Autor Tema: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti  (Pročitano 3501 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže slobodanalex

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #15 poslato: 30. Avg, 2017. 15:01 »
Zadnji put bio u servisu 13.07.2016, svi filteri + ulje u DSG menjaču na 122.912 km
Proizveden 19.10.2013, prva registracija decembar 2013.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #16 poslato: 30. Avg, 2017. 15:34 »
Svaka čast kolegi na proveri! Eto, km nije vraćana, ko zna koliko dugo auto stoji. Nekada dok plac otkupi, pa oglasi, pa dok dođe do zadnjeg kupca prođe i pola godine.

Na mreži bigor

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #17 poslato: 30. Avg, 2017. 16:07 »
Svaka cast zaista jer je to vrijedna informacija za kupca+
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže AvijonZapočeo temu

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #18 poslato: 30. Avg, 2017. 18:36 »
Zadnji put bio u servisu 13.07.2016, svi filteri + ulje u DSG menjaču na 122.912 km
Proizveden 19.10.2013, prva registracija decembar 2013.

Brate mili, koji si ti kralj... ne mogu da verujem.... prosto ne znam sta bih ti rekao... moze neko pivo makar ili nesto sicno? :)
A ovde su mi juce rekli kao da je to njima ilegalno, moraju da udju u neki oficijelni Skodin softver da bi to proverili i mogli bi da imaju problema blabla jedino da nadjem u kojoj je filijali auto kupljen pa mi tamo mogu izvuci sve iz papira a ne online... strasno.
Hmm sta to treba da mi znaci za DSG, da sam relativno miran? Jer negde vidim da mu se menja ulje na 30 a negde na 60k? I da li mu se samo redovno menja ulje ili treba nekada i neki remont da se napravi? (Izvinjavam se na ovoliko pitanja ali vec 15 godina vozim tudje automobile i nikada me takve stvari oko servisa nisu zanimale :(
I s obzirom da mu je tad samo filteri promenjeni, pretpostavljam da me uskoro ocekuje i veliki servis ili gresim?

Jos jednom, hvala ti ko bratu. Ili da ti se ne zahvaljujem s obzirom da si mi ovom informacijom dobrano utanjio novcanik?  :B=)

Svaka čast kolegi na proveri! Eto, km nije vraćana, ko zna koliko dugo auto stoji. Nekada dok plac otkupi, pa oglasi, pa dok dođe do zadnjeg kupca prođe i pola godine.
Da, razumem ja to, za ovaj bih cak rekao da stoji vec par meseci na placu jer su mu diskovi jaaako jako zardjali, ali sam bio vrlo skeptican zbog cene. Cena mu je ista kao jedan koji sam nasao u Srbiji i to me je sokiralo jer su u Austriji inace dosta skuplji automobili, pa mi je zbog toga sve delovalo sumnjivo.

Van mreže slobodanalex

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #19 poslato: 30. Avg, 2017. 18:54 »
moze neko pivo makar ili nesto sicno?
Kad dodjem do Beca zovem te i vodis na pivo ako pazaris auto. 😉. Veliki mislim da ide na 180.000 km, tako je barem kod mene na 2.0 cr.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže AvijonZapočeo temu

