Autor Tema: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija  (Pročitano 6729 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ugi85

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #15 poslato: 12. Apr, 2017. 10:54 »
Ukoliko bi 2.0 motori za malo prosli test emisivnosti znaci da bi i potencijalni gubici performansi bili mali. Siguran sam da VW-ovi inzenjeri dobro znaju sta se dobija a sta gubitaka mora biti pa makar bili minimalni. Medjutim, isto tako sam siguran da ce VW uvek tvrditi kako gubitaka zapravo nema. Sa druge strane, ukoliko se odredjeni gubitak meri u par procenata (ili delova procenta) tesko da to prosecan vozac moze registrovati.
Mozda sam teska osoba, jer se kod mene izgubljeno poverenje tesko vraca, ali moj stav je ipak protiv update-a. Isto tako smatram da se svi EU kupci problematicnih vozila moraju adekvatno obestetiti poput USA kupaca ali cini mi se da taj film necemo gledati wac1
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance


Na mreži observer

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #16 poslato: 12. Apr, 2017. 19:46 »
Obestetiti za sta?
Ako su "malo lagali" za emisiju gasova, time se nikako ne osecam prevarenim jer taj parametar nisam ni uzeo u razmatranje prilikom kupovine. U EU takodje ne verujem da je to presudni faktor kod vecine kupaca, ma koliko oni bili ekoloski svesniji od nas. Sad sto ce neko da ovo koristi da izvlaci pare, realno nije posteno, jer smo od VW dobili maksimum. Zvucim kao njihov portparol ali realno, ja ne vidim ozbiljna kola u danasnje vreme sem necega iz VAG ili Tojote.
Ne branim VW ali ako moram da biram izmedju ekologije i performansi onda ipak performanse.
Dovoljno sto su mi DPF-om ogadili zivotnu ljubav - dizele, pa sam se vec posle prvog i jedva docekanog dizelasa (posle 3 benzinca) ponovo vratio na benzince prelaskom na TSI, silom prilika.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže ugi85

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #17 poslato: 12. Apr, 2017. 20:19 »
Delim tvoje misljenje u pogledu dizel motora ali sta je tu je, standardi se moraju ispuniti. Medjutim, iznosenje neistinitih tvrdnji od strane trgovaca se tretira kao prevara sto je kaznjivo zakonom. U tom slucaju je kupac u nadredjenom polozaju i po zakonu ima pravo na kompenzaciju bez obzira na ekolosku svest. Zakon je zakon, vazi za sve ili bi barem tako trebalo :) Ameri to sada obilato koriste.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Na mreži hakkler

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #18 poslato: 12. Apr, 2017. 21:17 »


Ovo nije moguce, jer da jeste napravili bi to tako odmah u startu.

Jako uprosteno, radi se po podesavanju "radnih tacaka" motora, a u stvari se pravi trade-off izmedju tri stvari: snage sa jedne strane, potrosnje sa druge strane i NOx emisije sa trece. Naravno svi zelimo povecanje snage, svi zelimo sto manju potrosnju, ali propisi ogranicavaju kolicinu NOx koju je moguce izbaciti. Setovanjem motora tako da se dozvoli veca kolicina NOx na izduvu VW je dobio siri opseg mogucnosti za balansiranje izmedju snage i potrosnje, tj. moze da "izvuce" malo vecu snagu ili malo smanji potrosnju. E sad, nakon skandala je to moralo da se koriguje i smanjen je NOx, a obzirom da je motor i sama tehnologija u njemu ostala ista, morao je da se pravi novi balans koji je nosio malo manju snagu ili malo vecu potrosnju ili cak neku kombinaciju ta dva. Povecanje snage i smanjivanje potrosnje kao rezultat smanjivanja NOx sigurno nije moglo da se desi.

