Autor Tema: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks  (Pročitano 10473 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže tmartin011Započeo temu

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #15 poslato: 16. Nov, 2017. 21:35 »
Da li ide 5 sec, iskreno to i nisam merio. Gledao sam samo subjektivni osecaj. Mnogo bolje ubrzava. Na 3000 obrtaja jos  jace povuce. Na 160km/h motor se u petoj brzini vrti na 3100 obrtaja. Na 120km/h po autoputu trosi 5.5 litara.

Van mreže tmartin011Započeo temu

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #16 poslato: 09. Feb, 2018. 18:25 »
1.2TSI sa Revochipom ima 130ks i 216Nm. Sasvim lepo za Octaviu. Sa 240Nm medju ubrzanja bi bila jos bolja. Zato predlazem da slobodno cipujete motor. Momci su stvarno profesionalci. Taman da vidite kako auto ide na putu bez cipovanja i posle toga sa cipovanjem.

Van mreže nidza

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #17 poslato: 10. Feb, 2018. 14:03 »
Jel vredno otpisivanja dugačke 5 godišnje garancije?

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #18 poslato: 10. Feb, 2018. 14:19 »
Ako se stvarno gubi garancija nije ni priblizno vredno tih 14 ks . Da sam u to situaciji ne bih se zezao zbog toga .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže fobia24

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #19 poslato: 10. Feb, 2018. 15:05 »
Meni su ti manji tsi motori i onako preforsirani snagom što je loše za njihovu dugotrajnost. Zato ne bih uzimao 1.8 tsi, već pre 2.0 rs zbog veće snage i ako može 1.8 da se načipuje do snage 2.0
Nisam nešto oduševljen ni Revočipom, meni su loše softverski odradili isključivanje dpf-a na prošlom autu. Što se samog čipa tiče, nisam imao problema, ali postupak rada im je loš. Zato bih da sam u Srbiji od sada išao u neku stručniju kući u regionu koja ne radi sirovo podizanje snage većim ubacivanjem goriva. Ja tsi ne bih čipovao, pre bih gledao na veću snagu pri izboru auta.

Van mreže Maksimus

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #20 poslato: 10. Feb, 2018. 15:15 »
 Ja ne bih cipovao auto,smatram da treba kupiti ono sto ti odgovara u startu

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #21 poslato: 10. Feb, 2018. 20:33 »
Zato bih da sam u Srbiji od sada išao u neku stručniju kući u regionu koja ne radi sirovo podizanje snage većim ubacivanjem goriva.

Revochip se ne igra sa motorima i ne rade sirovo podizanje snage vec sve podatke koje ocitaju na dijagnostici i dino masini salju u italijanski All Car Racing, renomiranu evropsku kucu za remap motora, od njih dobiju prilagodjenu mapu za vas motor koju onda fino upeglaju i podese nakon ubacivanja u komp motora i ponovnog testiranja na dino masini.

Meni su odlicno odradili chip na O3 sa 1.2 TSI motorom, imam 129 konja i 215Nm, nemam nikakve probleme u radu. Sve preporuke!
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #22 poslato: 10. Feb, 2018. 20:55 »
Ako se stvarno gubi garancija , koliko god da su dobri jednostavno se ne isplati .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #23 poslato: 10. Feb, 2018. 22:11 »
U principu se garancija gubi ukoliko se ocitavaju svi parametri, postoji parametar TD1 flag koji ukazuje na to da je neovlasteno pristupano kompu i to se vidi. Ali...
Na redovnim servisima se to ne proverava, a verujem da i ako se proverava niko nece da vam kaze da ste izgubili garanciju jer onda verovatno ne biste dosli sledeci put kod njih na servis nego biste uradili kod Pere Mike Laze... za manje novca...
U slucaju problema gde se vi pozivate na garanciju servis to proverava i onda naravno koristi mogucnost da se izvuce na ime remapa...
Ja sam recimo otvoreno rekao prilikom proslog servisa da mi ni slucajno ne rade update softvera, mapa motora i slicno... Sef servisa se nasmejao i rekao mi da mu je jasno i da i on istu pricu ima sa svojom Skodom :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže nidza

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #24 poslato: 10. Feb, 2018. 22:18 »
Svakako će proveriti detaljno sve parametre ako strada bilo šta na motoru, transmisiji ili elektronici i imaju svaki argument da te odbiju za garanciju. Jedino rešenje je da znaju u servisu i svesno zažmure, ali ne znam kakve posledice oni mogu imati po svoj servis i zastupništvo. Čisto sumnjam da centrala takvo ponašanje toleriše, a ne verujem da bi iko rizikovao licencu.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Maksimus

