Autor Tema: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva  (Pročitano 23576 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Marjanke

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #15 poslato: 16. Apr, 2017. 20:52 »
1.9 pet brzina.

Послато са Lenovo A6020a46  



Van mreže -nebojsa-

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #16 poslato: 16. Apr, 2017. 21:08 »
@Marko Curcic:
Sta kod Bobo-a podrazumeva Stage2? Jesi li menjao sta od hardvera? Stock turbina? Koliki je max.pritisak turbine?

I ja bih voleo da vidim grafike drugih cipovanih 1.9 TDI, zanima me iz cisto subjektivnih razloga... :B=)

Vozio sam pre 2 godine pored moje Fabije 1.9 i jedno vreme jos jednu Fabiju I 1.9TDI, cipovanu ko zna gde; isla je odlicno i bila poprilicno odvijena, ali je kvacilo klizalo na oko 3500 obrtaja. Od izlaska iz firme do znaka za kruzni tok moja nagura 70 km/h, a ova preko 80 km/h.
Isti motor sa i bez cipa.
Ono sto sam zapamtio je da je vrlo linearno vukla do jedno 4500 obrtaja, i bas mi se dopalo kako se vozi, sem ubivenog kvacila.
Takvu bih mapu platio pre nego ovu (stock ili cipovanu) koja kida u rasponu od 1500 obrtaja a pre i posle toga 'nako.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #17 poslato: 16. Apr, 2017. 21:21 »
Meni je odradjen remap 1.9tdi sa 110ks na 140ks , bez ostalih modifikacija . Osetna razlika i manja potrosnja , auto nema naglo cimanje , krece da vuce od 1500rpm do 4500rpm kontinuirano . Potrosnja 3.1l litar Beograd-Zlatibor i nazad 450km brzina od 80-140 , autoput 140-160km\h 4.5l . Odradjena mapa u "Vrhunski Auto Servis" kod ComTrade a novi beograd . Moja preporuka samo je bitno da je je sve na autu ispravno i da mapu odradi neko ko se razumne .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #18 poslato: 16. Apr, 2017. 21:24 »
To bi trebalo da je TDI sa rotacionom pumpom ne PD?
Cije su mape kod navedenog "Vrhunski Auto Servis"-a?
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #19 poslato: 16. Apr, 2017. 21:28 »
Tako je . Iskreno ti kazem cije su mape ne znam niti sam pitao , sa momcima saradjujem nekoliko godina i to mi je odradjeno for free :) . Bas cu sutra da pitam pa javljam , mislim da se pominjala prica oko abt a ali javljam . Prezadovoljan sam , ne dimi ni pedal to the medal sto bi rekli .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #20 poslato: 16. Apr, 2017. 21:34 »
Ne znam da iko na ovim nasim prostorima radi sa ABTom  wac1, mada bi bilo dobro da je tako.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #21 poslato: 16. Apr, 2017. 21:37 »
Mozda i gresim , pitam sutra pa javim obavezno :)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Lemilica

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #22 poslato: 17. Apr, 2017. 00:31 »
@Marko Curcic:
Sta kod Bobo-a podrazumeva Stage2? Jesi li menjao sta od hardvera? Stock turbina? Koliki je max.pritisak turbine?

I ja bih voleo da vidim grafike drugih cipovanih 1.9 TDI, zanima me iz cisto subjektivnih razloga... :B=)

Vozio sam pre 2 godine pored moje Fabije 1.9 i jedno vreme jos jednu Fabiju I 1.9TDI, cipovanu ko zna gde; isla je odlicno i bila poprilicno odvijena, ali je kvacilo klizalo na oko 3500 obrtaja. Od izlaska iz firme do znaka za kruzni tok moja nagura 70 km/h, a ova preko 80 km/h.
Isti motor sa i bez cipa.
Ono sto sam zapamtio je da je vrlo linearno vukla do jedno 4500 obrtaja, i bas mi se dopalo kako se vozi, sem ubivenog kvacila.
Takvu bih mapu platio pre nego ovu (stock ili cipovanu) koja kida u rasponu od 1500 obrtaja a pre i posle toga 'nako.