Cijela poanta i jednadžba je da još od pojave PD motora NITI jedan vagov motor nije dolazio sa deklaliranom snagom nego bar +4-8% pa i više ks i nm nego za ono što je bilo definirano za taj motor. Čak i kod TSI motora nove generacije imamo da na dynu pokažu više ks nego što ih tvornica deklarira.Osim norme..i samim tim povečanim noxom nego što bi trebao biti definiran..i performanse automobila sa više ks od deklariranih su bile bolje vs ostalih proizvođača..sa istim/sličnim motorima bilo obujma ili ks. Osim "zelenih"..uvjeren sam da je i to bio adut od "ostalih" da se tome stane na kraj.

Van mreže Karlheinz

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #19 poslato: 12. Apr, 2017. 23:18 »
Tek sad vidim da je ovo nova tema
Da, pokrenuta je nova tema da vidimo koja i kakva su moguća i ponuđena rešenja ovog problema, konkretno, da li valjaju ili ne...
Prvobitna tema je ovde http://forum.skodaforum.rs/ostale-razne-teme/vw-ea189-skandal-kako-ce-se-odraziti-na-koncern-i-skodu/msg36136/#msg36136

  • Vozi: Yeti

Van mreže slobodanalexZapočeo temu

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #20 poslato: 14. Apr, 2017. 14:23 »
Bilo bi dobro kad bi se javio neko iz Škoda servisa da kaže svoje mišljenje o ovome i kako se to pokazalo u praksi, tj. dal su imali nekih primedbi vezano za snagu i potrošnju. Čitao sam po stranim forumima da su skoro svi imali problem sa EGR ventilom posle samo par dana od zamene softvera, e sad dal je slučajnost ili ne ne znam.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #21 poslato: 14. Apr, 2017. 14:52 »
koji motor?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže slobodanalexZapočeo temu

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #22 poslato: 14. Apr, 2017. 14:56 »
2.0 tdi 125 kw CBBB
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže slobodanalexZapočeo temu

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #23 poslato: 08. Jun, 2017. 19:32 »
U Americi osim izmene softvera su poceli da menjaju EGR ventile i DPF filtere. U Engleskoj su poceli da menjaju samo EGR i to kome se javi problem u prve dve nedelje od promene softvera. Na stranim forumima se ulavnom svi zale na povecanu potrosnju, manju snagu, i cesce regeneracije DPF posle promene softvera. Tako da ja necu prihvatiti ispavku za sad, a tako su mi savetovali u dva ovlascena servisa da sacekam.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #24 poslato: 08. Jun, 2017. 23:50 »
U Americi?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže slobodanalexZapočeo temu

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #25 poslato: 09. Jun, 2017. 08:31 »
Da u Americi, na EA189 motorima koji su ugradjivani u VW i Audi.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #26 poslato: 09. Jun, 2017. 09:10 »
po USA normama jedva prolaze VW i sa AddBlue, a kamo li samo software patch.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #27 poslato: 09. Jun, 2017. 15:49 »
Mi o vuku, a vuk na vratima... Stigla mi pozivnica za moj 1.6 tdi. Idem se raspitati da li je obavezno. Ako nije... Ko ih šiša, a ako jeste, zakazujem termin u RevoChip.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže slobodanalexZapočeo temu

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #28 poslato: 15. Okt, 2018. 20:15 »
Mi o vuku, a vuk na vratima... Stigla mi pozivnica za moj 1.6 tdi. Idem se raspitati da li je obavezno. Ako nije... Ko ih šiša, a ako jeste, zakazujem termin u RevoChip.

Sta si uradio po ovom pitanju?
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Peja

Odg: Rešenje za EA189 problem, servisna akcija
« Odgovor #29 poslato: 15. Okt, 2018. 20:28 »
Ignorisem, stiglo mi je od tada jos dva puta :) U AT za sada nije obavezno.

Razgovarao sam sa drugom iz DE. Kaze, morali su prodati sve sluzbene Skode Oktavije 1.6 tdi, jer su posle servisne akcije imali mnogo problema sa EGR.
Na njegovom privatnom A3 2.0 tdi je odradjena softverska modifikacija i kaze da nema nikakvih problema.

Uskoro cu menjati auto nadam se.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD