Autor Tema: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta  (Pročitano 6737 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže brlog04

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #15 poslato: 10. Apr, 2018. 22:39 »
ja kupio sprej za karburator i ovih dana cu videti da klapnu skinem i operem. Gledao am klapnu nije sad nesto vau prljava ali ima malo naslaga. Mene jos nije pocela da dribla :D al uskoro ce, jednostavno navikni se i nadji trenutak kod drugog verglanja kad da stisnes papucicu gasa.

Kada budes prao klapnu, ako mozes napravi neku fotografiju, gde se nalazi klapna, sta je bitno kod skidanja i kako je izgledala pre i posle pranja. Da znamo kako se radi, ako pomaze.
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente


Na mreži bigor

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #16 poslato: 10. Apr, 2018. 22:58 »
Ja sam nekoliko puta prao klapnu, hajde sve kontam treba to ali nikad nikakvu razliku nisam osjetio niti se tu sta ima za oprati. Jedino gdje je malo garavo je oko same klapne ali to je toliko minimalno da je zapravo samo razlika u boji, uopste nema nekog taloga. Cak i da se skupi neki veci talog mislim da bi moglo smetati samo kada je na ler gasu jer cim se klapna otvori vazduh prolazi bez ikakve zadrske.
Tako da ja vise ne planiram da je kupam :)
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #17 poslato: 11. Apr, 2018. 03:00 »
Najbitnije je kad se cisti klapna izbusiti garez i ocistiti detaljno na cevcici egr a koja se nalazi ispod same klapne i zapusava se cesto jer je bas mali otvor . Tu se oseca razlika u snazi ako je zapusen pre i posle ciscenja
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže brlog04

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #18 poslato: 18. Apr, 2018. 20:17 »
Došao sam do informacije da je problem do ozonske kutije u kojoj se vrši nekakva kondenzacija i u njoj postoji nekakav ventil. Trebalo bi da je problem u tom ventilu.
Da li neko zna za ovu kutiju i ventil, čemu to služi  i da li može biti problem u tome?
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže vojkan85

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #19 poslato: 18. Apr, 2018. 20:22 »
Ozonska kutija? Jel si siguran da se tako zove?
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže brlog04

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #20 poslato: 18. Apr, 2018. 20:26 »
Nisam siguran, zato i pitam da li je neko čuo za tako nešto. Trebalo bi da se nalazi negde ispod ili oko posude za tečnost vetrobranskog stakla.
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže vojkan85

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #21 poslato: 18. Apr, 2018. 20:34 »
Iskreno, prvi put čujem. Znam da se tu nalazi filter kabine ali za to ostalo, ne znam.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #22 poslato: 18. Apr, 2018. 20:45 »
Charcoal canister, rezervoar za povrat benzinskih para?
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže vojkan85

  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #24 poslato: 18. Apr, 2018. 20:48 »
Imas takvu crnu kutiju odmah uz rezervoar i pored boce za tecnost za pranje soferke . Iskreno nikad nisam cuo za problem da nece zbog toga da pali . Te kutije su pune nekih ugljenih kuglica sto prikupljaju isparenja
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže brlog04

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #25 poslato: 19. Apr, 2018. 09:25 »
-nebojsa- je izgleda pogodio kako se to zove (ili je znao).
Evo slike kako radi sistem napajanja gorivom do motora, ovo nije od Fabie vec uopšteno.



Iz rezervoara gorivo ide preko Charocal Canister-a i Purge Valve-a do motora.
Bilo bi dobro kada bi neko rekao kako se zovu ova dva elementa na srpskom.
Uloga charocal canister-a je da skuplja isparenja iz rezervoara, kako ne bi otišla u atmosferu.
Uloga purge valve-a je da propušta gorivo do motora i kontrolisan je od strane kompjutera.
Kada je vreme toplo gorivo u rezervoaru se greje i isparava, veće temperature više isparenja.
Mođda je moguće ukoliko je purge valve neispravan da isparenja preko njega dolaze u motor i da smeša postaje prezasićena i da auto ne može da upali iz prve, kao da je presisao.
Kada smeša postane 'noramlna' posle nekoliko pokušaja paljenja, auto upali.
Da li neko može da potvrdi ili opovrgne ovu teoriju.
  • Vozi: Škoda Fabia II 1.4 16V 2008 Ambiente

Van mreže gari021

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #26 poslato: 19. Apr, 2018. 10:47 »
Da ne otvaram novu temu, isti je motor u pitanju.

Moj problem je da hladan auto nece iz prve da upali. Ne upali ni pumpu za benzin, pa nece ni da zavergla.
Onda vratim kljuc, probam ponovo, i onda po pravilu cujem pumpu, i startuje motor. Ovo je izrazenije pri hladnijem vremenu i  nikad se ne desi na zagrejanom autu.

Meni pada na pamet da krivim alarm ili imobilajzer, ima li neko neki predlog?
Do pumpe nije sigurno, menjana je vec, i problem nije nestao

Van mreže dzon

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #27 poslato: 19. Apr, 2018. 13:00 »
Ja sam imao problem sa paljenjem zbog alarma i imobilajzera, ali meni se to dešavalo nasumično (nekad hladan, nekad vruć), može da ne zeza nedelju+ dana pa onda jedan dan uhvati i drnda te maksimalno. Meni je konkretno žica koja napaja alarm gubila kontakt plus je bio problematičan relej koji uključuje pumpu (ispod table sa vozačeve strane, skine se plastika ispod volana i nalazi se gore levo na jednoj tabli, ne sećam se broja), majstor je izvukao novu +12V žicu do alarma za napajanje i zamenio relej, ne zeza me ima skoro godinu dana.

Možda da električar vidi koji je to relej i da ga istestira unimerom...
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže drmika

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #28 poslato: 03. Maj, 2018. 17:31 »
Nedavno sam radio i uslikao al nikako da stignem okaciti.  cirka 20min posla, samo najbitnije sami vraćajte nazad :D
Ja rastavio,  drugar vratio i naravno nije prikačio kabl, nije ga primetio. ja upalio auto sve radi. nakon toga krenuo u voznju, sija epc i engine, Vratim kabl ostane engine da sija. a to sam rešio tako što sam 4-5 puta davao kontakt, i onda upalio.  sad kako ej ovo vruće i dalje se oseti pri paljenju da ima knedlu ali se ne ugasi.



  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Na mreži mihajloalasp

Odg: Fabia 1.4 16v pali tek iz treceg, cetvrtog puta
« Odgovor #29 poslato: 03. Maj, 2018. 22:14 »
klapna nece da pravi problem kolko god da je prljava, problem je u kanalu gde prolazi vazduh kad je motor na leru, kroz step motor tj regulator ler gasa. ukoliko se pumpa ne cuje pri davanju kontakta, mozda je problem u samoj pumpi ili releju, mali crni relej, jedini bez ikakvih oznaka sa 6 pinova, ujedno i jedini koji ima jedan mali pin, vidno manji od ostalih
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X