Autor Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda  (Pročitano 12948 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #45 poslato: 09. Maj, 2022. 21:38 »
Nema zamajac, a nema ni ad blue.
BTW koja je slovna oznaka i snaga tog 1.6 tdi koji nema plivajući zamajac i Adblue, a zadovoljava EURO6 standard?

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #46 poslato: 10. Maj, 2022. 03:32 »
Moracu da proverim oznaku motora.
Da ispunjava euro 6 normu, nema plivajući zamajac, nema problem sa diznama, nema ad blue 120ks. Savrsenstvo nesto poput starog 1.9tdi samo se ulje redovno menja i nafta sipa..2015god. Potrošnja 6l.
  • Vozi: Passat

Van mreže Filip BG

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #47 poslato: 10. Maj, 2022. 11:16 »
Izvinjavam se što upadam u razgovor, nepozvan. Zainteresovala me je priča…
Nisam znao da postoji Superb 3, a samim tim i Passat B8, bez plivajućeg zamajca. Izgleda da se radi o motoru 1.6 tdi DCXA. On je bez AdBlue, a postoji i verzija sa AdBlue – DCZA. I zamajac sa slika, 04L 105 269, izgleda kao „običan“, a ne „plivajući“.

https://archiwum.allegro.pl/oferta/nowe-kolo-zamachowe-oe-vw-04l105269-04l105273-i7759401584.html
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #48 poslato: 10. Maj, 2022. 13:28 »
@Filip bg: da tako je.

Da napomenem da je na autu jos uvek FABRICKO kvacilo a blizu je 380.000km.
  • Vozi: Passat

Na mreži observer

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #49 poslato: 10. Maj, 2022. 13:47 »
Kod VAG grupe izgleda stvarno treba pomoć vidovnjaka da bi čovek nabo dobar motor ako kupuje nov auto.
Kad se kupuje polovan onda je valjda lakše, ispratiš iskustva.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #50 poslato: 10. Maj, 2022. 14:15 »
Ovo je ekoloska tema, ne trujte je sa tim dizelasima

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #51 poslato: 10. Maj, 2022. 21:42 »
U pravu je Aco nećemo da trolujemo temu sa dizelom, ali samo da se nadovežem pošto je realno po performansama i potrošnji naspram TGI varijante ovaj 1.6 TDI DCXA najbliži konkurent. Rekao bih da je veliki plus ovog motora to što nema plivajući i Adblue mada me čudi da nema kad je Adblue skoro pa obavezan i na generaciju starijim TDI CR motorima. Kao što neko reče možda je sa ovom X oznakom motora išao za manje ekološki zahtevna tržišta pošto ima isti takav sa Z oznakom koji ima Adblue. U svakom slučaju veliki plus po mom mišljenju, ali i dalje ostaje DPF koji je ujedno rak rana ovog motora i svih novih dizela, a od skoro i benzinaca i možda ne baš tako jeftina pumpa visokog pritiska goriva koja ne crkava tako retko. Što se tiče regeneracije jer ista priča kao kod EA189 CR TDI motora - nema nikakve signalizacije na bordu da je započeta regeneracija osim povišeni obrtaji i potrošnja goriva?

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #52 poslato: 11. Maj, 2022. 03:30 »
Moj primerak konkretno je uvezen iz holandije, a koliko znam tamo su rigorozni po pitanju zagadjenja i euro normi tj. imaju ogromne poreske olaksice ako auto manje zagadjuje..
  • Vozi: Passat

Van mreže Super 20

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #53 poslato: 11. Maj, 2022. 15:13 »
Superb III kupljen nov u MKD 2016 proizvodstvo 2.0 tdi nema adblue sto je po mene super jedna obaveza manje. Model proizveden u 2016 svakako se vodi kao euro6. Oko plivajuci se ne zamaram :) Kada dodje ili ako dodje bice zamenjen i to je to :)
  • Vozi: Superb

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #54 poslato: 20. Jun, 2022. 21:14 »
Što se tiče redovnog održavanja / malog servisa kod 1.4 tgi motora na godišnjem nivou kad se radi mali servis - menja ulje da li se pored standardnih filtera  za ulje, vazduh, gorivo, klima koji se menjaju na svakom benzincu/dizelu na TGI motoru menja još nešto, odnosno da li TGI motor na metan zahteva nešto dodatno za zamenu?

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #55 poslato: 21. Jun, 2022. 14:12 »
Ne, nema nikakvog dodatnog održavanja

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #56 poslato: 12. Maj, 2023. 14:28 »
Što se tiče redovnog održavanja / malog servisa kod 1.4 tgi motora na godišnjem nivou kad se radi mali servis - menja ulje da li se pored standardnih filtera  za ulje, vazduh, gorivo, klima koji se menjaju na svakom benzincu/dizelu na TGI motoru menja još nešto, odnosno da li TGI motor na metan zahteva nešto dodatno za zamenu?
Da li jos uvek vozis seta i kako se pokazao?
  • Vozi: Passat

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #57 poslato: 12. Maj, 2023. 16:56 »
Vozim seta? Ako misliš na metan - ne nisam ga nažalost ni kupio. Opet sam završio sa TDI-jem. I ja bih voleo da neko iznese iskustva sa 1.4 TGI motorom na Octaviji!

Na mreži Mareska

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #58 poslato: 12. Maj, 2023. 17:41 »
Meni iskrsao neki 2018god pa se lomim da li da eksperimentisem.
  • Vozi: Passat

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #59 poslato: 12. Maj, 2023. 17:53 »
Vozim ja 1.4TGI Leon.
Nema sta da eksperimentises, slobodno uzmi. Bukvalno nema nekih ustaljenih mana, a pritom ne postoji auto na trzistu koji trosi manje metana.

p.s. Npr. Cacak - CH (i voznja po CH) - Cacak




Pretraga foruma [Google]