Autor Tema: Novi metod merenja brzine na auto-putu  (Pročitano 34073 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #210 poslato: 22. Maj, 2018. 21:58 »
Slazem se potpuno!
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže Maksimus

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #211 poslato: 22. Maj, 2018. 21:59 »
Upravo tako,ovaj sistem ako bude funkcionisao ce obesmisliti brzu voznju. Ti mozes da zuris pa pauziras itd,ali naplatnu prolazis u isto vreme. Zato ne vidim "lopovluk","harac","otimacinu" u svemu tome,jer je vrlo medijski ispraceno tako da nema neobavestenih. Cuj,kako smeju da kaznjavaju za prekoracenje  =))
Sto se kocenja tice,ne znam koliko ljudi zna da zaustavni put eksponencijalno raste,tako da je duplo veca brzina-cetiri puta duzi zaustavni put.
Kocenje sa 50 do 0,tu gde auto stane da stavimo cunj,podjemo opet istim autom,kocimo na istom mestu i u cunj udaramo sa cini mi se 40 na sat (ili nesto preko).

Na mreži zare

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #212 poslato: 22. Maj, 2018. 22:13 »
Meni su najinteresantniji oni koji koji stalno kukaju na ogranicenja pa im je malo jos i tih najavljenih 130 (a znam dosta takvih) a kada ih pitam da li su ikada u zivotu zakocili iz sve snage sa 120 do 0 i da li znaju kako ce auto da im se ponasa u toj situaciji plus ako jedan tocak naidje na rizlu, vodu, blokira ili sta sve vec moze da se desi... ne znaju sta da kazu. A ko je morao tako nesto da radi u kriticnim situacijama zna da ni 120 nije ni malo sporo. O tome da ni na 100 km/h bar 95 % ljudi nece znati bezbedno da izbegne neku prepreku, nema svrhe ni pricati. Voznju kroz krivine da ne pominjemo, to je tek katastrofa. Ali vazno je da se nagazi na pravcu...

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #213 poslato: 22. Maj, 2018. 22:18 »
Ogranicenje u zoni skole u krugu od 100m treba da bude 10 , a ne 50 ! Aman deca su to , sta ona znaju .
Ko je pametan za volanom treba da razmislja umesto njih na putu .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže bugarin

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #214 poslato: 22. Maj, 2018. 22:34 »
Buco, akcenat je na ovom “pametan za volanom”. Ispred skole u koju ide moja cerka vozilo elektroprivrede srbije krece se u kontra smeru. Kad sam se izdrao na idiota, kaze:  nisam ja odavde, ja sam izbeglica sa kosova. Pa brate ako si doso 99te imao si skoro 20 godina da naucis znakove i propise. Nema to veze sa tim sta je i odakle je, nego mu to prvo palo na pamet da se vadi. Plus da sam ga zatego, digo bi dzevu da bijem izbeglice :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD


Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #215 poslato: 22. Maj, 2018. 22:50 »
A zamisli tek da je rekao da je gay, morao bi jos i da mu se izvines :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže nelle

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #216 poslato: 22. Maj, 2018. 22:52 »
Ne, nisam isključiv, ali izuzetci potvrđuju pravilo. Za zonu škole nisam pričao napamet. Znam (da kačim ovde fotke, svakodnevno prolazim tuda?) da se u zoni škole može postaviti ograda i deca NE MOGU izaći na kolovoz. I kad ne postoje DRUGE TEHNIČKE MOGUĆNOSTI (što reče Buca) ograničiti i na 10.

Međutim, kada je škola udaljena 70-80 metara od kolovoza, postoji širom trotoar 30ak metara od puta, a odrasli i dalje dolaze po decu (Ne zbog saobraćaja već zbog drugih opasnosti koje mi kao deca nismo imali, a našoj deci su pretnja) i to na ulaz u školu koji je iz druge-sporedne ulice ne vidim opravdanje smanjenju ograničenja.

Isto tako, postoje i izlazi iz škola koji nisu uopšte obezbeđeni. I amo ne poznaje vozač taj kraj, može se iznenaditi samo zato što nema nikakvog upozorenja - nije lokacija na kojoj bi većina vozila preko 50 - Ne isplati se.