Evo od moje 1.9 pd 105ks. grafova, Stage 1 130ks turbina sa 1.1 na 1.3bara. Stage 2 do 1.6bara

picture sharepicture sharepicture share

https://youtu.be/EDF0uyZFfrw

picture sharepicture share

https://youtu.be/7mMqRS_so3Q



Na mreži Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #23 poslato: 17. Apr, 2017. 09:14 »
@Nebojsa
Stg 2 ista cena kao stg 1 i podrazumeva vrv nesto vecu barazu u turbini. Stvarno se oseca kik na izmedju 2000-3000 rpm, dok posle opada. Recimo na CR motorima isto osetis kik na oko 2000 samo sto u tom slucaju traje do 4000. To sam zeleo da postignem sa mojom ali je izgleda  to tesko.
I opet subjektivni osecaj, octavia 2.0 140ks tdi i moja sa navodno 170ks idu isto.


Послато са SM-J710F  


Na mreži Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #24 poslato: 17. Apr, 2017. 09:16 »
Turbo, dizne stock sve!
U mom slucaju, ovo je max sa diznama i turbom

Послато са SM-J710F  


Van mreže -nebojsa-

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #25 poslato: 17. Apr, 2017. 09:45 »
Turbine na 1.9 su relativno male, ja licno ne bih isao na max.opterecenje. Vidim po netu da obicno stg2 podrazumeva drugaciju turbinu, i da je obicno neka hibridna za snage 170+ks na 1.9; zato sam i pitao.

PD jeste karakteristican po udaru od oko 1800-3000 obrtaja, nakon toga nista; ume da bude zanimljivo ali je meni nakon nekoliko PDa i 8-9 god.voznje raznih PDa malo dosadilo. Licno bih voleo kod remapa (koji planiram) da se to malo ispegla.
I tu dolazimo do mog problema, zbog koga Fabija nije nikad cipovana; a to su obecano/dobijeno kod nasih tunera; i pozitivni i negativni utisci za BAS svakog ko se bavi cipovanjem kod nas. Kod nekih je upitna strucnost, kod nekih obecani dobici, a kod nekih odnos prema kupcu, sto smo mi na kraju krajeva.
Ogradjujem se da je ovo samo moj utisak iz prepiski koje sam imao sa pojedinim tunerima kod nas kada sam slao upite za cipovanje.

Kako mi je ovo jedini auto ne bih bas da se igram(prevelikim nasviravanjem), niti bih da ispadnem ovca pa da za malo dobitka nekome dajem novac kao da odjednom vozim RSa.

  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Joca TDI

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #26 poslato: 17. Apr, 2017. 16:10 »
Mare, evo ti moje grafike 1.9TDI 105ps... Nova Speed


Na mreži Markkoni

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #27 poslato: 17. Apr, 2017. 16:20 »


Potrosnja 3.1l litar Beograd-Zlatibor i nazad 450km brzina od 80-140 , autoput 140-160km\h 4.5l .

Mene je ovo jako ubolo u oko. :)
Ili ispravi gresku, ili popravi board.


Tapatalk Post


Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #28 poslato: 17. Apr, 2017. 16:58 »
Upalo je i meni kad sam video . Tako je kako sam i napisao racunajuci i prema parama i kilometrima bas zato sto sam bio skeptican i racunao sam ovako  :) . Gradska voznja 6l
« Poslednja izmena: 17. Apr, 2017. 17:04 Buca Skoda Mladenovac »
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #29 poslato: 17. Apr, 2017. 17:06 »
Cisto da se zna uvek sam pre za benzin nego dizel i nebitna mi je potrosnja , a trenutno sam na ovome i ja sam zgranut potrosnjom ali ajd sad :D . Samo kazem da je spustio potrosnju nakon remapa .
  • Vozi: Octavia vRS mk1