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #25 poslato: 10. Feb, 2018. 22:23 »
Sve je to lepo,al rikne na novom autu od npr 30k dpf (nesto sto relativno cesto strada od mape) i koji kosta koliko-2k? Oni provere i lagano odbiju garanciju. Ili jos gore npr DSG.
Drugo-cesto(pogotovo kod skode) i same razlike u ceni motora nisu velike,tako i da ne vidim mnogo opravdanja za cip. Npr razlika 2.0 tdi 150 i 190 je 1000e,i sta,zbog 600e rizikovati garanciju? Ili npr u kodiaqu gde 1.4 i 2.0 tsi je isto 1000e razlika (doduse 2.0 sigurno srce nesto vise al dobro,po meni je gledati svaki litar na tim kolima besmisleno).
Na sve to svi motori su drugaciji,nisu isti u zavisnosti od snage (druge dizne,turbine itd) i samim tim se meni namece i pitanje koliko se "ujeda" pouzdanost tih auta.

Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #26 poslato: 10. Feb, 2018. 22:34 »
Zavisi kako gde, meni je na mesečnom nivou razlika osiguranja i poreza koliko kW toliko EUR, pa mi se isplati da čipujem jer mi je ušteda velika na godišnjem nivou. Prvo ušteda u pocčetnoj ceni i još ca. 500e godišnje.
« Poslednja izmena: 10. Feb, 2018. 22:39 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže fobia24

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #27 poslato: 11. Feb, 2018. 08:15 »
Revochip se ne igra sa motorima i ne rade sirovo podizanje snage vec sve podatke koje ocitaju na dijagnostici i dino masini salju u italijanski All Car Racing, renomiranu evropsku kucu za remap motora, od njih dobiju prilagodjenu mapu za vas motor koju onda fino upeglaju i podese nakon ubacivanja u komp motora i ponovnog testiranja na dino masini.

Meni su odlicno odradili chip na O3 sa 1.2 TSI motorom, imam 129 konja i 215Nm, nemam nikakve probleme u radu. Sve preporuke!
Znam da šalju u Italiju, doduše pre nego što sam došao mislio sam da sarađuju sa https://www.revotechnik.com/ zbog naziva. Kažem, na čipovanje nemam primedbi. Imam samo na softversko gašenje dpf-a. Na mazdi su slagali računar da je zaprljanost dpf-a 0,01% i rekli su da on više nikad neće pokrenuti regeneraciju. Posle sam doživeo da opet pokreće regeneraciju i obratim se jednoj slovenačkoj kući gde su mi rekli da je mapa loše odrađena. Trebalo je učitati softver od verzije sa istim motorom bez dpf-a jer ako se slaže na niski procenat zaprljanosti, kompjuter povremeno i preventivno kada se steknu uslovi pokreće regeneraciju i ako nema potrebe. Posle su mi to potvrdili još neki u Srbiji.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #28 poslato: 11. Feb, 2018. 10:02 »
Deo price oko garancije se pogresno tumaci. Serviseru ne ide u korist da ti odbiju garanciju (i posledicno zbog modifikacije ukunu garanciju na npr. pogonski sklop); ali je problem sto kontrola garancija (proizvodjac) moze bilo kad od prijavljivanja kvara da ti trazi dijagnosticki protokol (ako se to jos uvek tako zove kod VW koncerna) i na osnovu toga da odbije garanciju ako je nesto cackano. Kod kvarova gde je potrebno prethodno odobrenje proizvodjaca to otprilike tako ide. Kod kvarova koji se poprave pa salje garantni zahev postoji u ovakvim slucajevima vellika mogucnost da se traze svi detalji.
Serviseri to znaju, pa nece niko da rizikuje da placa kvar od par hiljada eura.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Peja

Odg: Chiptuning 1.2 TSI motora od 86ks
« Odgovor #29 poslato: 11. Feb, 2018. 10:23 »
Pogotovo mi nije jasno kad neko kupi nov auto, a odrekne se garancije čipovanjem motora. Da je iz tog motora trebalo da se izvlace čipovane karakteriarike, sam proizvođač bi stavljao takve mape jer mu se to isplati više nego da pravi komplikovane motore. Proizvođač bi zaradio više, a oni nikako nisu grožljivi na profit.
To je kao kad žena ugradi silikone da bi imala broj veće samopouzdanje, samo što za razliku kad kupuješ  automobil možeš izabrati motor po želji, a ona ne može.
Zato se strpiš koji mesec, sakupiš tu razliku i kupiš sebi odgovarajući motor, trim, nivo opreme... ne budžiš ništa naknadno folijama, oprugama, lepljenjem plastika po šasiji....
Kupiš odmah kako treba, ili jesi ili nisi lav.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD