се отворити.
Биће да 30 км није довољан интервал да конденз испари...
« Poslednja izmena: 25. Jan, 2016. 22:58 ИгоР »

Van mreže brele

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #23 poslato: 26. Jan, 2016. 04:19 »
Znam da se ne žališ, informativno pitah za ulje.

Ako su ti kratke relacije, još ako imaš rada na leru, nekako je i logično da se javlja kondenz, jer su napolju niske temperature.
Leti je viša spoljna temperatura, samim tim i kondenza ima manje ili ga uopšte nema.

Ili je u nečemu drugom caka.
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Van mreže ИгоР

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #24 poslato: 26. Jan, 2016. 07:54 »
Град и рад у мјесту су незаобилазна опција код мене. Јасно ми је све, али ипак сам изненађен "количином" влаге.

Na mreži hakkler

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #25 poslato: 26. Jan, 2016. 11:44 »
Ajmo ovako; poprilično sam skeptičan što se tiče tog objašnjenja. Ulje koje je prešlo 13.000km otvorenog puta od preporučenih 30.000km, da je toliko izgubilo podmazujuća svojstva i zbog toga podiglo temperaturu motora 20% ??

Naravno, neće me mrzeti da izvezem par test ruta u koliko toliko kontrolisanim uslovima pre i posle promene ulja, pa ćemo prodiskutovati rezultate merenja ovde.

Anybody else?
Zašto se držiš propisanog long life intervala kada i sami ovlašteni preporučaju izmjenu nakon 15kkm ili 1g. + motor ti je chipan.

Čak je i neka preporuka nakon razrade od kojih prvih  1500km zamijeniti ulje u motoru koje nije neka velika financijska stavka.

prvo ulje je odradilo svoje..na ovoj kilometraži sve je sjelo na svoje mjesto ali očito viskozitet ulja nije na nivou.Em imaš start/stop em imaš izlete na ac da se konjica osjeti i malo jače opterečuješ motor.
Na tvom mjestu bi zamijenio ulje a ne držao se onoga što piše u knjizi.

Kod mene mijenjam u zadnjih par godina i po 2x godišnje. Baš radi puno hladnih startova a i nije neka stavka. Temperatura jedino ode do 100..110 kada ga jednom godišnje uz Maslenicu na +35c zveknem u četvrtoj na 150..pun ko šipak i tako držim.
Na ac i u gradu nikad nije prešla 90..

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #26 poslato: 26. Jan, 2016. 11:46 »
U gajbu piva da će temp ostati ista i nakon zamene ulja ;)

Ovakva očitavanja imam od prvog dana.. odn. kada sam prvi put obratio pažnju.

 bravo2


Van mreže batke

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #27 poslato: 26. Jan, 2016. 12:19 »
Ako budu promenili specifikaciju ulja možda i neće. Zato tvoj auto zimi po minusu zagreje za 5 minuta, dok mom treba minimum 20.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #28 poslato: 26. Jan, 2016. 12:30 »
Šta uopšte sipaju u fabrici? Castrol EDGE 5W-30 ?

Van mreže batke

Odg: Temperatura ulja u motoru
« Odgovor #29 poslato: 26. Jan, 2016. 13:25 »
Nemam pojma. Nisam gledao specifikaciju iako sam bio prisutan na servisu.  wac1
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"