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #20 poslato: 31. Avg, 2017. 20:37 »
Jao jao jao jao jao jao jao jao.... Šta reći a ne zaplakati. Zapravo plačem u sebi, hoću da 'mrem....
Elem.... Seo u auto, vozio ga 30ak km do AMSa, oduševio se, sve je tip top. Da se razumemo tj. odmah disclaimer: posao mi je takav da najslabiji automobil koji vozim ima 260KS, tako da nisam očekivao da budem nešto preterano impresioniran, ali boy oh boy, impresionirao sam se... Ne toliko snagom i vučom koliko tišinom koju od Škode stvarno nisam očekivao. Bio sam doduše iznenađen što na tempomatu na 130 u 6. drži na 2,5k obrtaja, ali sam to samo video, nije mi smetao zvuk niti išta slično. Terao sam ga do 180, pristojno ubrzanje. Možda je malo bučniji ali sam to u startu pripisao jer ima zimske 18". Udobnost ništa specijalno ali za taj cenovni rang izuzetno, potrošnja malo veća ali hej, preživeću i to, nije bitna stavka (komfor nema cenu). Ali... Uvek postoji ono Ali... AMS, detaljni pregled, ovde su izuzetne picajzle što se tiču svega, kaže lik trajaće oko 45-60 minuta pregled... Posle 90 minuta me zove u radionicu, da mi objasni neke stvari.......
Auto je udaran. Ne zna tačno šta i koliko, ali cela desna strana je prefarbana, mada nije pronašao oštećenja u stubovima niti u vratima, pa je pripisao da je verovatno samo bio izgreban. Ono što me je najviše zabrinulo je ipak - motor. Ugrađen je novi nosač motora i vide se ogrebotine od šrafova, po priči mehaničara, motor je prilikom udesa pomeren za 5cm u stranu, ali je sada sve sređeno i utegnuto. Promenjen je far, hladnjak, branik, šoferka, krilo... Mada je interesantno da za točak nije mogao ništa da mi potvrdi, pretpostavlja da tu ništa nije menjano i nije mu jasno kako je onda motor pretrpeo takvu štetu a da su mu oba točka u redu. Mehanički je auto top, radi, ide, koči.. E da, rekao je da ne bih prošao tehnički sa trenutnim kočnicama jer su jako jako zarđale, pretpostavlja da je auto već mesecima bio na auto placu.
E sad... Tu dolazimo do najvećeg problema. Kad sam se vratio na plac i pričao sa sinom od čoveka sa kojima sam ja ugovarao vožnju, od starta mi je prosuo priču da "U Austriji nećeš na placu naći automobil koji nije imao udes", da na njegovom placu su svi manjeviše havarisani, da je čak i njegova Panamera imala udes ali njemu to ne smeta jer ga je doveo u red i blablabla....
Ne znam šta da mislim, još uvek sam pun utisaka, lik neće da spusti cenu (U pitanju je 13.000€), ja sam svestan da za te novce neću naći ni približan automobil (slični njemu su 15-16.000€), u početku sam hteo 1.6 ali sad me je to prošlo, samo 2.0 :D

I tako... Ne znam šta da radim, ali najverovatnije odustajem od toga do daljnjeg. Kakvo je vaše mišljenje, šta biste vi uradili na mom mestu? Da se razumemo, auto je utegnut, lepo radi, lepo ide... Ja sam rekao i ovom na placu, auto je 99,9% moj koliko mi se svideo ali.. Sad je u pitanju samo taj psihološki momenat koji mi ne da mira, jer auto uzimam prevashodno zbog žene i bebe koja je na putu.... Nisam pametan....

E da izvinjavam se što skačem s teme al' lud sam jako... Kada smo u AMSu digli auto gore, lik mi je pokazao dva traga... Hmm.. Rđe, poprečno po automobilu i pitao me je šta je to, ja rekoh nemam pojma, kaže lik, viljuške... Auto je dizan viljuškarem... Uh sad kad ovo napišem i meni se sloši... Da odustajem, a?

Van mreže slobodanalex

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #21 poslato: 31. Avg, 2017. 20:47 »
Ja bih uzeo, a kad dodjes u Srbiju na godisnji oteras ga kod nasih limara/farbara da saniraju tragove viljuskara i da urade zastitu ili to uradis tamo za duplo vise para. Auto je redovno odrzavan u skodinom servisu nije puno presao a prodat je zbog havarije koju su ocigledno dobro sanirali.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže pavaobg

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #22 poslato: 31. Avg, 2017. 21:44 »
Zamoli kolegu koji proverio kada je bio zadnji servis da proveri da li je popravka rađena u ovl servisu. Ako jeste znaćeš šta je sve menjano i moćićeš da proceniš koliko je veliko oštećenje bilo.
Ako je motor pomeren ne deluje da je malo a kad tome dodaš šoferku zvuči još gore
Ponovo se potvrđuje pravilo da niska cena nije bez razloga.

2.0 i DSG su odlična kombinacija ali jeste čudan odnos obrtaja i brzine. I meni zapalo za oko kad sam uzeo superba

Послато са SM-G928F  

  • Vozi: fiat

Van mreže AvijonZapočeo temu

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #23 poslato: 31. Avg, 2017. 22:04 »
Upravo tako, s razlogom je taman toliko jeftinija od ostalih primeraka...
Nije radjen servis u Skodi jer mi je lik s olaca objasnio da je bio havarisan i da je on popravljao s tim sto je on samo obican preprodavac... prvo je on zamenio samo branik i hladnjak... posle nekog vremena je rekao da je promenio i far... posle jos malo price je zamenio i soferku... na kraju je ispalo da jesu njegovi ljudi menjali i nosac ali da je to sad sve u redu... al za celu prefarbani desnu stranu nije imao pojma... kao...
I jos jedan dokaz da nije radjen u servisu: u dijagnostici je prepun gresaka koje nisu resetovane, tako da, za ovih 18.000km otkad je poslednni put bio u servisu je moglo stvarno svasta da mu se dogodi. Hvala svima na savetima, hvala specijalno Slobodanu sto mi je proverio to, ali ja od tog konkretnog modela odustajem. Mislim da se razumemo, auto je top, da nisam radio ovaj buy check, uzeo bih ga bez razmisljanja i verovstno se sit nauzivao, ovako ostaje ta psihicka blokada preko koje mislim da ne bih presao.