Kada bi sve to bilo kako treba, nije problem ni 130 na AP, ni starih 60 u gradu čak ni fićom (friziranim,  jel te  beer1! )
  • Vozi: O3 fl 1.2 tsi

Van mreže bugarin

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #217 poslato: 22. Maj, 2018. 23:09 »
A zamisli tek da je rekao da je gay, morao bi jos i da mu se izvines :)

Ne znam kako bi sexualna orijentacija mogla da bude opravdanje za nepoznavanje saobracajnih propisa i orijentaciju ulica. Varijanta sa izbeglicom bi pila vodu bar sto se tice nepoznavanja kraja. A opet, postoje znaci jbg.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #218 poslato: 23. Maj, 2018. 01:36 »
Ma problem je sto se pojedini ponasaju kao da je kolovoz njihov , a pogotovo kad su takvi jos u drzavnoj firmi i sluzbenom drzavnom vozilu . A to kad kazu nisu odavde , pa ker nauci za mesec dana sta kako , a kamoli covek za 20 god , problem je sto ne zeli da nauci ako me razumes .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže vojkan85

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #219 poslato: 23. Maj, 2018. 07:28 »
Pa takve šmekere po putu, samo dohvatiš sa nekom palicom pa kada mu oplupaš auto sledeći put ima da bude manji od makovog zrna. Ako zakon važi za jednog, onda važi za sve, ali svako misli da može protiv nekoga i nečega. Koliko je samo zaustavni put duži pri mokrom kolovozu i još ako ne poštuješ ograničenja...
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže rocktheroad

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #220 poslato: 23. Maj, 2018. 07:42 »
Pa takve šmekere po putu, samo dohvatiš sa nekom palicom pa kada mu oplupaš auto sledeći put ima da bude manji od makovog zrna. Ako zakon važi za jednog, onda važi za sve, ali svako misli da može protiv nekoga i nečega. Koliko je samo zaustavni put duži pri mokrom kolovozu i još ako ne poštuješ ograničenja...

Ja svakom klincu koji je skoro položio prodam foru: “jel znaš kako se zove zaustavni put kada pada kiša? - klizajući put”  to im malo pomogne da skapiraju da je to nebo i zemlja sto se dužine kočenja tiče i kontrole vozila... jednostavno dva sveta, i trebalo bi i u udžbenicima da se različito zovu.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Van mreže vojkan85

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #221 poslato: 23. Maj, 2018. 08:13 »
Pa problem je u tome što ti klinci misle da su Bogom dani pa sedne za auto koji je kupio za 2k a star je 30 godina, ili mu mama i tata kupe novi auto i divljaju li divljaju. Početnici, 50 konja i ćao, mada neko ako je lud i sa tih 50 konja može da napravi problem.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4

Van mreže Maksimus

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #222 poslato: 23. Maj, 2018. 10:31 »
Uh,nije bas 50 konja neka srecna granica(i mislim da je problem ovo sto uvode ogranicenje od 107ks za mlade vozace).
Ja sam bio u toj poziciji,kad neko hoce da pravi problem ne treba mu mnogo snage,ali po mojoj logici i previse slab auto moze da bude opasan. Isto tako dete necu da pustim u auto koji je star,lagan i nebezbedan (kakvi obicno jesu ti sa 50tak konja). Ja sam definitivno odlucio da mu kupim SUV(taman da kompletiram "segmente"). Prvo sam hteo RR sport prve generacije(moja stara zelja a sad su poprilicno povoljni),medjutim toliko su kvarljivi da je to strasno,iskoci sasvim iznenada Santa fe i uzmem njega. Ja prezadovoljan,auto dinar ulaganja nije trazio,presao smesno,a i dusa mi mirna.
2 tone,visok,pregledan (retrovizor ko na autobusu  :B=) ),dovoljno snage da bude koristan ali da apsolutno nemas zelju da ga gazis itd,bas idealan za svoju svrhu.
Mada opet,ja zbog njega nisam hteo da uzmem tsi280,koliko god to bilo "do glave" drugacije je kad je auto ozbiljno performantan,a ja nisam siguran da bi mi bilo sve jedno.
I da,mislim da sa klincima treba maksimalno raditi kad pocnu da voze,objasnis mu sve,sednes sa njim i ajde vozi brzo,ajde na snegu kako da kontrolises zanosenje zadnjeg dela (kontru),ajde kako da vozis u terenu itd. Ne samo trabunjati nemoj brzo i pazi,od toga slaba vajda.

