Autor Tema: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi  (Pročitano 10121 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« poslato: 22. Jan, 2017. 11:45 »
Uzeo ja zimske gume sa felnama, vulkanizer promenio..ubacim u D krenem i ne gasise EPC lampica:



Parkiram ispred kuce, ugasim/upalim ne svetli, obidjem krug - normalno radi.

opet parkiram ugasim/upalim ponovo sija...to jest ugasi nju ali upali check engine..a posle drzi obe:



Jel zna neko o cemu se radi ili je imao iskustva?
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže -nebojsa-

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #1 poslato: 22. Jan, 2017. 12:14 »
Kod pracenja pritiska u gumama postoje dva sistema:
Prvi koristi senzore brzine tockova (tzv.senzor ABSa). meri brzinu obrtanja tockova i na osnovu razlike u brzini obrtanja tockova "meri" da li je neka guma izduvana.
Sistem uobicajen za VAG.
Drugi koristi senzore pritiska unutar tocka, meri realan pritisak i temperaturu u tocku.
Preciznije i bolje resenje, ali i skuplje-treba senzor za svaki tocak, letnji set, zimski set...

Mislim da Yeti koristi prvi sistem.Pogledaj ventile na letnjem setu pa ces znati, ako su obicni ventili onda je 1. opcija; ako su metalni ventili tj. imaju metalno telo onda je 2.opcija, u tom slucaju trebaju ventili i za zimski set (da se ubace ili ako ih vec ima na tockovima da se upare sa racunarom; treba dijagnostika).
Kako je verovatniji prvi slucaj:
U svakom slucaju kod zamene tockova sistem treba resetovati.Treba negde na cent.konzoli ili oko rucne da bude taster sa SET i oznakom za pritisak u gumama (ta desna zuta lampica).
Probaj da resetujes pritiske, provozaj i vidi da li se lampica gasi. Pogledaj u uputstvu koliko dugo (ili koliko puta) treba da se pritisne taster za resetovanje pracenja pritiska.
Check i EPC mozda imaju veze sa ovim, mozda nemaju. Kad resetujes pritisak videces.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #2 poslato: 22. Jan, 2017. 12:34 »
Sad sam se cuo sa bivsim vlasniko, kaze da mu je pre dve godine otprilike kada je auto imao 60hiljada(sada ima 83hiljade) imao situaciju da mu se ta lampica upalila, oterao je u servis(Alpros) i rekli su mu da je u pitanju turbina..medjutim nakon toga se lampica nije vise palila pa je predpostavljao da je u pitanju vlaga(drzao je auto na vrhu nekog brda a bio se spustio oblak).

Da li je moguce da je turbina u pitanju?
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže -nebojsa-

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #3 poslato: 22. Jan, 2017. 12:51 »
To ne znam, ali ako svetli lampica za pritisak u gumama to svakako nema veze sa turbinom.Ili sam ja pogresno razumeo da je ta lampica sporna... wac1
A i verovatno bi imao pad snage, povecanu buku, zvizdanje...da je turbina neispravna.Check se vezano za turbinu pali ako varijabilna geometrija turbine zeza (overboost, zaglavljena krilca, mali pritisak...itd...nesto od toga) i tesko da se popravlja samo od sebe, kako su proslom vlasniku rekli.Vlaga bi mogla da zeza ako je varijabilna geometrija elektronski kontrolisana, ako je vakuumska nema vlaga veze.Ponavljam, ne znam tacno kako je na tom 1.2 TSI.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #4 poslato: 22. Jan, 2017. 13:47 »
Nikola, proveri nivo ulja, da nije iznad maksimalnog nivoa i da li se mnogo oseća na benzin. Na otprilike toj kilometraži hoće da zvekne pumpa za gorivo, pa pušta benzin u karter, a tada pali check engine lampicu. Desilo mi se skoro kao i nekolicini ljudi sa tim motorom, pa sam još pod utiskom.
Problem kod tog motora mogu biti i kablovi kratkog veka (takođe ih zamenio), ali bi tad imao nepravilan rad motora uz trzanje pri vožnji.
Nisi napisao da li je na aktuatoru turbine ugrađena pločica u škodinoj servisnoj akciji. Ako nije može biti i da je to u pitanju, pri čemu tada auto nakon paljenja EPC lampice upada u zaštitni mod i neće dobro da vuče jer je turbina isključena. Potrebno je tada lagano se odvesti do prvog servisa, na ugradnju pločice.
Naravno, bilo bi bolje da je samo do zamene točkova, ali obrati pažnju i na ovo gore napisano.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #5 poslato: 22. Jan, 2017. 15:34 »
Nikola, proveri nivo ulja, da nije iznad maksimalnog nivoa i da li se mnogo oseća na benzin. Na otprilike toj kilometraži hoće da zvekne pumpa za gorivo, pa pušta benzin u karter, a tada pali check engine lampicu. Desilo mi se skoro kao i nekolicini ljudi sa tim motorom, pa sam još pod utiskom.
Problem kod tog motora mogu biti i kablovi kratkog veka (takođe ih zamenio), ali bi tad imao nepravilan rad motora uz trzanje pri vožnji.
Nisi napisao da li je na aktuatoru turbine ugrađena pločica u škodinoj servisnoj akciji. Ako nije može biti i da je to u pitanju, pri čemu tada auto nakon paljenja EPC lampice upada u zaštitni mod i neće dobro da vuče jer je turbina isključena. Potrebno je tada lagano se odvesti do prvog servisa, na ugradnju pločice.
Naravno, bilo bi bolje da je samo do zamene točkova, ali obrati pažnju i na ovo gore napisano.
Pločica nije ugrađena, evo i slike:





Послато са HTC Desire 820  

« Poslednja izmena: 22. Jan, 2017. 15:41 Nikola1978 »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #6 poslato: 22. Jan, 2017. 16:30 »
Gledajući sliku, mislim da je pločica ugrađena, tako da bih ja odbacio turbinu kao uzrok paljenja lampica.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #7 poslato: 22. Jan, 2017. 16:34 »
Ići ću sledeći vikend u servis, svakako nisam ni planirao da ga vozim, pa nek ga isproveravaju. Kapiram da je neka glupost.

Jel imate neki savet to jest preporuku za dobar servis, iz ličnog iskustva?

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže nikolaj

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #8 poslato: 22. Jan, 2017. 17:00 »
Pošto si sa Voždovca, najbliži su ti ovlašćeni servisi AK Samardžić i Alpros, a ja sam u nekoliko navrata bio vrlo zadovoljan uslugom i cenom u AC Stojanov (http://forum.skodaforum.rs/rs/ac-stojanov-beograd-skoda-vw-audi-seat-delovi-i-servis/ )
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #9 poslato: 22. Jan, 2017. 20:17 »
Pošto si sa Voždovca, najbliži su ti ovlašćeni servisi AK Samardžić i Alpros, a ja sam u nekoliko navrata bio vrlo zadovoljan uslugom i cenom u AC Stojanov (http://forum.skodaforum.rs/rs/ac-stojanov-beograd-skoda-vw-audi-seat-delovi-i-servis/ )
Komuniciram sa likom koji drži servis u Sremskoj Mitrovici, Euro car - radi se o ovlašćenom servisu.

Da li neko ima iskustva sa njima?

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže Karlheinz

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #10 poslato: 22. Jan, 2017. 23:13 »
Sva LIČNA iskustva članova sa (naročito) Škoda servisima se smatraju za (neku vrstu) reklame i trebaju se pisati samo ovde:
http://forum.skodaforum.rs/servis-preporuka-reklama/
evo kako i zašto:
http://forum.skodaforum.rs/servis-preporuka-reklama/uputstvo-za-otvaranje-tema-125/
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI Elegance+ 2008

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #11 poslato: 28. Jan, 2017. 09:51 »
Nisam nedelju dana prilazio kolima, sinoc ga upalio i sija mi i dalje lampica check engine i moze se videti na snimku i cuti(ako pojacate malo) da kada se da gas to jest kada prelazi nekih 2000rpm nesto zasisti(pisne) i posle kada padaju obrtati takodje  se da gas cuje se u visim obrtajima ko da na sekudn nesto zasisti, takodje kada se vraca iz visih u nize obrtaje.

http://sendvid.com/v6hh4m0u

Da li je turbina u pitanju?

Danas cu otvoriti haubu pa cu napraviti drugi video, nadam se da ce se bolje cuti.

Da li je preporucljivo i ako je u safe modu da ga upste isterujem iz garaze i vozim u servis?



  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže zix

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #12 poslato: 28. Jan, 2017. 11:32 »
Iskreno, mislio sam da si do sada već bio u servisu. Idi bez razmišljanja. Safe mod čuva motor od raznih nepravilnosti. Možeš voziti koliko ti kompjuter dozvoli. Ne verujem da je kvar turbine, već verovatno ubacivanje podloske.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #13 poslato: 28. Jan, 2017. 12:47 »
Ja auto vrlo malo vozim privatno, jer imam sluzbeni 0-24h, tako da mi privatni sluzi prevashodno za put na more i sva ostala privatna putovanja van BG(prelazim godisnje max izmedju 4 do 5 hiljada km - od toga 2,500km je Grcka).

I meni se ne cini da je turbina u pitanju ili neki veci kvar.



  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Odg: Yeti 1.2tsi DSG Expirience - EPC se pali i gasi
« Odgovor #14 poslato: 29. Jan, 2017. 20:05 »
Daj boze da se provaljujem ali meni to mirise na turbinu.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.