-Bakarne cevi visokog pritiska u motornom prostoru moraju biti učvršćene za karoseriju vozila metalnim papučicama, na prelazu cevi preko oštrih ivica mora biti postavljena gumena zaštita-buržir.
-Vodu koja se koristi za grejanje isparivača trebalo bi uzimati sa creva za grejanje, zbog samog protoka vode kroz isparivač, a samim tim i njegovog efikasnijeg rada. Kada to iz nekog razloga nije moguće, dozvoljeno je uzimati vodu i sa nekog drugog mesta, ali voditi računa da creva sa kojih se uzima voda budu što većeg prečnika kako ne bi došlo do stvaranja začepljenja u sistemu.
-Sva creva koja se koriste moraju na sebi imati odgovarajuće homolagacione oznake i označenim radnim pritiscima koje mogu da izdrže. Creva se ne smeju previjati pod oštrim uglom , da ne bi došlo do zagušenja u prenosu radnog fluida. Moraju se učvršćivati i eventualno postavljati u odgovarajuće buržire ako prolaze blizu nekog zvora toplote, struje ili preko oštrije ivice ili ako su u kontaktu sa motorom. Na svojim krajevima creva moraju biti učvršćena metalnim šelnama odgovarajućeg prečnika.
- Električna instalacija u motornom prostoru mora biti celom svojom dužinom uvučena u buržire. Spojevi kablova sa uređajima vrše se isključivo preko tzv. buksni koje na sebi moraju imati plastičnu zaštitu. Spojevi dva kabla moraju se lemiti i dobro izolovati, preporuka je da se preko tih spojeva navlače termo buržiri.
-Elektroinstalacija za plin mora imati ugrađen poseban topivi osigurač.
-Isparivač i električni prekidač moraju da budu “upareni“, shodno fabričkom upustvu (čest je slučaj da na isparivač sa elektromagnetnim ventilom montira prekidač za isparivač bez magnetnog ventila)
-Plin se u motor mora uvoditi preko mešača sa
odgovarajućim difuzorom; plin se može uvesti u karburator i preko odgovarajućih uvodnika ali takva rešenja trebalo bi izbegavati.
Prečnik difuzora ne sme narušavati rad motora na
benzin. Ako se creva plina u uvode u kućište filtera za vazduh, pri tome filter za vazduh ne sme se mehanički oštećivati (ne sme se seći). -Kod sistema multipoint ubrizgavanja gasa tzv. sequential sistema trebalo bi instalaciju postavljati prema šemi proizvođača. To se naročito odnosi na položaj i uglove postavljanja uvodnika za plin u usisnoj grani.
Na sve spojeve creva sa uvodnicama, davačima pritiska, injektorom i ostalim elementima obavezno stavljati metalne šelne. Injektor i filter gasne faze se moraju preko odgovarajućih nosača čvrsto vezati za motor ili karoseriju vozila.
Računar se mora učvrstiti preko odgovarajućih držača ili direktno vezati za karoseriju vozila.
Od 01.01.2008. godine cilindrični rezervoari moraju biti učvršćeni isključivo pomoću namenskih nosača (teleskopi, kolevka...)
Od 01.01.2008. godine obavezna izjava ugrađivača (šta treba da se nađe na izjavi je navedeno na strani 2.
Od 01.01.2009. multiventil (Uređaji navedeni u spisku po stavkama 2 do 5) prema odredbama ECE 67 odnosno od 01.01.2009. god obavezno u skladu sa revizijomR01.
Stručna služba AMSS-CMV
kraj citiranog teksta
EDIT: postoji i tabela koja definiše kapacitete rezervoara i način fiksiranja kao i ventilacije istih ali je ja u ovom trenutku nisam u mogućnosti ubaciti pa ču je poslati Uredništvu da oni ovo sve skupa sastave

u koliko je uopšte dozvoljeno postaviti ovoliko teksta.
I to bi bilo to sa ovim tekstom krenite od mjesta za usipanje gasa i vidite koje nedostatke ste dobili ili nasljedili, ima da kažem nekih razlika ali obzirom da se radi o dvije države isti i nisu toliko bitni.
pozz