Van mreže Peja

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #223 poslato: 23. Maj, 2018. 10:46 »
Moj kolega je bio kod rodjaka u Svedskoj i svaki dan se voze nekom ulicom gde je ogranicenje 30. Pita ga on zasto je 30 kada moze 50 a ovaj kaze, pa da ne smeta stanarima koji tu zive.
A vi sad vidite na kom nivou svesti smo mi.
U mojoj pokrajini ogranicenje brzine na auto putevima od 22h-06h je 110 km/h umesto 130 km/h, iz istih razloga.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži lipovaccc

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #224 poslato: 23. Maj, 2018. 11:31 »


Uh,nije bas 50 konja neka srecna granica(i mislim da je problem ovo sto uvode ogranicenje od 107ks za mlade vozace).
Ja sam bio u toj poziciji,kad neko hoce da pravi problem ne treba mu mnogo snage,ali po mojoj logici i previse slab auto moze da bude opasan. Isto tako dete necu da pustim u auto koji je star,lagan i nebezbedan (kakvi obicno jesu ti sa 50tak konja). Ja sam definitivno odlucio da mu kupim SUV(taman da kompletiram "segmente"). Prvo sam hteo RR sport prve generacije(moja stara zelja a sad su poprilicno povoljni),medjutim toliko su kvarljivi da je to strasno,iskoci sasvim iznenada Santa fe i uzmem njega. Ja prezadovoljan,auto dinar ulaganja nije trazio,presao smesno,a i dusa mi mirna.
2 tone,visok,pregledan (retrovizor ko na autobusu  :B=) ),dovoljno snage da bude koristan ali da apsolutno nemas zelju da ga gazis itd,bas idealan za svoju svrhu.
Mada opet,ja zbog njega nisam hteo da uzmem tsi280,koliko god to bilo "do glave" drugacije je kad je auto ozbiljno performantan,a ja nisam siguran da bi mi bilo sve jedno.
I da,mislim da sa klincima treba maksimalno raditi kad pocnu da voze,objasnis mu sve,sednes sa njim i ajde vozi brzo,ajde na snegu kako da kontrolises zanosenje zadnjeg dela (kontru),ajde kako da vozis u terenu itd. Ne samo trabunjati nemoj brzo i pazi,od toga slaba vajda.

Sve je lepo kad imaš keš . Ja bih prvi uveo za sva moguća ograničenja za mlade vozače je l ono sto  rade razni naloženi klinci nije humano. Ja sam 96to godište i svako veče gledam šta rade klinci po gradu ima me na raznim mestima od splavova do  klubova  i pre dve godine jedan od "tatnih sinova " je udario moju drugaricu  koja je imala 18 godina i  ta devojka bi  25maja ove godine napunila 20 godina. I na kraju nije odgovarao ,klinac  je imao  18god probnu dozvolu  i novi audi q5  džaba kamere džaba sto je on prošao kroz crveno tata došao i platio i on danas živi normalno a ona pod zemljom  .

Imam druagara koji vozi Mercedes A klasu AMG sa nekih 450ks kaze dečko  šta da radim ja ako divljam po gradu i ubijem nekog ima upropastim tudji i svoj zviot . Klinci danas jako plitko razmišljaju nemaju taj razum nego samo daj gass . Ima momaka za primer i to stoji  ali većina je jako bezobrazna . 

Evo ja već 4 godine vozim fabiju moju sa 64ks   uspešno sve pretičem jeste motor slab razmislis lepo ubacis u pravu brzinu i cekas trenutak i preteknes . I  kada pogledam šta će meni bolji auto imam 22god nemam porodicu hteli su moji da kupe meni nešto bolje ali šta će mi. Zahvaljujuci mom ocu koji  kući dovozi svaki dan od audija do superb-a imam priliku da vozim kola od 300 konja ali sta ti vrede ti konji kad nemas u glavi  pameti , i sa 300 konja mora da znas kad da preteknes dosta njih je  poginulo sa skupim i jakim kolima .

Nisu bitni konji u motoru i sta vozis nego sta imas u glavi . 

Ovo jeste Off na temu ali se izvinjavam i ako ima greški  u kucanju , kucam u brzini .





  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god