Ipak cu platiti na cupriji: sutra idem da pogledam polovneautomobile u oficijelnim Skodinim centrima, jer sada imam dovoljno podataka, znam da zelim 2.0 + DSG, znam koja mi oprema odgovara, ostalo su samo finese, boja spolja i iznutra, tockove cu svakako lako zameniti i ubaciti od opreme sta pozelim, a bice mi mirna glava i imacu oficijelnu garanciju. Nasao sam vec par primeraka pa cu, nadam se, koliko sutra vec sve odluciti. Svidja mi se jedan, 2014, 45.000km, ajd da ne malerisem al' nadam se da je to taj... nastavicu da smaram u ovoj temi dok ne dodje vreme da se prebacim u Garazu ;)

Na mreži Markkoni

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #24 poslato: 31. Avg, 2017. 22:05 »
Ja imam averziju prema jace udarenim kolima. Ozbiljan je to potres za sve komponente na automobilu. Ne bih mogao da zivim sa tim. Imao sam ozbiljan sudar, i znam sta je to.
Odustao bih, i pre uzeo odlican 1.6 TDI. Propnes se koliko si dugacak, ne mora po svaku cenu 2.0 obzirom na okolnosti.
Kada pominjete prenosni odnos, ako se ja dobro secam manuelni 2.0 ide na 2000 o/min 120 kmh, 2500 o/min 150 kmh, 3000 o/min 180 kmh.

Sent from my SM-N910C  


Na mreži bigor

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #25 poslato: 31. Avg, 2017. 22:17 »
Hvala svima na savetima, hvala specijalno Slobodanu sto mi je proverio to, ali ja od tog konkretnog modela odustajem. Mislim da se razumemo, auto je top, da nisam radio ovaj buy check, uzeo bih ga bez razmisljanja i verovstno se sit nauzivao, ovako ostaje ta psihicka blokada preko koje mislim da ne bih presao.
Vidi ako ti je auto ok pri voznji ja bi njima ponudio neku bezobrazno nisku cijenu, a imas argumente da ih ucijenis, pa ako prihvate-prihvate ako ne i tako odustajes, nece te puno pogoditi sto nisu prihvatili
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže AvijonZapočeo temu

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #26 poslato: 31. Avg, 2017. 22:23 »
I ja sam se vodio istim misljenjem, ali: na autu je cena 14,5 dok je na internetu 13. Prvo sam mislio da se zezam i da mu ponudim 8, ali sam video da se lik ne da i da tera po svome da je auto u odlicnom stanju. Na kraju sam ga, sto kazes, uz odredjene argumente (da mi trebaju nive kocnice, set letnjih felni s gumama) rekao da mu nudim 10, on je rekao ne ne, moja cena je 14 i toje to, ja mu kazem da je na internetu 13 i lik me pogleda blago teleci, kao ne lozi me, ja mu pokazem link, i on kao hebote ja sam pogresio, vredi on vise, ja rekoh, 10 odmah za kes, on kaze ne i to je to, hvala i dovidjenja

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI Elegance+ 2008

Van mreže AvijonZapočeo temu

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #28 poslato: 31. Avg, 2017. 23:32 »
Upravo ta. Auto je prelep uzivo, nikako mi nije odgovarala unutrasnjost zbog prljanja, ali sam se zaljubio na prvi pogled u spoljasnost. Nazalost, "unutrasnjost haube" me je definitivno odvukla od svega.

Btw, koje su mu ovo felne? Teron?

Van mreže ugi85

Odg: Octavia Combi 2.0TDI Elegance, DSG, 12.2013. - saveti
« Odgovor #29 poslato: 01. Sep, 2017. 09:16 »
Pomeranje motora moze prouzrokovati jako udarac u predelu haube. Obizrom da se air-bagovi nisu aktivirali rekao bih da je zviznut u desno krilo. Razlog za zamenu sofersajbne moze biti pomeranje A stuba tj. udarac u A stub sto bi objasnilo zasto delovi oko tocka nisu dirani. Medjutim, receno ti je da je A stub nije radjen sto bi moglo znaciti da je taj deo secen i da su vrata menjana ili da tu udarca uopste nije bilo. Zakljucak je da je auto negde jace udaren ali da je popravka dobro maskirana ali je pitanje kako je odradjena cim je auto nosen na viljuskaru ???
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance